تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :کوین‌بیس معاملات فیوچرز را برای SOL و AVAX راه‌اندازی کرد

  • کد خبر : 2630591
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کوین‌بیس گلوبال، پشتیبانی از معاملات فیوچرز سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX) را اعلام کرد. این حرکت می‌تواند نشانه‌ی ورود استراتژیک به معاملات فیوچرز دائمی باشد.
خلاصه‌ی خبر کوین‌بیس پشتیبانی خود از معاملات فیوچرز سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX) را اعلام کرد. بازارهای SOL-PERP و AVAX-PERP قرار است در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شوند، مشروط بر اینکه نقدینگی کافی داشته باشند. کوین‌بیس از قراردادهای فیوچرز SOL و AVAX رونمایی کرد کوین‌بیس، غول ارزهای دیجیتال، قرار است با افزودن معاملات فیوچرز برای سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX) چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. بازارهای SOL-PERP و AVAX-PERP قرار است در حدود ساعت ۱۹:۰۰ روز ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳، در انتظار شرایط نقدینگی مطلوب، راه‌اندازی شوند. برای یک تغییر انقلابی در دنیای کریپتو آماده شوید!
ورود به عرصه‌ی فیوچرز: حرکت استراتژیک کوین‌بیس در تلاش برای دستیابی به بازار فیوچرز، Coinbase Global فهرست معاملات فیوچرز را اعلام کرد و کاربران نهادی را در سطح جهانی هدف قرار داد. این حرکت که پس از سقوط FTX آغاز شد، با هدف تنوع بخشیدن به منابع درآمدی فراتر از ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کوین‌بیس گلوبال، پشتیبانی از معاملات فیوچرز سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX) را اعلام کرد. این حرکت می‌تواند نشانه‌ی ورود استراتژیک به معاملات فیوچرز دائمی باشد.

خلاصه‌ی خبر

  • کوین‌بیس پشتیبانی خود از معاملات فیوچرز سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX) را اعلام کرد.
  • بازارهای SOL-PERP و AVAX-PERP قرار است در ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شوند، مشروط بر اینکه نقدینگی کافی داشته باشند.

کوین‌بیس از قراردادهای فیوچرز SOL و AVAX رونمایی کرد

کوین‌بیس، غول ارزهای دیجیتال، قرار است با افزودن معاملات فیوچرز برای سولانا (SOL) و آوالانچ (AVAX) چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را تغییر دهد. بازارهای SOL-PERP و AVAX-PERP قرار است در حدود ساعت ۱۹:۰۰ روز ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳، در انتظار شرایط نقدینگی مطلوب، راه‌اندازی شوند. برای یک تغییر انقلابی در دنیای کریپتو آماده شوید!

ورود به عرصه‌ی فیوچرز: حرکت استراتژیک کوین‌بیس

در تلاش برای دستیابی به بازار فیوچرز، Coinbase Global فهرست معاملات فیوچرز را اعلام کرد و کاربران نهادی را در سطح جهانی هدف قرار داد. این حرکت که پس از سقوط FTX آغاز شد، با هدف تنوع بخشیدن به منابع درآمدی فراتر از معاملات اسپات است. از آن‌جایی که معاملات آتی ۷۵% از حجم معاملات ارزهای دیجیتال جهانی را به خود اختصاص می‌دهد، به نقطه‌ی کانونی تغییر استراتژیک کوین‌بیس تبدیل می‌شود. علاوه بر این، این شرکت به دنبال حل نگرانی‌های نظارتی و کاهش اتکای خود به درآمد معاملات لحظه‌ای است و موقعیت خود را در فضای همیشه در حال تحول کریپتو تقویت می‌کند. این اعلامیه پس از بیانیه‌ی ماه می کوین‌بیس مبنی بر تأسیس کوین‌بیس بین‌المللی، با تاکید بر تعهد این شرکت به گسترش خدمات خود و انطباق با بازار پویای ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630591

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها