تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :کوین بیس در حال گفتگو با غول های بانکی کانادایی برای ارتقای کریپتو است

  • کد خبر : 2603088
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
لورس :کوین بیس در حال گفتگو با غول های بانکی کانادایی برای ارتقای کریپتو است
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کوین بیس در حال گفتگو با غول های بانکی کانادایی برای ارتقای کریپتو است به گزارش زوم ارز، صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده Coinbase در حال مذاکره با غول های بانکی کانادایی است و تلاش می کند آنها را متقاعد کند که از اکوسیستم رمزنگاری در آن کشور پشتیبانی کنند، که این شرکت اخیراً وارد آن شده است زیرا با عدم قطعیت مقرراتی دست و پنجه نرم می کند. کشور خود.
در مصاحبه ای با CoinDesk، لوکاس متسون، مدیر عملیات Coinbase در کانادا، گفت که او در حال گفتگو با بانک های درجه یک کانادا بوده است. او آنها را با نام شناسایی نکرد، اما بزرگترین بانک های کانادا در مجموع به عنوان پنج بزرگ شناخته می شوند: رویال بانک کانادا، بانک تورنتو-دومینیون، بانک نوا اسکوشیا، بانک مونترال و بانک تجارت سلطنتی کانادا.
“ما پنج بانک داریم که اکثر کانادایی ها با آنها بانکداری می کنند و بنابراین یکی از چیزهایی که من در کانادا روی آن کار می کنم، همکاری نزدیک با سطح است. یکی از بانک‌ها شروع به کار رمزنگاری بانکی و حمایت از صنعت ما کنند. “امیدوارم در چند فصل آینده، شاهد مشارکت برخی از بانک های بزرگتر ما در کانادا در اقتصاد رمزنگ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کوین بیس در حال گفتگو با غول های بانکی کانادایی برای ارتقای کریپتو است

به گزارش زوم ارز، صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده Coinbase در حال مذاکره با غول های بانکی کانادایی است و تلاش می کند آنها را متقاعد کند که از اکوسیستم رمزنگاری در آن کشور پشتیبانی کنند، که این شرکت اخیراً وارد آن شده است زیرا با عدم قطعیت مقرراتی دست و پنجه نرم می کند. کشور خود.

در مصاحبه ای با CoinDesk، لوکاس متسون، مدیر عملیات Coinbase در کانادا، گفت که او در حال گفتگو با بانک های درجه یک کانادا بوده است. او آنها را با نام شناسایی نکرد، اما بزرگترین بانک های کانادا در مجموع به عنوان پنج بزرگ شناخته می شوند: رویال بانک کانادا، بانک تورنتو-دومینیون، بانک نوا اسکوشیا، بانک مونترال و بانک تجارت سلطنتی کانادا.

“ما پنج بانک داریم که اکثر کانادایی ها با آنها بانکداری می کنند و بنابراین یکی از چیزهایی که من در کانادا روی آن کار می کنم، همکاری نزدیک با سطح است. یکی از بانک‌ها شروع به کار رمزنگاری بانکی و حمایت از صنعت ما کنند. “امیدوارم در چند فصل آینده، شاهد مشارکت برخی از بانک های بزرگتر ما در کانادا در اقتصاد رمزنگاری باشیم.”

Coinbase این ماه پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به دلیل فعالیت به عنوان یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده، در ماه ژوئن فعالیت خود را در کانادا آغاز کرد. کوین بیس رویکرد کانادا در قبال مقررات رمزنگاری را ستایش کرده است.

متسون گفت که تنظیم‌کننده‌های کانادایی در یافتن چارچوب قانونی مناسب برای اقتصاد دارایی‌های دیجیتال و جاه‌طلبی‌های خود کشور برای تبدیل شدن به یک رهبر در این فضا مشارکت و کمک کرده‌اند.

این صرافی اخیراً تعهد پیش‌ثبت‌نام (PRU) خود را در کانادا دریافت کرده است، که آن را متعهد می‌کند که چندین الزامات نظارتی را تا یک تاریخ معین برآورده کند. متسون گفت که پس از آن، ثبت نمایندگی محدود شده را دریافت می کند و به سازمان تنظیم مقررات سرمایه گذاری کانادا تازه تاسیس منتقل می شود و به کوین بیس اجازه می دهد تا ثبت نمایندگی کامل خود را دریافت کند و محصولات اهرمی و مشتق شده را به سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی ارائه دهد.

او گفت: «وقتی به مقررات در سطح بین‌المللی فکر می‌کنیم، دو نوع مقررات را می‌بینیم: مقررات از طریق اجرا، مانند آنچه در ایالات متحده می‌بینیم، و مقررات از طریق تعامل، مانند کانادا».

در مورد اهداف کوتاه مدت کوین بیس، متسون گفت که او بر آموزش کانادایی ها در مورد مزایا و اهمیت یک سیستم غیرمتمرکز و گسترش گزینه های پرداخت در این کشور متمرکز است.

تنظیم‌کننده‌های کانادا در ماه جولای، طرح‌های سرمایه‌ای را برای بانک‌ها و بیمه‌گرانی که دارایی‌های رمزنگاری شده را در اختیار دارند، پیشنهاد کردند تا در تلاش برای شفاف‌سازی بیشتر در مورد نحوه برخورد با طبقه دارایی در مورد سرمایه و نقدینگی، باشند.

چندین شرکت رمزنگاری مستقر در ایالات متحده در ماه‌های اخیر پس از آغاز سرکوب صنعت کریپتو در ایالات متحده توسط SEC، از جمله Coinbase، Kraken، تجارت خود را در کانادا راه‌اندازی کردند. با این حال، سایرین، مانند Binance و Paxos، به دلیل ارائه قوانین سختگیرانه تر، از بازار کانادا خارج شده اند.

منبع: coindesk.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها