تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :کوین SHI چیست؟ معرفی استیبل کوین SHI شیبا و بررسی کامل آن

  • کد خبر : 2613471
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
لورس :کوین SHI چیست؟ معرفی استیبل کوین SHI شیبا و بررسی کامل آن
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کوین SHI چیست؟ معرفی استیبل کوین SHI شیبا و بررسی کامل آن پروژه محبوب شیبا یا همان میم کوین شیبا Memecoin Shiba Inu با نام اختصاری SHIB، قصد توسعه یکی از رویاهای بزرگ خود را دارد. این رویای بزرگ، انتشار استیبل کوین Shi است. توسعه دهندگان پروژه شیبا، در حال انجام مقدمات انتشار این استیبل کوین هستند و قرار است دقیقا مانند تمام استیبل کوین‌های متصل به دلار آمریکا، از سرمایه‌گذاران در برابر نوسانات بازار کریپتو محافظت کند. از آنجا که میم کوین شیبا با استیبل کوین شیبا متفاوت است و هر دو محصولات جداگانه‌ای از این اکوسیستم هستند، در هنگام خرید شیبا، به این موضوع دقت کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به آخرین اخبار و معرفی کامل استیبل کوین Shi بپردازیم.
استیبل کوین Shi چیست؟ در سال‌های اخیر، تحولات زیادی گریبان‌گیر پروژه و ارز دیجیتال شیبا شد. بسیاری از سرمایه گذاران، دارایی خود را از شیبا خارج کردند ولی با تحولات انجام شده، بسیاری از سرمایه گذاران، نسبت به ماهیت، عملکرد و آینده این استیبل کوین، کنجکاو شده‌اند. در حال حاضر،جزئیات دقیق این استیبل کوین به طور دقیق مشخص نیست ولی ما د..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کوین SHI چیست؟ معرفی استیبل کوین SHI شیبا و بررسی کامل آن

پروژه محبوب شیبا یا همان میم کوین شیبا Memecoin Shiba Inu با نام اختصاری SHIB، قصد توسعه یکی از رویاهای بزرگ خود را دارد. این رویای بزرگ، انتشار استیبل کوین Shi است. توسعه دهندگان پروژه شیبا، در حال انجام مقدمات انتشار این استیبل کوین هستند و قرار است دقیقا مانند تمام استیبل کوین‌های متصل به دلار آمریکا، از سرمایه‌گذاران در برابر نوسانات بازار کریپتو محافظت کند. از آنجا که میم کوین شیبا با استیبل کوین شیبا متفاوت است و هر دو محصولات جداگانه‌ای از این اکوسیستم هستند، در هنگام خرید شیبا، به این موضوع دقت کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به آخرین اخبار و معرفی کامل استیبل کوین Shi بپردازیم.

بخوانید  شیبا اینو (SHIB) به طور غیر منتظره سقوط می کند، این چیزی است که اتفاق افتاد

استیبل کوین Shi چیست؟

در سال‌های اخیر، تحولات زیادی گریبان‌گیر پروژه و ارز دیجیتال شیبا شد. بسیاری از سرمایه گذاران، دارایی خود را از شیبا خارج کردند ولی با تحولات انجام شده، بسیاری از سرمایه گذاران، نسبت به ماهیت، عملکرد و آینده این استیبل کوین، کنجکاو شده‌اند. در حال حاضر،جزئیات دقیق این استیبل کوین به طور دقیق مشخص نیست ولی ما در ادامه این مقاله، قصد داریم به هر آنچه تاکنون درباره استیل کوین Shi منتشر شده بپردازیم.

استیبل کوین شیبا یا Shi، یک استیبل کوین آزمایشی بر روی اکوسیستم شیبا اینو است. بنابراین این استیبل کوین یکی از محصولات پروژه شیبا است که به پایداری ارزش دارایی‌های کاربران کمک می‌کند.

در حال حاضر، طبق آخرین اخبار تیم توسعه دهنده این پروژه، مشغول توسعه و آماده‌سازی نهایی این استیبل کوین هستند. به احتمال زیاد، استیبل کوین Shi به زودی، در سال جاری میلادی به صورت نهایی منتشر می‌شود.

تاریخچه استیبل کوین Shi

یکی از اعضای تیم توسعه دهنده استیبل کوین شیبا، Shytoshi Kusama است. طبق به روزرسانی‌های اخیری که توسط این فرد انجام داده، نسخه‌هایی آزمایش شده شیبا، از بروز مشکلاتی که در MoonShots بود، جلوگیری می‌کند. در واقع، مشکلاتی که در ارز دیجیتال MoonShot دیده می‌شود، در استیبل کوین شیبا وجود ندارد و مشکلات آن حل شده است. استیبل کوین شیبا نیز مانند MoonShot، یک استیبل کوین الگوریتمی بوده و به شیوه استیبل کوین TerraUSD، طراحی شده است.

بخوانید  بیانیه اوکی اکسچنج: تعداد محدودی از عکس کاربران عمومی شده است
راه اندازی استیبل کوین شیبا

تیم پروژه شیبا، به کمک تحقیقات و آزمایشات فراوان در تلاشند تا مشکلات استیبل کوین Terra را رفع کنند. چرا که Terra نیز دقیقا یک استیبل کوین مشابه با شیبا بود ولی به مرور زمان با بروز مشکلات زیاد، سرانجام به مرگ رسید. از این رو، تیم شیبا، می‌خواهند توسط روش‌های تشویق به پذیرش Shi، از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. همچنین، توسعه دهنده نرم‌افزار تیم شیبا، اظهار دارد این استیبل کوین، پرداخت‌های متقابل را بدون دخالت نوسانات بازار انجام می‌دهد. در حال حاضر، زمان انتشار این استیبل کوین مشخص نیست و بر اساس آخرین به روزرسانی‌ها، قرار بود این استیبل کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ منتشر شود که فعلا، خبری از آن نیست.

استیبل کوین Shi و توکن TREAT

از دیگر ویژگی‌های مهم در عملکرد استیبل کوین Shi، استفاده از توکن TREAT برای حفظ ثبات قیمت است. توسعه دهندگان شی، از توکن TREAT، به عنوان پاداش بازی متاورسی شیبا در آینده استفاده می‌کنند. این توکن حاکمیتی، مانند توکن BONE که مورد استفاده همه اعتبارسنج‌ها برای پرداخت هزینه‌های گس است؛ در تمام شبکه شیبا توزیع شده است. در واقع، استیبل کوین Shi، از توکن TREAT به عنوان یک مکانیسم برای حفظ پایداری استفاده می‌کند.

بخوانید  تأثیرات مثبت و منفی کاهش کارمزدهای شبکه اتریوم بر قیمت ETH!

در حال حاضر، نوع عملکرد توکن TREAT به طور کامل و دقیق مشخص نیست. به همین دلیل، نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم آیا سرنوشت این توکن هم مانند LUNA Terra می‌شود یا می‌تواند با خلق مسیری جدید، نقش مهم‌تری ایفا کند. طبق بررسی و تحلیل شیبا، قیمت‌های استیبل کوین Shi و TREAT به یکدیگر مرتبط هستند. شاید برای شما هم سوال پیش آید که استیبل کوین SHI، چگونه می‌تواند با TREAT در ارتباط باشد؟

توکن TREAT و ارتباط آن با شیبا

شیبا اینو، دومین میم کوین بزرگ در بین تمامی ارزهای دیجیتال است. این میم کوین، دو استیبل کوین به نام‌های SHI و TREAT دارد که هر دو به اکوسیستم شیبا اینو مربوط می‌شود و براساس آن عمل می‌کنند. هر دو استیبل کوین‌های این شبکه، با عملکردی متفاوت طراحی شده‌اند ولی در بین این عملکرد متفاوت، از یکدیگر حمایت می‌کنند. TREAT به استیبل کوین SHI برای حفظ تعادل و پایداری ارزش کمک می‌کند و از طرفی، یک پاداش برای دیگر محصولات شبکه شیبا اینو است. به این صورت که مقداری TREAT، برای سرمایه‌گذاران وفادار به شیبا رزرو می‌شود. چرا که این استیبل کوین عرضه محدودی دارد. همچنین، ارز دیجیتال شیبا از طریق تقویت ارزش، از استیبل کوین SHI سود به دست می‌آورد.

بخوانید  تحلیل ۵ رمزارز برتر در پی سقوط بازار کریپتو

آینده استیبل کوین SHI

پس از راه‌اندازی میم کوین شیبا، مدتی نگذشت که یک صرافی غیرمتمرکز به نام ShibaSwap، توسط تیم شیبا راه‌اندازی شد. به مرور زمان، در کنار این صرافی غیرمتمرکز، توکن‌های حاکمیتی دیگری مانند BONE و LEASH به پروژه شیبا اضافه شدند تا به تسهیل عملکرد آن کمک کنند. در همین راستا، تیم توسعه‌دهنده شیبا قصد کار بر روی یک راه حل مقیاس‌پذیر لایه ۲ به نام Shibarium را دارد که در آینده نزدیک منتشر می‌شود. به کمک این راه حل، توسعه و استقرار برنامه‌های کاربری دیگر در اکوسیستم شیبا ممکن می‌شود. همچنین، از توکن حاکمیتی BONE برای پرداخت هزینه‌های گس پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

  • آشنایی با ارزدیجیتال ترون ارز دیجیتال ترون چیست؟ معرفی پروژه TRX و مزایای آن ۲۰ شهریور ۱۴۰۲
  • ارز دیجیتال شیباریوم چیست معرفی شیباریوم (shibarium) راهکار لایه دو با هدف توسعه شیبا ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

پس از تکمیل Shibarium، یکی از دیگر محصولات آینده این اکوسیستم، بازی متاورسی شیبا است که در همین اکوسیستم مستقر می‌شود. طبق اخبار موجود، در حال حاضر، این تیم مشغول ساخت یک پروژه متاورس با ۱۰۰۰۰ قطعه زمین مجازی هستند البته، استیبل کوین SHI نیز یکی از محصولات آینده اکوسیستم شیبا به حساب می‌آید. چرا که در حال حاضر، هنوز این توکن به طور رسمی منتشر نشده است. پس از انتشار و راه‌اندازی استیبل کوین SHI، اکوسیستم شیبا به تدریج از یک میم کوین کوچک، ارتقا می‌یابد. این اکوسیستم در آینده به سایر حوزه‌های صنعت ارز دیجیتال تغییر مسیر می‌دهد تا بیشتر گسترش پیدا کند. فعلا نمی‌توان این گسترش را یک آینده خوب برای شیبا در نظر گرفت. باید با توجه به عملکرد استیبل کوین شیبا، این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

بخوانید  معاملات په‌په بیشتر از ۱۰ میلیون دلار اتریوم را سوازنده است

برچسب هامبتدی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها