تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :کپی تریدینگ چیست؟ معرفی و آموزش کپی ترید ارزهای دیجیتالی

  • کد خبر : 2630324
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
لورس :کپی تریدینگ چیست؟ معرفی و آموزش کپی ترید ارزهای دیجیتالی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :امروز همراه صرافی مارجکس باشید تا به شما مفهوم کپی تریدینگ را توضیح دهیم. کپی ترید یک استراتژی ساده اما کاربردی در بازارهای مالی مختلف است. در گذشته این کار به‌شکل دستی انجام می‌شد اما امروز راه‌های نوینی برای اجرای آن وجود دارد. کپی ترید دارای انواع مختلفی […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

امروز همراه صرافی مارجکس باشید تا به شما مفهوم کپی تریدینگ را توضیح دهیم. کپی ترید یک استراتژی ساده اما کاربردی در بازارهای مالی مختلف است.

در گذشته این کار به‌شکل دستی انجام می‌شد اما امروز راه‌های نوینی برای اجرای آن وجود دارد. کپی ترید دارای انواع مختلفی است اما یک نوع از آن نسبت به دیگر انواع به‌شدت کاربردی‌تر است. در ادامه همراه ما باشید تا این موضوع را به‌صورت کامل توضیح دهیم.

کپی تریدینگ چیست؟

کپی تریدینگ یک استراتژی قدیمی در دنیای بازار‌های مالی است که امروز شکلی نوینی به‌خود گرفته است. در گذشته سرمایه‌گذاران می‌توانستند از روی دست تریدر‌های حرفه‌ای معاملات‌شان را کپی کنند از این طریق آن‌ها هم سود و ضرری مشابه تریدر‌های حرفه‌ای داشته باشند.

بی‌آنکه نیاز باشد خودشان درگیر بازار و تحلیل آن شوند. امروز هم چنین امکانی به مدد تکنولوژی برای تریدر‌های تازه‌کار فراهم است.

پلتفرم‌هایی وجود دارند که می‌توان از طریق آن کپی تریدینگ اتوماتیک و خودکار را تجربه کرد. کپی ترید با مفاهیمی مثل میرر تریدینگ و سوشال تریدینگ دارای معانی مشترک است. در بخش بعدی این مورد را بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد.

کپی ترید چه انواعی دارد؟

کپی تریدینگ در معنای واحد خود تمام فعالیت‌هایی را شامل می‌شود که ما برای کسب سود از بازار با راهنمایی‌های شخص دیگری انجام می‌دهیم.

یعنی اگر شما از کسی سیگنال دریافت کنید و معامله خود را براساس آن پیش ببرید نوعی از کپی ترید را انجام داده‌اید.

اما منظور ما در این مقاله کپی مستقیم یا میرر تریدینگ است که در آن تمام فعالیت‌های تریدری جزبه‌جز کپی می‌شود. در دیگر شیوه‌ها کپی به شکل غیرمستقیم است و گاهی اصلا نمی‌توان برای آن واژه کپی را به‌کار برد.

برای نمونه در سوشال تریدینگ شما با زیرنظرگرفتن فعالیت‌های تریدری در شبکه‌های اجتماعی از اطلاعات و تولید محتوای او برای شما اطلاعاتی به‌دست خواهد آمد که می‌تواند به‌صورت غیرمستقیم شما را راهنمایی کند تا در بازار معامله‌ای را انجام دهید. اما در کپی تریدینگ آینه‌ای دیگر نیازی به این تحلیل‌ها نیست.

چگونه بهترین صرافی را برای کپی تریدینگ انتخاب کنیم؟

مولفه‌های کلی مثل امنیت و رابط کاربری ساده را اکثر صرافی‌های معتبر جهان در اختیار دارند. اگر بخواهیم به‌صورت تخصصی یک صرافی برای بحث کپی تریدینگ برگزینیم باید مولفه‌های دیگری را نیز لحاظ کنیم.

برای نمونه صرافی مورد نظر ما باید سیستم جامعی داشته باشد تا بتوان از طریق آن کپی تریدینگ را پیش برد. یعنی باید در این سیستم به‌طور واضح برای ما تریدر‌های برتر و اطلاعات‌شان نشان داده شود تا ما با مقایسه آن‌ها بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم.

البته که این سیستم نباید پیچیده طراحی شود چون اکثر کپی تریدر‌ها افرادی مبتدی یا ناآشنا نسبت به بازار هستند. این سیستم‌ها باید بسیار ساده باشند. یکی از صرافی‌هایی که در این زمینه بسیار خوب عمل کرده صرافی مارجکس است. در ادامه برای شما بیشتر از این صرافی صحبت خواهیم کرد.

کپی تریدینگ چیست؟ معرفی و آموزش کپی ترید ارزهای دیجیتالی - تصویر 2

مزیت‌های کپی تردینیگ در صرافی مارجکس

صرافی مارجکس سیستم جامع برای کپی تریدینگ ساخته که در آن همه تریدر‌ها چه افراد حرفه‌ای و چه افراد مبتدی می‌توانند از بازار سود بگیرند و از این سود لذت ببرند.

مارجکس برنامه‌ها و رویداد‌های مختلفی دارد. برای نمونه در آخرین رویداد این مجموعه شما می‌توانید با اولین واریزی خود در صرافی Margex شانس دریافت ۱۰۰ دلار بیت کوین داشته باشید. اما اگر می‌خواهید بدانید که چگونه باید در این صرافی کپی ترید کرد، ادامه مقاله را بخوانید.

چگونه در مارجکس کپی ترید کنیم؟

برای شروع ابتدا باید وارد وبسایت رسمی صرافی مارجکس شوید. سپس به بخش نام‌نویسی بروید و نام‌نویسی خود را خیلی سریع و با چند کلیک به اتمام برسانید.

یک نکته جالب که باعث می‌شود این صرافی یک بستر عالی برای ایرانیان باشد امکان استفاده از صرافی بدون احراز هویت است.

در مارجکس هویت شما ناشناس باقی خواهد ماند و به احراز هویت هیچ نیازی نیست. شما تنها با اتصال کیف پول خود به این صرافی می‌توانید از تمامی خدمات آن از جمله بازار اسپات، بازار معاملات اهرمی و کپی تریدینگ استفاده کنید. واریز و برداشت ریالی نیز باعث شده که بسیاری از ایرانیان به استفاده از این صرافی علاقه‌مند شوند.

استفاده از بخش کپی تریدینگ صرافی مارجکس

پس از نام‌نویسی به سراغ بخش کپی تریدینگ بروید. در این بخش شما لیستی از بهترین تریدر‌های بازار را مشاهده خواهید کرد که اطلاعاتی درباره‌شان نیز به نمایش درآمده است.

این اطلاعات درصد ریسک و موفقیت آن‌ها در بازار را نشان می‌دهد. شما باید نرخ بازگشت به سرمایه را در نظر بگیرید و سپس تریدر مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس مشخص کنید که می‌خواهید چه مقدار از سرمایه شما در بازار درگیر شود.

حالا با کلیک بر روی گزینه فالو، کپی تریدینگ به‌راحتی انجام خواهد شد. این فرایند برای شما رایگان است و در ابتدا هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. پس از این‌که در کپی تریدینگ سود به‌دست آوردید بخشی از آن برای تریدر خواهد بود و بخشی نیز به‌عنوان کارمزد صرافی کسر می‌شود.

چرا مارجکس یکی از بهترین‌ها است؟

از سال ۲۰۱۹ مارجکس به بیش از ۵۰۰هزار کاربر در این صرافی خدمات ارائه داده و روزبه‌روز هم تلاش می‌کند که تعداد کاربرانش را بیشتر کند.

رویداد‌های مختلف و هیجان‌انگیز یکی از دلایل جذب سرمایه‌گذاران به این صرافی است. پاداش ۱۰۰ دلاری بیت کوین برای اولین واریزی چیزی نیست که تریدر‌های مختلف به‌راحتی از کنار آن بگذرند.

پس اگر شما هم قصد دارید که این نوع سرمایه‌گذاری در بازار را تجربه کنید، همین حالا به سراغ صرافی مارجکس بروید و کار خود را آغاز کنید.

کپی تریدینگ چیست؟ معرفی و آموزش کپی ترید ارزهای دیجیتالی - تصویر 3

جمع‌بندی

صرافی مارجکس برای ارائه خدمات کپی تریدینگ در خدمت شما است. این استراتژی یک استراتژی قدیمی در بازار است و سابق به‌شیوه سنتی و دستی اجرا می‌شد.

امروز پلتفرم‌های معتبری مثل مارجکس این امکان را در اختیار تریدرهای مختلف قرار داده‌اند تا آن‌ها بتوانند خیلی راحت با یک سیستم جامع و خودکار کپی تریدینگ داشته باشند.

شما نیز می‌توانید همین حالا از این قابلیت و ۱۰۰ دلار بیت کوین جایزه بهره‌مند شوید. کافی‌است سری به وبسایت مارجکس بزنید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

 

برای استفاده از حساب کپی تریدینگ کافیست به سایت صرافی مارجکس  مراجعه کنید و در قسمت کپی ترید، لیست تریدرها رو داشته باشید و بررسی های لازم رو انجام داده و بر مبنای بازدهی هفتگی یا ماهیانه ترید هر تریدر انتخاب کنید که تریدهای کدوم مدیر حساب کپی تریدر رو ترجیح میدید که انتخاب کنید

 

شما در سرویس های صرافی مارجکس  این امکان را دارید تا هر لحظه  عملکرد هر هر لحظه تریدرها رو زیرنظر داشته باشید و  با اطلاعات کامل از بین تریدرها ، بهترین حساب ها را انتخاب کنید

 

صرافی مارجکس اطلاعات تریدها و عملکرد معامله گرها رو به صورت شفاف در اختیار شما قرار میدهد

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها