تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :کیف پول ذخیره‌ی بیت‌کوین Coinbase کشف شد؛ بیش از ۱ میلیون بیت‌کوین!

  • کد خبر : 2619380
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

شرکت تجزیه و تحلیل کریپتوی Arkham، کشف کرد که Coinbase دارای بیش از ۱ میلیون بیت‌کوین به ارزش ۲۵ میلیارد دلار است و موقعیت خود را به عنوان بزرگ‌ترین دارنده‌ی بیت‌کوین تثبیت کرده است.
خلاصه‌ی خبر Arkham ادعا می‌کند که Coinbase حدود ۱ میلیون بیت‌کوین به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار دارد که این شرکت را به بزرگ‌ترین دارنده‌ی شناخته‌شده‌ی بیت‌کوین در جهان تبدیل می‌کند. Arkham همچنین می‌گوید که بر اساس آخرین داده‌های مالی Coinbase، این صرافی هزاران بیت‌کوین دیگر دارد که هنوز برچسب‌گذاری نشده‌اند و تجزیه و تحلیل آن برای شناسایی این آدرس‌های اضافی ادامه دارد. افشای ذخایر عظیم بیت‌کوین کوین‌بیس ذخایر بیت‌کوین صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس توسط Arkham، یک شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، کشف شده است. این کشف، کوین‌بیس را به عنوان بزرگ‌ترین دارنده‌ی شناخته‌شده‌ی بیت‌کوین در جهان با دارایی‌های بیش از ۱ میلیون بیت‌کوین به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار تأیید می‌کند.
شناسایی دارایی‌های کوین‌بیس Arkham از یک الگوریتم اختصاصی برای شناسایی و برچسب‌گذاری آدرس‌های مورد استفاده توسط پلتفرم‌های ارزهای دیجی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

شرکت تجزیه و تحلیل کریپتوی Arkham، کشف کرد که Coinbase دارای بیش از ۱ میلیون بیت‌کوین به ارزش ۲۵ میلیارد دلار است و موقعیت خود را به عنوان بزرگ‌ترین دارنده‌ی بیت‌کوین تثبیت کرده است.

خلاصه‌ی خبر

  • Arkham ادعا می‌کند که Coinbase حدود ۱ میلیون بیت‌کوین به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار دارد که این شرکت را به بزرگ‌ترین دارنده‌ی شناخته‌شده‌ی بیت‌کوین در جهان تبدیل می‌کند.
  • Arkham همچنین می‌گوید که بر اساس آخرین داده‌های مالی Coinbase، این صرافی هزاران بیت‌کوین دیگر دارد که هنوز برچسب‌گذاری نشده‌اند و تجزیه و تحلیل آن برای شناسایی این آدرس‌های اضافی ادامه دارد.

افشای ذخایر عظیم بیت‌کوین کوین‌بیس

ذخایر بیت‌کوین صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس توسط Arkham، یک شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، کشف شده است. این کشف، کوین‌بیس را به عنوان بزرگ‌ترین دارنده‌ی شناخته‌شده‌ی بیت‌کوین در جهان با دارایی‌های بیش از ۱ میلیون بیت‌کوین به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار تأیید می‌کند.

شناسایی داراییهای کوین‌بیس

Arkham از یک الگوریتم اختصاصی برای شناسایی و برچسب‌گذاری آدرس‌های مورد استفاده توسط پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. Arkham تا کنون بیش از ۳۶ میلیون آدرس بیت‌کوین مرتبط با کوین‌بیس را تگ کرده است. بزرگ‌ترین کیف پول سرد در کوین‌بیس حاوی تقریباً ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین است. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل مداوم داده‌های مالی اخیر کوین‌‌بیس توسط Arkham نشان می‌دهد که هزاران آدرس BTC هنوز شناسایی نشده‌اند.

ذخایر ارزهای دیجیتال کوین‌بیس

در اینجا نگاهی گذرا به دارایی‌های کریپتوی کوین‌بیس در کیف پول‌های آن داریم. همانطور که مشاهده می‌شود بیت‌کوین پیشرو است:

– بیت‌کوین (BTC): 948,383 BTC به ارزش ۲۵٫۲۲ میلیارد دلار.

– اتریوم (ETH): 1,686,000 ETH به ارزش ۲٫۶۸ میلیارد دلار.

– چین‌لینک (LINK): 68,591,000 LINK به ارزش ۴۶۷٫۱۰ میلیون دلار.

USDCکوین (USDC): 222,832,000 USDC به ارزش ۲۲۲٫۸۳ میلیون دلار.

– بایننس‌کوین (BNB): 921,875 BNB به ارزش ۱۹۴٫۱۱ میلیون دلار.

– گراف (GRT): 854,137,000 GRT به ارزش ۷۴٫۶۲ میلیون دلار.

– یونی‌سواپ (UNI): 12,100,000 UNI به ارزش ۵۱٫۱۸ میلیون دلار.

– پروتکل ۰x (ZRX): 162,458,000 ZRX به ارزش ۳۰٫۲۸ میلیون دلار.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619380

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها