تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :گاوهای شیبا اینو ۴۸۵ درصد تسلط را در خرید نشان می ‌دهند؛ بازگشت شیب نزدیک است؟

  • کد خبر : 2622442
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
لورس :گاوهای شیبا اینو  ۴۸۵ درصد تسلط را در خرید نشان می ‌دهند؛ بازگشت شیب نزدیک است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار شیبا اینو » گاوهای شیبا اینو ۴۸۵ درصد تسلط را در خرید نشان می ‌دهند؛ بازگشت شیب نزدیک است؟ گاوهای شیبا اینو ۴۸۵ درصد تسلط را در خرید نشان می ‌دهند؛ بازگشت شیب نزدیک است؟ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ شیبا اینو اخیراً تسلط قابل توجه ۴۸۵ درصدی را در سمت خرید نشان داده است که نشان دهنده فشار خرید قوی است. با این حال، مهم است که با احتیاط به این داده ها نزدیک شوید، زیرا عدم تعادل حجم پیشنهادات و درخواست ها می تواند به سرعت تغییر کند و ممکن است تحت تأثیر عواملی مانند احساسات بازار یا دستکاری قرار گیرد.
به نقل از یوتودی، در حالی که این عدم تعادل نشان دهنده علاقه به خرید شیبا اینو در سطح قیمت فعلی آن است، توصیه می شود سایر معیارها و شاخص ها را برای دید جامع تری از پتانسیل دارایی در نظر بگیرید. سرمایه گذاران در هنگام تصمیم گیری در سرمایه گذاری نباید تنها به این معیار اعتماد کنند.
منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار شیبا اینو » گاوهای شیبا اینو ۴۸۵ درصد تسلط را در خرید نشان می ‌دهند؛ بازگشت شیب نزدیک است؟ گاوهای شیبا اینو ۴۸۵ درصد تسلط را در خرید نشان می ‌دهند؛ بازگشت شیب نزدیک است؟ ۱۳ مهر ۱۴۰۲

  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲

شیبا اینو اخیراً تسلط قابل توجه ۴۸۵ درصدی را در سمت خرید نشان داده است که نشان دهنده فشار خرید قوی است. با این حال، مهم است که با احتیاط به این داده ها نزدیک شوید، زیرا عدم تعادل حجم پیشنهادات و درخواست ها می تواند به سرعت تغییر کند و ممکن است تحت تأثیر عواملی مانند احساسات بازار یا دستکاری قرار گیرد.

به نقل از یوتودی، در حالی که این عدم تعادل نشان دهنده علاقه به خرید شیبا اینو در سطح قیمت فعلی آن است، توصیه می شود سایر معیارها و شاخص ها را برای دید جامع تری از پتانسیل دارایی در نظر بگیرید. سرمایه گذاران در هنگام تصمیم گیری در سرمایه گذاری نباید تنها به این معیار اعتماد کنند.

منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI از “جنگ” دولت آمریکا علیه کریپتو شاکی است! شبکه اجتماعی فرند تک (Friend.tech) 300000 کاربر ویژه دارد! ایلان ماسک، بزرگترین فن دوج کوین، رکورد جدیدی را در برنامه X به دست آورد! اگر در مبارزه ریپل و SEC این اتفاق بیوفتد، منتظر قیمت ۳ دلاری XRP باشید! حمله هکری به پروتکل آوالانچ برای دومین بار در سه روز‍! سولانا خود را برای صلیب طلایی آماده می کند

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها