تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :گردش ۴۰۰‌میلیون دلار سرمایه در «دمو تریدینگ» اکسکوینو

  • کد خبر : 2618636
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
لورس :گردش ۴۰۰‌میلیون دلار سرمایه در «دمو تریدینگ» اکسکوینو
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با استقبال بی‌‌‌‌‌‌نظیر کاربران رقم خورد گردش ۴۰۰‌میلیون دلار سرمایه در «دمو تریدینگ» اکسکوینو بزرگنمایی متن خبر دنیای‌اقتصاد: سرمایه‌درگردش «دمو تریدینگ» اکسکوینو با استقبال بی‌‌‌‌‌‌نظیر کاربران این پلتفرم رمزارزی به بیش از ۴۰۰‌میلیون دلار رسیده است. یکی از دلایلی که مانع از ورود افراد و سرمایه آنها به بازار رمزارز می‌شود، ترس از ریسک‌های موجود، نبود دانش و تجربه کافی برای انجام معاملات و به‌خطر افتادن پول و سرمایه‌ای است که قرار است با آن کسب سود کنند.
پلتفرم رمزارزی «اکسکوینو» که همواره به‌عنوان یکی از پیشتازان نوآوری و ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه رمزارز شناخته می‌شود، با درنظر گفتن این نگرانی‌ها از سوی علاقه‌‌‌‌‌‌مندان به این بازار و با هدف ارائه تجربه‌‌‌‌‌‌ای منحصربه‌‌‌‌‌‌فرد از معاملات رمزارزی، به‌‌‌‌‌‌تازگی از ویژگی تحت‌‌‌‌‌‌عنوان «دمو تریدینگ» رونمایی کرده که برای اولین‌بار در فضای واقعی معاملاتی، این امکان را به‌کاربران می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه و نگرانی از ریسک از دست‌دادن سرمایه، اقدام به خرید، فروش و معامله رمزارزهای محبوب بازار کنند. اکسکوینو برای این وی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با استقبال بی‌‌‌‌‌‌نظیر کاربران رقم خورد

گردش ۴۰۰‌میلیون دلار سرمایه در «دمو تریدینگ» اکسکوینو بزرگنمایی متن خبر دنیای‌اقتصاد: سرمایه‌درگردش «دمو تریدینگ» اکسکوینو با استقبال بی‌‌‌‌‌‌نظیر کاربران این پلتفرم رمزارزی به بیش از ۴۰۰‌میلیون دلار رسیده است.

یکی از دلایلی که مانع از ورود افراد و سرمایه آنها به بازار رمزارز می‌شود، ترس از ریسک‌های موجود، نبود دانش و تجربه کافی برای انجام معاملات و به‌خطر افتادن پول و سرمایه‌ای است که قرار است با آن کسب سود کنند.

پلتفرم رمزارزی «اکسکوینو» که همواره به‌عنوان یکی از پیشتازان نوآوری و ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه رمزارز شناخته می‌شود، با درنظر گفتن این نگرانی‌ها از سوی علاقه‌‌‌‌‌‌مندان به این بازار و با هدف ارائه تجربه‌‌‌‌‌‌ای منحصربه‌‌‌‌‌‌فرد از معاملات رمزارزی، به‌‌‌‌‌‌تازگی از ویژگی تحت‌‌‌‌‌‌عنوان «دمو تریدینگ» رونمایی کرده که برای اولین‌بار در فضای واقعی معاملاتی، این امکان را به‌کاربران می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه و نگرانی از ریسک از دست‌دادن سرمایه، اقدام به خرید، فروش و معامله رمزارزهای محبوب بازار کنند. اکسکوینو برای این ویژگی جدید، ۱۰‌هزار تتر‌مجازی (V-USDT) را برای هر کاربر درنظر گرفته که به‌‌‌‌‌‌سادگی و تنها با ورود به بخش «اکسکوینومارکت» قابل‌دسترسی است.

بخوانید  هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت کجا و چگونه؟

همان‌طور که انتظار می‌رفت و با توجه به اینکه پلتفرم‌های بین‌المللی بسیار محدودی از جمله کوکوین (KuCoin)، تریدینگ ویو (TradingView)، ایتورو (eToro) و بیتس‌‌‌‌‌‌گپ (Bitsgap) از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، این طرح با استقبال بی‌‌‌‌‌‌نظیری از سوی کاربران این پلتفرم مواجه شده، به‌‌‌‌‌‌طوری که هم‌اکنون و تنها پس از دو هفته، بیش از ۱۸‌هزار کاربر با استفاده از ارز‌مجازی خود، گردش سرمایه بیش از ۴۰۰‌میلیون دلاری را به‌ثبت رسانده‌اند که این رقم در نوع خود بی‌‌‌‌‌‌نظیر و بسیار بالاتر از پیش‌بینی‌های اولیه است.

۲ تا ۱۰‌هزار دلار سرمایه ‌برای تریدرهای برتر

با توجه به استقبال گسترده از این ویژگی، چالشی تحت‌‌‌‌‌‌عنوان «مسابقه ترید» طراحی شده تا کاربران بتوانند با استفاده از سرمایه‌مجازی ۱۰‌هزار تتری خود، سود کنند و در نهایت، با قرارگرفتن در بین ۵نفر اول، صاحب ۲ تا ۱۰‌هزار تتر سرمایه واقعی برای ترید شوند. علاقه‌‌‌‌‌‌مندان به شرکت در این مسابقه و بهره‌‌‌‌‌‌مندی از جوایز ویژه آن، تنها تا ۱۰مهرماه فرصت دارند.

بخوانید  اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۱۱ شهریور ۱۴۰۲)

دمو تریدینگ چیست؟

دمو تریدینگ بازاری شبیه به بازار واقعی ارز دیجیتال است، با همان امکانات و قابلیت‌‌‌‌‌‌ها. تنها تفاوت بازار آزمایشی یا دموتریدینگ با بازار واقعی این است که دیگر نیازی به سرمایه اولیه نیست. درواقع دمو تریدینگ فرصتی است برای علاقه‌‌‌‌‌‌مندان تا بدون‌ترس ازدست‌دادن سرمایه، مهارت‌های خودشان را به‌عنوان یک تریدر ارتقا بدهند و کار با ابزارهای مختلف را یاد بگیرند. با استفاده از این ویژگی می‌توان انواع استراتژی‌های تریدینگ مثل اسکالپینگ، پرایس‌‌‌‌‌‌اکشن و… را تمرین کرد.

اکسکوینو پلتفرم رمزارزی ایرانی است که در طول ۶سال ‌فعالیت خود، همواره سعی کرده فناوری‌های روز دنیا را که استفاده از آنها برای کاربران ایرانی با مشکلات متعددی همراه است، در بستری کاملا امن، در دسترس کاربران خود قرار دهد. این پلتفرم با پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ رمزارز و ۲۲۰ جفت‌‌‌‌‌‌ارز، یکی از متنوع‌‌‌‌‌‌ترین کیف‌‌‌‌‌‌پول‌های موجود در بازار را به جامعه رمزارز ایرانی ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها