تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :گری‌اسکیل نیز به لیست متقاضیان ETF بیت‌کوین افزوده شد!

  • کد خبر : 2599217
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :گری‌اسکیل نیز به لیست متقاضیان ETF بیت‌کوین افزوده شد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهگری‌اسکیل (Grayscale)، یک شرکت مدیریت دارایی برجسته که به‌خاطر صندوق‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با ارزهای دیجیتال خود شناخته می‌شود، یک فرصت شغلی برای یک کارشناس ارشد در بخش ETF خود منتشر کرده است. این حرکت باعث گمانه‌زنی‌هایی شده است مبنی بر اینکه گری‌اسکیل ممکن است برای ارائه یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده آماده شود. بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال و صنعت مالی، این حرکت را به عنوان یک نشانه مثبت تعبیر کرده‌اند که گری‌اسکیل به‌زودی خود را در معرض یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین قرار می‌دهد؛ به ویژه از آنجایی که انتظار می‌رفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیمی در مورد این موضوع اتخاذ کند.
اریک بالچوناس، تحلیلگر صندوق قابل معامله در بورس بلومبرگ، خاطرنشان کرد که انتظار می‌رود رشدETF ها ادامه یابد و آن را به منطقه‌ای جذاب برای کسانی که به دنبال فرصت‌های شغلی هستند، تبدیل کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین مدتی است که موضوع حدس و گمان..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گری‌اسکیل (Grayscale)، یک شرکت مدیریت دارایی برجسته که به‌خاطر صندوق‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با ارزهای دیجیتال خود شناخته می‌شود، یک فرصت شغلی برای یک کارشناس ارشد در بخش ETF خود منتشر کرده است. این حرکت باعث گمانه‌زنی‌هایی شده است مبنی بر اینکه گری‌اسکیل ممکن است برای ارائه یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده آماده شود. بسیاری از جامعه ارزهای دیجیتال و صنعت مالی، این حرکت را به عنوان یک نشانه مثبت تعبیر کرده‌اند که گری‌اسکیل به‌زودی خود را در معرض یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین قرار می‌دهد؛ به ویژه از آنجایی که انتظار می‌رفت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیمی در مورد این موضوع اتخاذ کند.

اریک بالچوناس، تحلیلگر صندوق قابل معامله در بورس بلومبرگ، خاطرنشان کرد که انتظار می‌رود رشدETF ها ادامه یابد و آن را به منطقه‌ای جذاب برای کسانی که به دنبال فرصت‌های شغلی هستند، تبدیل کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین مدتی است که موضوع حدس و گمان و پیش‌بینی بوده است. در حالی که برخی از کارشناسان احتمال تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را بالا می‌دانند، چشم‌انداز نظارتی همچنان نامشخص است و هر تصمیمی ممکن است پیامدهای گسترده‌ای برای بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

بخوانید  ۳ ارز دیجیتال زیر ۰.۱ دلار که برای هفته آینده باید زیر نظر داشت!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته گری‌اسکیل نیز به لیست متقاضیان ETF بیت‌کوین افزوده شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599217

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها