تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :گری اسکیل: قیمت اتریوم بعد از به‌روزرسانی دنکان افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 2636246
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آخرین تحلیل گری اسکیل (Garyscale)، از افزایش قیمت اتریوم خبر می‌دهد و آن را به پیش‌بینی‌ها دربارهٔ به‌روزرسانی آتی دنکان نسبت می‌دهد.
خلاصهٔ خبر گری اسکیل در تحلیل خود، افزایش قیمت اخیر اتریوم را به پیش‌بینی ارتقاء دنکان مرتبط می‌داند هدف آپدیت دنکان، افزایش مقیاس‌پذیری و رقابت‌پذیری اتریوم ازطریق قابلیت‌های نوآورانه است. اقدام استراتژیک گری اسکیل نشان می‌دهد که به‌رغم موانع نظارتی همچنان به آیندهٔ اتریوم مطمئن است. به گزارش کوین گیپ، افزایش اخیر قیمت اتریوم را می‌توان تا حد زیادی مربوط پیش‌بینی‌های فزاینده دربارهٔ ارتقاء آتی دنکان (Dencun) دانست که در تحلیل اخیر گری‌اسکیل بر آن تأکید شده است. طی ماه گذشته، معاملات اتریوم افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است.
طبق آخرین آمار، اتریوم در‌حال‌حاضر با قیمت ۲۹۵۱.۰۷ دلار در هر واحد (ETH/USD) معامله می‌شود و ارزش بازار آن رقم قابل توجه ۳۵۴.۵۹ میلیارد دلار است. این افزایش قیمت همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ و هیجان پیرامون ارتقاء قریب‌الوقوع دنکان اتفاق می‌افتد که قرار است در ۱۳ مارس ۲۰۲۴ انجام شود.
ارتقاء دنکان به‌ویژه ازنظر مقیاس‌پذیری و رقابت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آخرین تحلیل گری اسکیل (Garyscale)، از افزایش قیمت اتریوم خبر می‌دهد و آن را به پیش‌بینی‌ها دربارهٔ به‌روزرسانی آتی دنکان نسبت می‌دهد.

خلاصهٔ خبر

  • گری اسکیل در تحلیل خود، افزایش قیمت اخیر اتریوم را به پیش‌بینی ارتقاء دنکان مرتبط می‌داند
  • هدف آپدیت دنکان، افزایش مقیاس‌پذیری و رقابت‌پذیری اتریوم ازطریق قابلیت‌های نوآورانه است.
  • اقدام استراتژیک گری اسکیل نشان می‌دهد که به‌رغم موانع نظارتی همچنان به آیندهٔ اتریوم مطمئن است.

به گزارش کوین گیپ، افزایش اخیر قیمت اتریوم را می‌توان تا حد زیادی مربوط پیش‌بینی‌های فزاینده دربارهٔ ارتقاء آتی دنکان (Dencun) دانست که در تحلیل اخیر گری‌اسکیل بر آن تأکید شده است. طی ماه گذشته، معاملات اتریوم افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است.

طبق آخرین آمار، اتریوم در‌حال‌حاضر با قیمت ۲۹۵۱.۰۷ دلار در هر واحد (ETH/USD) معامله می‌شود و ارزش بازار آن رقم قابل توجه ۳۵۴.۵۹ میلیارد دلار است. این افزایش قیمت همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ و هیجان پیرامون ارتقاء قریب‌الوقوع دنکان اتفاق می‌افتد که قرار است در ۱۳ مارس ۲۰۲۴ انجام شود.

ارتقاء دنکان به‌ویژه ازنظر مقیاس‌پذیری و رقابت‌پذیری در بازار ارزهای دیجیتال بسیار برای اتریوم نویدبخش است. سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران به‌اتفاق بر تحولات مربوط به این ارتقاء نظارت دقیق دارند، زیرا انتظار می‌رود شبکهٔ اتریوم به‌نحو قابل توجهی بهبود یابد.

ارتقاء دنکان قرار است سودمندی و رقابت‌پذیری اتریوم در بازار را در درجهٔ اول ازطریق اجرای پورتو دنک‌شاردینگ و بلاب‌های داده به نحو قابل توجهی بهبود ببخشد. این بهبودها با طراحی استراتژیک، چالش‌های کلیدی پیش روی شبکهٔ اتریوم را به‌ویژه ازنظر هزینه‌های تراکنش و توان عملیاتی، برطرف می‌کند.

هدف این ارتقاء آن است که با بهره‌گیری از این فناوری‌های نوآورانه، فرآیند تراکنش ساده‌تر و کارآمدتر شود، کارمزد شبکهٔ اتریوم (گس‌ فی) کاهش و کارآیی کلی شبکه افزایش یابد. در تحلیل‌های گری‌اسکیل بر ظرفیت تحول‌آفرین این بهبودها تأکید شده است و حاکی از آن است که این بهینه‌سازی‌ می‌تواند اتریوم را به صدر حوزهٔ قراردادهای هوشمند سوق دهد.

پیش‌بینی می‌شود با بهبود مقیاس‌پذیری و کاهش هزینه‌های تراکنش، اتریوم طیف وسیع‌تری از برنامه‌ها و توسعه‌دهندگان را جذب کند و به‌عنوان رقیبی سرسخت دربرابر شبکه‌هایی مانند سولانا و سایر شبکه‌های صنعت، جایگاه برای خود به دست آورد.

این احساسات مثبت همسویی نامحسوسی با استراتژی گسترده‌تر شرکت در حوزه ارز دیجیتال دارد. پس از تبدیل موفقیت آمیز تراست بیت کوین گری اسکیل (GBTC)، گری اسکیل اکنون در نظر دارد این موفقیت را با تراست اتریوم گری اسکیل (ETHE)‌ تکرار کند که درحال‌حاضر دارای بیش از ۷ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) است.

این اقدام استراتژیک تأکیدی بر این نکته است که گری اسکیل به ظرفیت بلندمدت اتریوم و تعهد آن به فراهم کردن بازار پررونق دارایی‌های دیجیتال برای سرمایه‌گذاران اعتماد دارد. گری اسکیل به‌رغم مواجهه با موانع نظارتی، همچنان مصمم به جست‌وجوی فرصت‌هایی در چشم‌انداز ارز دیجیتال است. تحلیل‌های این شرکت از علاقهٔ روبه‌رشد سرمایه‌گذاران و فعالان بازارهمزمان با نزدیک شدن تاریخ اجرای ارتقاء دنکان خبر می‌دهد.

نوشته گری اسکیل: قیمت اتریوم بعد از به‌روزرسانی دنکان افزایش می‌یابد اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها