تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :گزارشی از تعداد میلیونرهای بیت‌کوین

  • کد خبر : 2630541
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
لورس :گزارشی از تعداد میلیونرهای  بیت‌کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارشی از تعداد میلیونرهای بیت‌کوین بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : بیت‌کوین (BTC) به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند که به سمت بالاترین رکورد جدید در تاریخ حرکت کند و از رکود تجربه‌شده در سال۲۰۲۲ بازگردد. با احیای مجدد ارزش، به‌طور همزمان تعداد میلیونر‌های بیت‌کوین نیز بیشتر می‌شود. طبق داده‌های بازیابی‌شده توسط Finbold، تا ۱۲نوامبر، تعداد میلیونرهای بیت‌کوین به ۸۸۶۲۸نفر رسید که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه ۶۰۵۴۴میلیونر از ۲۸۰۸۴میلیونر گزارش‌شده در ۵ژانویه است. این افزایش میلیونرهای بیت‌کوین، افزایش سه‌برابری را در سال۲۰۲۳ نشان می‌دهد که معادل رشد قابل‌توجه ۲۱۵درصدی است. با تجزیه اطلاعات میلیونرها، تعداد آدرس‌هایی که حداقل یک‌میلیون دلار بیت‌کوین دارند، به ۸۱۹۶۲ و تعداد آدرس‌هایی با حداقل ۱۰میلیون دلار دارایی، به ۶۶۶۶ می‌رسد. در مقابل، در ۵ژانویه۲۰۲۳، تعداد میلیونرهای بیت‌کوین ۲۸۰۸۴نفر بود که در میان آنها، ۲۴۲۷۹ آدرس دارای حداقل یک میلیون دلار بیت‌کوین و ۳۸۰۵آدرس دارای حداقل ۱۰میلیون دلار بیت‌کوین بودند. افزایش میلیونرهای بیت‌کوین به افزایش قیمت این دارایی مرتبط است که پس از ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارشی از تعداد میلیونرهای بیت‌کوین بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : بیت‌کوین (BTC) به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهد و تلاش می‌کند که به سمت بالاترین رکورد جدید در تاریخ حرکت کند و از رکود تجربه‌شده در سال۲۰۲۲ بازگردد. با احیای مجدد ارزش، به‌طور همزمان تعداد میلیونر‌های بیت‌کوین نیز بیشتر می‌شود. طبق داده‌های بازیابی‌شده توسط Finbold، تا ۱۲نوامبر، تعداد میلیونرهای بیت‌کوین به ۸۸۶۲۸نفر رسید که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه ۶۰۵۴۴میلیونر از ۲۸۰۸۴میلیونر گزارش‌شده در ۵ژانویه است. این افزایش میلیونرهای بیت‌کوین، افزایش سه‌برابری را در سال۲۰۲۳ نشان می‌دهد که معادل رشد قابل‌توجه ۲۱۵درصدی است. با تجزیه اطلاعات میلیونرها، تعداد آدرس‌هایی که حداقل یک‌میلیون دلار بیت‌کوین دارند، به ۸۱۹۶۲ و تعداد آدرس‌هایی با حداقل ۱۰میلیون دلار دارایی، به ۶۶۶۶ می‌رسد.

در مقابل، در ۵ژانویه۲۰۲۳، تعداد میلیونرهای بیت‌کوین ۲۸۰۸۴نفر بود که در میان آنها، ۲۴۲۷۹ آدرس دارای حداقل یک میلیون دلار بیت‌کوین و ۳۸۰۵آدرس دارای حداقل ۱۰میلیون دلار بیت‌کوین بودند. افزایش میلیونرهای بیت‌کوین به افزایش قیمت این دارایی مرتبط است که پس از ماندن در زیر آستانه ۳۰هزار دلار در بیشتر سال، اکنون به محدوده ۳۷هزار دلار رسیده است. در ماه ژانویه، میلیونرهای بیت‌کوین یک گروه نسبتا انحصاری را تشکیل می‌دادند که با احساسات نزولی غالب در بازار ارزهای دیجیتال دست و پنجه نرم می‌کردند. البته در آن زمان، بیت‌کوین با چالش‌هایی ناشی از شرایط کلان اقتصادی و پیامدهای حوادثی مانند فروپاشی صرافی رمزارز FTX مواجه بود. در زمان انتشار این خبر، ارزش بیت‌کوین به ۳۶۸۸۴دلار رسیده که نشان‌دهنده رشد بیش از ۱۲۰درصدی از سال تا به امروز است. در همین حال، تحلیلگران معتقدند که حرکت فعلی بیت‌کوین می‌تواند پایه و اساس بزرگ‌ترین روند صعودی بالقوه در تاریخ این دارایی را ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630541

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها