تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :گسترش سایه حمایت بایننس بر سر ریپل و دوج کوین!

  • کد خبر : 2609132
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۹
لورس :گسترش سایه حمایت بایننس بر سر ریپل و دوج کوین!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهبایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، پشتیبانی از ریپل (XRP) و دوج کوین (DOGE) با استیبل کوین FDUSD را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد. استیبل کوین FDUSD توسط First Digital، یک شرکت مستقر در هنگ کنگ، در ژوئن 2023 و همزمان با مقررات جدید ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ راه‌اندازی شد. قابل ذکر است، معامله با FDUSD در بایننس همراه با کارمزد معاملاتی صفر خواهد بود و در میان نگرانی‌های نظارتی در مورد استیبل کوین‌ها، بایننس سعی در ارائه یک استیبل کوین قابل اعتماد دارد. این استیبل کوین توسط ذخایر با کیفیت بالا در قالب وجه نقد و معادل‌های نقدی، با نظارت اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) پشتیبانی می‌شود. طبق گزارش‌ها، بایننس جفت‌ ارزهای معاملاتی DOGE/FDUSD، SOL/FDUSD و XRP/FDUSD را در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی می‌کند. در حال حاضر، استیبل کوین FDUSD دارای ارزش بازار 382 میلیون دلاری است که در مقایسه با ارزش بازار 83 میلیارد دلاری تتر، اختلاف زیادی دارد. این استیبل کوین جایگاه 215 ام بازار استیبل کوین‌ها را به خود اختصاص داده است. در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، پشتیبانی از ریپل (XRP) و دوج کوین (DOGE) با استیبل کوین FDUSD را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد.

استیبل کوین FDUSD توسط First Digital، یک شرکت مستقر در هنگ کنگ، در ژوئن ۲۰۲۳ و همزمان با مقررات جدید ارزهای دیجیتال در هنگ کنگ راه‌اندازی شد.

قابل ذکر است، معامله با FDUSD در بایننس همراه با کارمزد معاملاتی صفر خواهد بود و در میان نگرانی‌های نظارتی در مورد استیبل کوین‌ها، بایننس سعی در ارائه یک استیبل کوین قابل اعتماد دارد.

این استیبل کوین توسط ذخایر با کیفیت بالا در قالب وجه نقد و معادل‌های نقدی، با نظارت اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) پشتیبانی می‌شود.

طبق گزارش‌ها، بایننس جفت‌ ارزهای معاملاتی DOGE/FDUSD، SOL/FDUSD و XRP/FDUSD را در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی می‌کند.

در حال حاضر، استیبل کوین FDUSD دارای ارزش بازار ۳۸۲ میلیون دلاری است که در مقایسه با ارزش بازار ۸۳ میلیارد دلاری تتر، اختلاف زیادی دارد. این استیبل کوین جایگاه ۲۱۵ ام بازار استیبل کوین‌ها را به خود اختصاص داده است.

بخوانید  پیش بینی مک‌گلون بلومبرگ: بیت‌کوین در افزایش نرخ‌های بهره نیز رشد پیدا می کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته گسترش سایه حمایت بایننس بر سر ریپل و دوج کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها