تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
0

لورس :گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند و انقلاب آینده را پیش بینی می کند

  • کد خبر : 2614169
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
لورس :گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند و انقلاب آینده را پیش بینی می کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند، آیا بازار هوش مصنوعی حباب را تجربه می کند یا ما در آستانه یک انقلاب هوش مصنوعی هستیم؟ وی قاطعانه ادعا می کند که دومی است.
هوش مصنوعی گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند بخش هوش مصنوعی در زمان‌های اخیر، بخش هوش مصنوعی (AI) موجی از شور و شوق را با افزایش قیمت سهام و افزایش علاقه سرمایه‌گذاران در پیش گرفته است. این امر به‌طور اجتناب‌ناپذیر نگرانی‌هایی را در میان تحلیلگران در مورد حباب هوش مصنوعی بالقوه برانگیخته است و مقایسه‌هایی را با حباب بدنام دات‌کام در اواخر دهه ۱۹۹۰ انجام می‌دهد. با این حال، گلدمن ساکس، یکی از موسسات مالی پیشرو در جهان، به جرأت این تصور را رد کرد. در عوض، آنها بر این باورند که ما در آستانه یک انقلاب هوش مصنوعی هستیم که صنایع و اقتصادهای سراسر جهان را تغییر خواهد داد.
گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند و انقلاب آینده را پیش بینی می کند استراتژیست ارشد پیتر اوپنهایمر، استراتژیست ارشد سهام جهانی در گلدمن ساکس، این دیدگاه را در یک نشریه اخیر بیان کرد و اظهار داشت: “ما متقاعد شده ایم که هنوز در مراحل اولیه چرخه فناوری ج..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند، آیا بازار هوش مصنوعی حباب را تجربه می کند یا ما در آستانه یک انقلاب هوش مصنوعی هستیم؟ وی قاطعانه ادعا می کند که دومی است.

هوش مصنوعی

گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند

بخش هوش مصنوعی

در زمان‌های اخیر، بخش هوش مصنوعی (AI) موجی از شور و شوق را با افزایش قیمت سهام و افزایش علاقه سرمایه‌گذاران در پیش گرفته است. این امر به‌طور اجتناب‌ناپذیر نگرانی‌هایی را در میان تحلیلگران در مورد حباب هوش مصنوعی بالقوه برانگیخته است و مقایسه‌هایی را با حباب بدنام دات‌کام در اواخر دهه ۱۹۹۰ انجام می‌دهد. با این حال، گلدمن ساکس، یکی از موسسات مالی پیشرو در جهان، به جرأت این تصور را رد کرد. در عوض، آنها بر این باورند که ما در آستانه یک انقلاب هوش مصنوعی هستیم که صنایع و اقتصادهای سراسر جهان را تغییر خواهد داد.

بخوانید  طبق گفته ی برایان آرمسترانگ: یکی از اولویت‌های اصلی رأی‌دهندگان انتخابات ۲۰۲۴، ارزهای دیجیتال خواهد بود!/جزئیات
گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند و انقلاب آینده را پیش بینی می کند
گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند و انقلاب آینده را پیش بینی می کند

استراتژیست ارشد

پیتر اوپنهایمر، استراتژیست ارشد سهام جهانی در گلدمن ساکس، این دیدگاه را در یک نشریه اخیر بیان کرد و اظهار داشت: “ما متقاعد شده ایم که هنوز در مراحل اولیه چرخه فناوری جدید هستیم که آماده ارائه عملکرد قوی بیشتر است.” این موضع روایت حباب هوش مصنوعی که در شرف ترکیدن است را به چالش می کشد.

گلدمن ساکس

گلدمن ساکس افزایش قابل توجهی در سرمایه گذاری های جهانی در زمینه هوش مصنوعی پیش بینی می کند که ارقام احتمالی آن تا سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰ میلیارد دلار خواهد رسید. بر تولید محتوا با استفاده از مدل های زبان بزرگ تمرکز دارد. گزارش های اولیه حاکی از آن است که هوش مصنوعی مولد می تواند به طور بالقوه تا ۴٫۴ تریلیون دلار به اقتصاد جهانی کمک کند، که گواهی بر پتانسیل تحول آفرین آن است.

Goldman Sachs
Goldman Sachs

سهام هوش مصنوعی

عملکرد قابل توجه سهام هوش مصنوعی در طول سال نیز نقش مهمی در چشم انداز مالی گسترده تر ایفا کرده است. این سهام نه تنها چالش‌های ایجادی در سال ۲۰۲۲ را پشت سر گذاشتند. بلکه به طور فعال به بهبود کل شاخص S&P 500 کمک کردند. با این حال، گزارش گلدمن ساکس یک تمایز کلیدی را از حباب‌های سوداگرانه قبلی، مانند حباب اینترنت در سال ۲۰۰۰، نشان می‌دهد. علاوه بر این، این شرکت‌ها ترازنامه‌های فوق‌العاده قوی و بازدهی چشمگیر سرمایه‌گذاری را حفظ می‌کنند و موقعیت خود را در بازار تقویت می‌کنند.

بخوانید  بلاکچین هیبریدی چیست؟ | صفر تا 100
حباب هوش مصنوعی
حباب هوش مصنوعی

چشم انداز هوش مصنوعی

در حالی که چشم انداز بخش هوش مصنوعی امیدوارکننده به نظر می رسد، برخی از متخصصان هنگام در نظر گیری سرمایه گذاری در این فضا رویکرد محتاطانه ای را توصیه می کنند. پیتر اوپنهایمر چارچوب PEARL را معرفی کرد. ابزاری استراتژیک که برای کمک به افراد در اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری آگاهانه پس از انجام تحقیقات کامل طراحی شد. این چارچوب بر اهمیت یک رویکرد متفکرانه و سنجیده، به ویژه در یک بخش به سرعت در حال تحول و پویا مانند هوش مصنوعی تاکید می کند.

حباب هوش مصنوعی
حباب هوش مصنوعی

پایان

در پایان، رد حباب هوش مصنوعی توسط گلدمن ساکس به نفع پیش بینی یک انقلاب قریب الوقوع، نشان دهنده خوش بینی پیرامون پتانسیل تحول آفرین هوش مصنوعی است. همانطور که سرمایه گذاری در هوش مصنوعی همچنان در حال رشد است، هم برای سرمایه گذاران و هم برای سهامداران صنعت ضروری است. که با هوشیاری و استراتژی در این چشم انداز در حال تحول حرکت کنند. و فرصت های عظیمی را که در پیش رو دارند. و در عین حال مراقب خطرات بالقوه باشند، تشخیص دهند.

بخوانید  سقوط بیت‌کوین رکورد زد | آخرین قیمت ارزهای دیجیتال

The post گلدمن ساکس حباب هوش مصنوعی را رد می کند و انقلاب آینده را پیش بینی می کند appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2614169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها