تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :گوگل کلود چگونه به افزایش امنیت پالیگان کمک می‌کند؟

  • کد خبر : 2620924
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Google Cloud به عنوان اعتبارسنجی به شبکه‌ی اثبات سهام پالیگان ملحق شده و امنیت شبکه را افزایش می‌دهد. بیش از ۱۰۰ تاییدکننده، از جمله Deutsche Telekom، در ایمن‌سازی شبکه‌ی مبتنی بر اتریومِ پالیگان، مشارکت دارند.
خلاصه‌ی خبر Google Cloud از زیرساختی که YouTube و Gmail را اجرا می‌کند برای افزایش امنیت شبکه استفاده خواهد کرد. Google Cloud اکنون یکی از بیش از ۱۰۰ اعتبارسنجی است که تراکنش‌ها را در شبکه‌ی لایه ۲ اتریوم خود بررسی می‌کند. شراکت Google Cloud با Polygon برای افزایش امنیت شبکه در ۲۹ سپتامبر، Polygon Labs یک توسعه‌ی بزرگ را اعلام کرد: Google Cloud اکنون یک اعتبارسنجی در شبکه‌ی اثبات سهام پالیگان است که امنیت را افزایش می‌دهد. پالیگان که از زیرساخت‌های YouTube و Gmail استفاده می‌کند، Google Cloud را به گروه اعتبارسنجی غیرمتمرکز خود برای PoS خود اضافه کرده است. با بیش از ۱۰۰ تایید‌کننده که PoS پالیگان را ایمن می‌کنند، این مشارکت نقطه‌ی عطفی مهم به حساب می‌آید.
Google Cloud امنیت شبکه‌ی Polygon را تقویت می‌کند اعتبارسنجی‌کنندگان نقشی اساسی در تضمین امنیت شبکه‌ی Polygon دارند. آن‌ها ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Google Cloud به عنوان اعتبارسنجی به شبکه‌ی اثبات سهام پالیگان ملحق شده و امنیت شبکه را افزایش می‌دهد. بیش از ۱۰۰ تاییدکننده، از جمله Deutsche Telekom، در ایمن‌سازی شبکه‌ی مبتنی بر اتریومِ پالیگان، مشارکت دارند.

خلاصه‌ی خبر

  • Google Cloud از زیرساختی که YouTube و Gmail را اجرا می‌کند برای افزایش امنیت شبکه استفاده خواهد کرد.
  • Google Cloud اکنون یکی از بیش از ۱۰۰ اعتبارسنجی است که تراکنش‌ها را در شبکه‌ی لایه ۲ اتریوم خود بررسی می‌کند.

شراکت Google Cloud با Polygon برای افزایش امنیت شبکه

در ۲۹ سپتامبر، Polygon Labs یک توسعه‌ی بزرگ را اعلام کرد: Google Cloud اکنون یک اعتبارسنجی در شبکه‌ی اثبات سهام پالیگان است که امنیت را افزایش می‌دهد. پالیگان که از زیرساخت‌های YouTube و Gmail استفاده می‌کند، Google Cloud را به گروه اعتبارسنجی غیرمتمرکز خود برای PoS خود اضافه کرده است. با بیش از ۱۰۰ تایید‌کننده که PoS پالیگان را ایمن می‌کنند، این مشارکت نقطه‌ی عطفی مهم به حساب می‌آید.

Google Cloud امنیت شبکهی Polygon را تقویت می‌کند

اعتبارسنجی‌کنندگان نقشی اساسی در تضمین امنیت شبکه‌ی Polygon دارند. آن‌ها گره‌ها را اجرا می‌کنند، MATIC را به اشتراک می‌گذارند و فعالانه در اجماع اثبات سهام شرکت می‌کنند. در میان این اعتباردهنده‌ها، Google Cloud اکنون با Deutsche Telekom، یک شرکت بزرگ مخابراتی اروپایی، همکاری کرده تا تعهد Polygon به امنیت شبکه و تمرکززدایی را بیشتر تقویت کند.

همکاری مداوم

Google Cloud رابطه‌ی خود با Polygon Labs را به عنوان “یک همکاری استراتژیک مداوم” توصیف می‌کند. این مشارکت نشان‌دهنده‌ی یک چشم‌انداز مشترک برای آینده Web3 است. به عنوان بخشی از این همکاری، Google Cloud Asia Pacific ویدیویی در یوتیوب با عنوان “پالیگان لبز در حال حل کردن آینده‌ی Web3 برای همه هستند” منتشر کرد که بر تعهد آن‌ها به پیشرفت فناوری بلاک‌چین تأکید می‌کند. Polygon Labs اخیراً “Polygon 2.0” را با هدف به‌روزرسانی شبکه‌ی پالیگان راه‌اندازی کرده است. فاز ۰ این ابتکار شامل سه پیشنهاد بهبود پالیگان (PIPs 17-19) است. PIP 17 شامل انتقال از MATIC به POL توکن جدید است، در حالی که PIPهای ۱۸ و ۱۹ بر توضیحات فنی POL و به‌روزرسانی توکن‌های گس تمرکز دارند. این تغییرات قرار است در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۳ آغاز شوند و دوره‌ای هیجان‌انگیز از تکامل را برای اکوسیستم Polygon رقم بزنند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها