تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :یکی از اعضای سابق ورلد کوین دست به افشاگری زد! این پروژه مشکوک است؟

  • کد خبر : 2603245
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :یکی از اعضای سابق ورلد کوین دست به افشاگری زد! این پروژه مشکوک است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهنادر حجرابی، یکی از کارمندان سابق ورلد کوین (Worldcoin)، نگرانی‌های خود را در مورد این پروژه، به ویژه در مورد توکن ورلد کوین و فناوری اسکن عنبیه آن مطرح کرده است. حجرابی نگرانی‌های خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشت؛ او شاهد خطر‌هایی برای افراد در دوران حضورش در ورلد کوین بود. او ابتدا در پروژه ماند تا مشخص کند که آیا این مسائل ناشی از سهل‌انگاری یا سوءقصد بوده است. تردید هاجربی زمانی تشدید شد که پاسخ‌های نامطلوبی به سوالات خود از سوی مدیرعامل ورلد کوین و معاونت حقوقی دریافت کرد. او تصمیم گرفت از شرکت فاصله بگیرد و اظهار داشت که در حالی که به ماموریت و چشم‌انداز این پروژه اعتقاد دارد اما عملیات و امور اجرایی این شرکت وحشتناک بود.
حجرابی خاطرنشان کرد که به عنوان بخشی از تحقیقات جاری در مورد ورلد کوین با مقامات کشورهای مختلف همکاری می‌کند، اگرچه او نمی‌تواند جزئیات خاصی ارائه دهد.
ورلد کوین یک پروژه ارز دیجیتال با هدف ایجاد یک سیستم اقتصادی انسانی‌تر با ارائه شکلی از درآمد پایه جهانی (UBI) از طریق توکن ورلد کوین است. این پروژه از فناوری اسکن عنبیه، معروف به Orbs برای ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نادر حجرابی، یکی از کارمندان سابق ورلد کوین (Worldcoin)، نگرانی‌های خود را در مورد این پروژه، به ویژه در مورد توکن ورلد کوین و فناوری اسکن عنبیه آن مطرح کرده است. حجرابی نگرانی‌های خود را در یوتیوب به اشتراک گذاشت؛ او شاهد خطر‌هایی برای افراد در دوران حضورش در ورلد کوین بود. او ابتدا در پروژه ماند تا مشخص کند که آیا این مسائل ناشی از سهل‌انگاری یا سوءقصد بوده است. تردید هاجربی زمانی تشدید شد که پاسخ‌های نامطلوبی به سوالات خود از سوی مدیرعامل ورلد کوین و معاونت حقوقی دریافت کرد. او تصمیم گرفت از شرکت فاصله بگیرد و اظهار داشت که در حالی که به ماموریت و چشم‌انداز این پروژه اعتقاد دارد اما عملیات و امور اجرایی این شرکت وحشتناک بود.

حجرابی خاطرنشان کرد که به عنوان بخشی از تحقیقات جاری در مورد ورلد کوین با مقامات کشورهای مختلف همکاری می‌کند، اگرچه او نمی‌تواند جزئیات خاصی ارائه دهد.
ورلد کوین یک پروژه ارز دیجیتال با هدف ایجاد یک سیستم اقتصادی انسانی‌تر با ارائه شکلی از درآمد پایه جهانی (UBI) از طریق توکن ورلد کوین است. این پروژه از فناوری اسکن عنبیه، معروف به Orbs برای ایجاد نمایه‌های ورلد آی‌دی (WorldID) منحصر‌به‌فرد برای کاربران استفاده می‌کند، از یک حساب برای هر فرد اطمینان حاصل کرده و امنیت را افزایش می‌دهد.
علی‌رغم نیات آن به دلیل روش‌های جمع‌آوری داده‌های خود از جمله اسکن عنبیه که بسیاری آن را تهاجمی می‌دانند، ورلد کوین با انتقاداتی مواجه شده است. علاوه بر این، بررسی‌های اخیر آسیب‌پذیری امنیتی قابل توجهی را در این پروژه نشان داد. جدایی حجرابی از ورلد کوین به بحث و جدل پیرامون این پروژه می‌افزاید و سؤالاتی را در مورد پیامدهای اخلاقی شیوه‌های جمع‌آوری داده‌های آن ایجاد می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده آگاهی روزافزون از نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی داده‌ها در بین عموم است.

بخوانید  مسابقه بلاکچین‌ها: ریپل از بیت‌کوین و اتریوم و کاردانو پیشی گرفت!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته یکی از اعضای سابق ورلد کوین دست به افشاگری زد! این پروژه مشکوک است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها