تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :یک بازی ساده یا فرصتی برای ثروتمند شدن؟

  • کد خبر : 2633619
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
لورس :یک بازی ساده یا فرصتی برای ثروتمند شدن؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در عرض تنها دو هفته، بازی تلگرامی نات کوین موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون کاربر شده است یک بازی ساده یا فرصتی برای ثروتمند شدن؟ بزرگنمایی متن خبر پروژه تون‌کوین برای تلگرام از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر ارائه یک ابزار مناسب برای پرداخت هزینه خدمات در این پیام‌رسان، یک شبکه بلاک‌چینی را در اختیار کاربران و جامعه تلگرام قرار داده است که به ایجاد یک فضای غیرمتمرکز و ارائه برنامه‌های وب ۳.۰ در اکوسیستم این پیام‌رسان محبوب جهانی منجر شده است.با وجود اینکه از عرضه شبکه تون‌کوین مدت زمان زیادی نمی‌گذرد؛ اما هم‌اکنون ده‌ها پروژه و ارز دیجیتال مختلف و متنوع در اکوسیستم این ارز دیجیتال عرضه شده‌اند و با بهره‌گیری از قدرت و سرعت بالای شبکه بلاک‌چینی تون‌کوین و همچنین محبوبیت و امکانات تلگرام، در تلاش برای جذب کاربران و ارتقای جایگاه خود در بازار هستند. نات‌کوین از جمله این پروژه‌ها است که با گذشت تنها چند هفته از زمان راه‌اندازی بازی خود، به آمار خیره‌کننده‌ای دست پیدا کرده است و میلیون‌ها کاربر تلگرام این بازی را تجربه کرده‌اند.طی روز‌های گذشته این بازی در میان کاربران ایرانی نیز محبوب شد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در عرض تنها دو هفته، بازی تلگرامی نات کوین موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون کاربر شده است

یک بازی ساده یا فرصتی برای ثروتمند شدن؟ بزرگنمایی متن خبر پروژه تون‌کوین برای تلگرام از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر ارائه یک ابزار مناسب برای پرداخت هزینه خدمات در این پیام‌رسان، یک شبکه بلاک‌چینی را در اختیار کاربران و جامعه تلگرام قرار داده است که به ایجاد یک فضای غیرمتمرکز و ارائه برنامه‌های وب ۳.۰ در اکوسیستم این پیام‌رسان محبوب جهانی منجر شده است.با وجود اینکه از عرضه شبکه تون‌کوین مدت زمان زیادی نمی‌گذرد؛ اما هم‌اکنون ده‌ها پروژه و ارز دیجیتال مختلف و متنوع در اکوسیستم این ارز دیجیتال عرضه شده‌اند و با بهره‌گیری از قدرت و سرعت بالای شبکه بلاک‌چینی تون‌کوین و همچنین محبوبیت و امکانات تلگرام، در تلاش برای جذب کاربران و ارتقای جایگاه خود در بازار هستند.

نات‌کوین از جمله این پروژه‌ها است که با گذشت تنها چند هفته از زمان راه‌اندازی بازی خود، به آمار خیره‌کننده‌ای دست پیدا کرده است و میلیون‌ها کاربر تلگرام این بازی را تجربه کرده‌اند.طی روز‌های گذشته این بازی در میان کاربران ایرانی نیز محبوب شده است و برخی برای کسب سکه بیشتر با زیرمجموعه‌گیری، تبلیغات نادرست و با وعده‌های دروغین را برای نات کوین انجام می‌دهند. بنابراین با توجه به محبوبیت روزافزون این بازی، بررسی باورها و تصورات اشتباه پیرامون نات‌کوین اهمیت پیدا کرده است.

شروع توفانی نات‌کوین

نات‌کوین یک مینی‌اپ و بازی کلیکی تلگرامی است که نسخه آزمایشی آن توسط توسعه‌دهندگان ناشناس در اواسط نوامبر سال۲۰۲۳ عرضه شد. کلمه و نماد نات‌کوین درواقع از برعکس شدن حروف و نماد تون‌کوین به‌دست آمده که باعث شده است این پروژه به‌عنوان یک میم‌کوین شناخته شود. ماهیت میم‌کوینی نات کوین در کانال و شبکه‌های اجتماعی پروژه نیز دیده می‌شود و علاوه بر اینکه تقریبا هیچ اطلاعات مفیدی پیرامون این پروژه و اهداف آن وجود ندارد، وایت پیپر آن نیز تنها شامل صفحات خالی و سفید است. توسعه‌دهندگان ناشناس این پروژه همچنین علاقه زیادی به شوخی‌های اینترنتی دارند و حتی کاربران خود را تشویق می‌کنند که میم‌های ساخته‌شده پیرامون نات کوین را به اشتراک بگذارند.

پیرامون توسعه‌دهندگان نات کوین نیز اطلاعات زیادی در دست نیست و سابقه فعالیتی برای آنها دیده نمی‌شود. بنابراین برخلاف برخی باور‌ها، نات‌کوین توسط تلگرام عرضه نشده است. با این حال تا به امروز توسعه‌دهندگان تون‌کوین و پاول دورف، سازنده تلگرام از این پروژه حمایت و اخبار مرتبط با آن را پوشش داده‌اند.

از زمان عرضه آزمایشی، نات‌کوین توجهات بسیاری را به خود جلب کرد و این پروژه موفق شد تا در طول تقریبا یک ماه، ۶۵۰هزار بازیکن را جذب کند. پس از تکمیل مرحله آزمایشی و با راه‌اندازی نسخه عمومی نات‌کوین در ژانویه۲۰۲۴، موفقیت این بازی ادامه پیدا کرد و به سرعت میان کاربران تلگرامی محبوب شد. هم‌اکنون تعداد کاربران نات‌کوین از ۱۰میلیون نفر عبور کرده که آماری خیره‌کننده است و نشان می‌دهد که این بازی تلگرامی عملکرد بهتری را نسبت به بسیاری از دیگر بازی‌های بلاک‌چینی بازار در تنها دو هفته پس از عرضه ثبت کرده است. یکی از عوامل اصلی این موفقیت، سادگی ثبت‌نام و تجربه بازی نات‌کوین است.

تمام کاربران تلگرام می‌توانند تنها با چند کلیک، به این بازی وارد شوند و سکه‌های خود را جمع‌آوری کنند. همچنین تجربه بازی نات‌کوین رایگان است و بازیکنان نیازی به سرمایه اولیه ندارند. دریافت سکه در نات‌کوین نیز ساده است و بازیکنان کافی است تا روی صفحه ضربه بزنند و نات کوین جایزه بگیرند. درحالی‌که قدرت‌های مختلفی در بازی ارائه شده‌اند که می‌توانند سرعت ضربه و سکه دریافتی را افزایش دهند؛ اما خرید آنها نیز با سکه‌های درون بازی قابل انجام است و کاربران نیازی به پرداخت پول ندارند. با این وجود، در حال حاضر سکه‌های دریافتی نات‌کوین تنها اعدادی دیجیتال و بی‌ارزش هستند؛ زیرا این پروژه ارز دیجیتال خود را هنوز عرضه نکرده است و امکان معامله و انتقال سکه‌های نات‌کوین وجود ندارد.

آینده نات‌کوین

با افزایش محبوبیت نات‌کوین میان کاربران ایرانی، توجه به این نکته اهمیت زیادی پیدا کرده که این پروژه در حال حاضر تنها یک بازی ساده است. درحالی‌که هم‌اکنون بسیاری در شبکه‌های اجتماعی نات‌کوین را فرصتی برای کسب سود معرفی می‌کنند، این پروژه حتی ارز دیجیتال خود را نیز عرضه نکرده است و افراد یا سایت‌هایی که پیشنهاد خرید و فروش این ارز دیجیتال را می‌دهند، تنها با هدف کلاه‌برداری فعالیت می‌کنند. بنابراین هم‌اکنون مشارکت و تجربه این بازی هیچ سود و سرمایه‌ای را به همراه ندارد. همچنین لازم به ذکر است که تجربه این بازی و کسب سکه به‌طور کاملا رایگان انجام می‌شود و علاقه‌مندان به کسب نات‌کوین مهم است. توجه داشته باشند که فریب کلاه‌برداران را نخورند و پولی را برای مشارکت در این بازی و کسب سکه‌های بیشتر پرداخت نکنند.

درحالی‌که نات‌کوین هم اکنون ارز دیجیتال خود را ندارد، اما با توجه به محبوبیت گسترده امروزه این پروژه قابل پیش‌بینی است که دیر یا زود سازندگان نات‌کوین توکن آن را عرضه خواهند کرد. با این وجود، وعده ثروتمند شدن و کسب سود هنگفت به کمک بازی نات‌کوین می‌تواند فاصله زیادی با واقعیت داشته باشد. در صورت واقعی شدن توکن نات‌کوین و عرضه این ارز دیجیتال، طبیعی است که روند قیمتی آن همانند دیگر ارز‌های بازار براساس عرضه و تقاضا خواهد بود. در حال حاضر، تنها فشار عرضه این بازی در حال افزایش است و هر فرد جدیدی که این بازی را تجربه و نات‌کوین استخراج می‌کند، یک عرضه‌کننده احتمالی در زمان لیست شدن این ارز در صرافی‌ها خواهد بود. بنابراین با ساخت نات‌کوین و لیست شدن آن در صرافی‌های جهانی، قابل پیش‌بینی است که فشار سنگینی در بخش فروش و عرضه رخ خواهد داد و این ارز دیجیتال نمی‌تواند صعود قیمتی قابل توجهی داشته باشد.

همچنین برخلاف برخی از دیگر بازی‌های بلاک‌چینی، نات‌کوین گیم‌پلی چندان جذاب و سرگرم‌کننده‌ای ندارد. ضربه زدن مداوم روی صفحه دیر یا زود خسته‌کننده خواهد شد و در این شرایط، افراد تنها به هدف کسب سود از بازی به فعالیت خود ادامه می‌دهند؛ شرایطی که تقاضا را کاهش می‌دهد و تاثیر منفی خود را بر روند قیمتی این میم‌کوین خواهد گذاشت. پس برخلاف برخی تصورات اشتباه، نات‌کوین یک فرصت آسان و سریع برای کسب سود هنگفت به شمار نمی‌رود و تضمینی برای موفقیت توکن آن در بازار ارز‌های دیجیتال وجود ندارد. البته نات‌کوین یک پروژه کلاه‌برداری نیست و تا به امروز، سازندگان آن در گفتار و وعده‌های خود صداقت داشته‌اند و از بازیکنان نیز پولی دریافت نکرده‌اند. درحالی‌که نات‌کوین ممکن است در آینده به یک پروژه پیچیده و جذاب در بازار ارز‌های دیجیتال تبدیل شود، اما این احتمال نیز وجود دارد که به زودی از یاد‌ها فراموش شود و درنهایت سود چندانی برای مشارکت‌کنندگان خود نداشته باشد.

در حال حاضر حتی تضمینی برای ساخت توکن دیجیتالی نات‌کوین نیز وجود ندارد و سازندگان برنامه‌ای برای انتشار این ارز دیجیتال اعلام نکرده‌اند. بنابراین درحالی‌که موفقیت اخیر نات‌کوین قابل توجه است، اما اطلاعات زیادی پیرامون آن وجود ندارد و آینده این پروژه کاملا نامشخص و غیرقابل پیش‌بینی است. طبیعی است که با گذر زمان اطلاعات بیشتری پیرامون نات‌کوین و برنامه‌های توسعه‌دهندگان آن منتشر شود؛ اما در این بازه زمانی مهم است که بازیکنان و علاقه‌مندان نات‌کوین فریب کلاه‌برداران را نخورند و توجه داشته باشند که استفاده از خدمات و مشارکت در بازی نات‌کوین برای کسب سکه، کاملا رایگان است.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633619

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها