تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :یک سناریوی تلخ برای بازار NFT بیت کوین!

  • کد خبر : 2599626
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :یک سناریوی تلخ برای بازار NFT بیت کوین!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهحجم معاملات و فعالیت کاربران اردینالز (Ordinals) بیت کوین، یک پروتکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر بیت کوین، کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.
بر اساس گزارش DappRadar در ۱۷ آگوست، حجم معاملات اردینالز بیت کوین از ماه می حدود ۹۸ درصد کاهش یافته است که منجر به کاهش حجم کل فروش از ۴۵۲ میلیون دلار به حدود ۳ میلیون دلار تا ۱۴ آگوست شده است. تعداد معاملات نیز کاهش ۹۷ درصدی را تجربه کرد و در مدت مشابه به ۲۰۵۷۱ رسید.با توجه به این آمار، DappRadar آن را به عنوان یک سناریوی تلخ برای بازار اردینالز توصیف کرد اما تأکید کرد که زمان بیشتری برای تعیین اینکه آیا این یک “پسرفت موقت” است یا یک “مشکل سیستمی” نیاز است.
این کاهش در حجم و مقدار معاملات به دنبال یک دوره بسیار پرهیاهو است که در طی آن حجم معاملات و تعامل کاربران در اواسط سال ۲۰۲۳ افزایش یافته بود.
از نظر DappRadar چالش اصلی برای اردینالز بیت کوین این است که جامعه بیت‌کوین در مورد اینکه آیا NFTها باید روی شبکه بیت‌کوین قرار داشته باشند یا نه اختلاف نظر دارند. این در حالی است که این امر در اتریوم و شبکه‌های دیگر ک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حجم معاملات و فعالیت کاربران اردینالز (Ordinals) بیت کوین، یک پروتکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مبتنی بر بیت کوین، کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است.

بر اساس گزارش DappRadar در ۱۷ آگوست، حجم معاملات اردینالز بیت کوین از ماه می حدود ۹۸ درصد کاهش یافته است که منجر به کاهش حجم کل فروش از ۴۵۲ میلیون دلار به حدود ۳ میلیون دلار تا ۱۴ آگوست شده است. تعداد معاملات نیز کاهش ۹۷ درصدی را تجربه کرد و در مدت مشابه به ۲۰۵۷۱ رسید.bitcoin-ordinals-nft-trading-volume-tanks-98-since-may-dappradarبا توجه به این آمار، DappRadar آن را به عنوان یک سناریوی تلخ برای بازار اردینالز توصیف کرد اما تأکید کرد که زمان بیشتری برای تعیین اینکه آیا این یک “پسرفت موقت” است یا یک “مشکل سیستمی” نیاز است.

این کاهش در حجم و مقدار معاملات به دنبال یک دوره بسیار پرهیاهو است که در طی آن حجم معاملات و تعامل کاربران در اواسط سال ۲۰۲۳ افزایش یافته بود.

بخوانید  چندین هزار سایت قمار مسدود شد؛ افزایش استفاده از رمزارزها برای پولشویی!

از نظر DappRadar چالش اصلی برای اردینالز بیت کوین این است که جامعه بیت‌کوین در مورد اینکه آیا NFTها باید روی شبکه بیت‌کوین قرار داشته باشند یا نه اختلاف نظر دارند. این در حالی است که این امر در اتریوم و شبکه‌های دیگر که نگرش‌های مختلفی نسبت به NFTها دارند، مشکلی ایجاد نمی‌کند.

چند ماه آینده برای تعیین اینکه آیا اردینالز بیت کوین می‌تواند در چشم‌انداز در حال تحول حوزه NFT حضور داشته باشد یا به نقش اصلی خود به عنوان ذخیره ارزش بازگردد، بسیار مهم خواهد بود. طبق داده‌های CryptoSlam، در ۳۰ روز گذشته، شبکه بیت‌کوین با کسب ۱۴٫۶ میلیون دلار از ۲۱۹۸۹ خریدار، رتبه هفتم را در حجم فروش NFT کسب کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته یک سناریوی تلخ برای بازار NFT بیت کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

بخوانید  دوج کوین و لایت کوین، دو رمزارزی که راه خود را از بازار جدا کردند!
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها