تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :یک پیروزی دیگر برای ارزهای دیجیتال: یونی سواپ در دادگاه تبرئه شد!

  • کد خبر : 2605207
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
لورس :یک پیروزی دیگر برای ارزهای دیجیتال: یونی سواپ در دادگاه تبرئه شد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهیک قاضی منطقه‌ای در ایالات متحده، شکایتی را که توسط گروهی از سرمایه‌گذاران علیه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ مطرح شده بود، رد کرده است. این گروه، متشکل از شش سرمایه‌گذار، ادعا می‌کردند که بین دسامبر ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۲، توکن‌هایی را در این پروتکل غیرمتمرکز خریداری کرده‌اند که ظاهراً اوراق بهادار و کلاهبرداری بوده‌اند. به گفته شاکیان، آنها پول خود را در استخرهای نقدینگی که توسط قراردادهای هوشمند یونی سواپ کنترل و ایجاد شده‌اند، از دست داده‌اند.
با این حال، کاترین فایلا، قاضی پرونده، ضمن رد این اتهام، اعلام کرد که وضعیت فعلی مقررات ارزهای دیجیتال مبنایی برای پرونده آنها فراهم نمی‌کند. قاضی با بیان اینکه این پرونده ربطی به قوانین اوراق بهادار ندارد، گفت:
دادگاه به طور کامل شکایت را رد می‌کند. این که صرفاً سرمایه‌گذاران توکن‌های کلاهبرداری را در یونی سواپ خریداری کرده‌اند، به این معنی نیست که پروتکل غیرمتمرکز خود مسئول بوده است. به دلیل ماهیت غیرمتمرکز پروتکل، هویت صادرکنندگان توکن کلاهبرداری اساساً ناشناخته است و اگرچه شاکیان با یک آسیب قابل‌شناسایی مواجه هستند، اما متهم ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یک قاضی منطقه‌ای در ایالات متحده، شکایتی را که توسط گروهی از سرمایه‌گذاران علیه صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ مطرح شده بود، رد کرده است. این گروه، متشکل از شش سرمایه‌گذار، ادعا می‌کردند که بین دسامبر ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۲، توکن‌هایی را در این پروتکل غیرمتمرکز خریداری کرده‌اند که ظاهراً اوراق بهادار و کلاهبرداری بوده‌اند. به گفته شاکیان، آنها پول خود را در استخرهای نقدینگی که توسط قراردادهای هوشمند یونی سواپ کنترل و ایجاد شده‌اند، از دست داده‌اند.

با این حال، کاترین فایلا، قاضی پرونده، ضمن رد این اتهام، اعلام کرد که وضعیت فعلی مقررات ارزهای دیجیتال مبنایی برای پرونده آنها فراهم نمی‌کند. قاضی با بیان اینکه این پرونده ربطی به قوانین اوراق بهادار ندارد، گفت:

دادگاه به طور کامل شکایت را رد می‌کند. این که صرفاً سرمایه‌گذاران توکن‌های کلاهبرداری را در یونی سواپ خریداری کرده‌اند، به این معنی نیست که پروتکل غیرمتمرکز خود مسئول بوده است. به دلیل ماهیت غیرمتمرکز پروتکل، هویت صادرکنندگان توکن کلاهبرداری اساساً ناشناخته است و اگرچه شاکیان با یک آسیب قابل‌شناسایی مواجه هستند، اما متهم قابل‌شناسایی وجود ندارد.

لازم به ذکر است که قاضی فایلا، همان قاضی است که بر پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه کوین ‌بیس هم رسیدگی می‌کند. جالب‌تر اینکه، قاضی فایلا همچنین گفت که اتریوم یک کالا است نه یک اوراق بهادار.
ناظران و طرفداران صنعت کریپتو در رابطه با حکم قاضی به پرونده یونی سواپ اظهار داشتند که این نشان‌دهنده درک عمیق اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) است. بنابراین، اگرچه یونی سواپ مملو از توکن‌های جعلی است، اما از آنجایی که یک پروتکل غیرمتمرکز است، نمی‌توان این صرافی را مقصر یا مسئول آنها دانست.

بخوانید  کاردانو در میان ارزهای دیجیتال توسعه‌یافته در جایگاه چندم قرار دارد؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته یک پیروزی دیگر برای ارزهای دیجیتال: یونی سواپ در دادگاه تبرئه شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها