تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :۲۶ درصد از اقتصاد رمزنگاری متعلق به توکن‌های پلتفرم قرارداد هوشمند!!!💯

  • کد خبر : 2629022
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۲۶ درصد از اقتصاد رمزنگاری، متعلق به توکن‌های پلتفرم قرارداد هوشمند!!! به گزارش زوم ارز، این هفته به عنوان یک دوره قوی برای توکن‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند شناخته می‌شود، با ده توکن برتر که همه آن‌ها رشد چشمگیری در برابر دلار آمریکا داشتند. این رشد متنوع بود و از یک جهش ۴.۲ درصدی در ارزش اتریوم (ETH) تا یک جهش ۳۲.۵ درصدی در ارزش سولانا (SOL) گسترش یافت. بخش سکه‌های قراردادهای هوشمند تا ۳۲ دارایی رمزنگاری با افزایش درصدی دو رقمی را تجربه کرد، از ۱۰.۲٪ برای OMG شروع شد و تا ۱۱۰.۸٪ افزایش یافت، که مورد توجه قرار گرفت.
توکن‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند هفته‌ای قدری پیشرفت کرده‌اند و فقط در روز گذشته، رشد کل بازار را به میزان ۱.۶ درصد افزایش داده‌اند. از امروز، ۵ نوامبر، ارزش بازار این توکن‌های پلتفرم به ۳۵۷ میلیارد دلار می‌رسد که ۲۶ درصد از ارزش کل اقتصاد ارزهای دیجیتال جهان را تشکیل می‌دهد.
اتریوم (ETH) با تسلط بر این جایگاه، ۶۲.۱۸ درصد از بازار را تشکیل می‌دهد و ارزش خود را در این هفته ۴.۲ درصد افزایش داده است. در انتها، BNB نیز ۴.۹ درصد افزایش را تجربه کرده است. در مقابل، SOL در همی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۲۶ درصد از اقتصاد رمزنگاری، متعلق به توکن‌های پلتفرم قرارداد هوشمند!!!💯

به گزارش زوم ارز، این هفته به عنوان یک دوره قوی برای توکن‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند شناخته می‌شود، با ده توکن برتر که همه آن‌ها رشد چشمگیری در برابر دلار آمریکا داشتند. این رشد متنوع بود و از یک جهش ۴.۲ درصدی در ارزش اتریوم (ETH) تا یک جهش ۳۲.۵ درصدی در ارزش سولانا (SOL) گسترش یافت. بخش سکه‌های قراردادهای هوشمند تا ۳۲ دارایی رمزنگاری با افزایش درصدی دو رقمی را تجربه کرد، از ۱۰.۲٪ برای OMG شروع شد و تا ۱۱۰.۸٪ افزایش یافت، که مورد توجه قرار گرفت.

توکن‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند هفته‌ای قدری پیشرفت کرده‌اند و فقط در روز گذشته، رشد کل بازار را به میزان ۱.۶ درصد افزایش داده‌اند. از امروز، ۵ نوامبر، ارزش بازار این توکن‌های پلتفرم به ۳۵۷ میلیارد دلار می‌رسد که ۲۶ درصد از ارزش کل اقتصاد ارزهای دیجیتال جهان را تشکیل می‌دهد.

اتریوم (ETH) با تسلط بر این جایگاه، ۶۲.۱۸ درصد از بازار را تشکیل می‌دهد و ارزش خود را در این هفته ۴.۲ درصد افزایش داده است. در انتها، BNB نیز ۴.۹ درصد افزایش را تجربه کرده است. در مقابل، SOL در همین دوره زمانی با جهش ۳۲.۵ درصدی از دلار آمریکا برتری جسته است.

توکن‌های پلتفرم قرارداد هوشمند 26 درصد از اقتصاد رمزنگاری را در میان سودهای بازار به دست می‌آورند

در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۳، توکن‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند تغییراتی را نشان دادند.

همچنین، کاردانو (ADA) با افزایش ۱۲.۴ درصد نسبت به دلار افزایش یافت، ترون (TRX) نیز با ۳.۴ درصد رشد داشت و زنجیره‌ی پیوند (LINK) با ۴.۴ درصد افزایش نقشه. پنج توکن قراردادهای هوشمند حتی به سود بیش از ۳۵٪ دست پیدا کردند، که JUNO (جونو) با افزایش ۱۱۰.۸٪ به چشم می‌خورد. بیت‌راک (BROCK) نیز با افزایش ۶۹ درصد قابل توجهی را تجربه کرد و پس از آن، فانتاسما (SOUL) با افزایش ۴۹.۳ درصد در رتبه‌بندی جای گرفت.

Multiversx (EGLD) با افزایش ۴۷.۴ درصد تغییرات مثبتی داشت و X (IMX) نیز پیشرفت قابل توجهی را با افزایش ۳۵.۴ درصد نسبت به دلار نشان داد. با این حال، تمامی توکن‌های پلتفرم قراردادهای هوشمند در هفته از تاریخ ۲۹ اکتبر تا ۵ نوامبر ۲۰۲۳ به موفقیت‌های برجسته‌ای دست نیافتند.

Viction (VIC) با ۲۵.۴٪ کاهش، cypherium (CPH) با ۱۴.۵٪ کاهش و حاکمیت کنتور (MTRG) با ۷.۹٪ کاهش روبرو شدند. تلفات اضافی توسط Concordium (CCD)، کانتو (CANTO)، کرومیا (CHR) و bytom (BTM) مشاهده شد که در رنج کاهش‌های ۷٪ تا ۳.۱٪ قرار داشتند.

در همین حال، ۱۰۰ دارایی برتر قراردادهای هوشمند، مجموعاً ۱۴.۱۲ میلیارد دلار در معاملات روزانه جمع آوری کردند. در حالی که اتریوم بیش از ۶۲ درصد از اقتصاد توکن قراردادهای هوشمند را تشکیل می‌دهد، ده توکن قراردادهای هوشمند پیشرو به ۳۲۴ میلیارد دلار یا ۹۰.۷۵ درصد از این بخش بازار ترکیب می‌شوند.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها