تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :۳ آلت کوین زیر ۱ دلار برای خرید در هفته آینده

  • کد خبر : 2636043
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
لورس :۳ آلت کوین زیر ۱ دلار برای خرید در هفته آینده
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » ۳ آلت کوین زیر ۱ دلار برای خرید در هفته آینده ۳ آلت کوین زیر ۱ دلار برای خرید در هفته آینده ۲۹ دی ۱۴۰۲ ۲۹ دی ۱۴۰۲ اخیرا بیت کوین (BTC) با مشکل مواجه شده است و باعث شده برخی آلت کوین ها برای سرمایه گذاری جذاب به نظر برسند. آلت کوین ها مطابق سیگنال های بیت کوین حرکت می کنند. طبق تحقیقات فینبولد، سه ارز دیجیتال زیر ۱ دلار که باید بیشتر زیر نظر گرفته شوند عبارتند از:
کاردانو (ADA): با نشان دادن شباهت به حرکات گذشته اش، ممکن است به سمت بالا حرکت کند، سپس قبل از افزایش اصلاح شود. XRP: ریپل (XRP) ارزش خود را از دست داده است اما ممکن است نقطه ورود خوبی برای معامله سودآور باشد. این کریپتو در سطح حمایت بحرانی با چالش هایی مواجه است. پالیگان (MATIC): عملکرد قوی و تعهد تیم توسعه، آن را امیدوارکننده می کند. سرمایه گذاران باید تحقیقات کاملی را در میان بازار نزولی فعلی انجام دهند تا ریسک ها را کاهش دهند.
منبع:فینبولد اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » ۳ آلت کوین زیر ۱ دلار برای خرید در هفته آینده ۳ آلت کوین زیر ۱ دلار برای خرید در هفته آینده ۲۹ دی ۱۴۰۲

  • ۲۹ دی ۱۴۰۲

اخیرا بیت کوین (BTC) با مشکل مواجه شده است و باعث شده برخی آلت کوین ها برای سرمایه گذاری جذاب به نظر برسند. آلت کوین ها مطابق سیگنال های بیت کوین حرکت می کنند. طبق تحقیقات فینبولد، سه ارز دیجیتال زیر ۱ دلار که باید بیشتر زیر نظر گرفته شوند عبارتند از:

  1. کاردانو (ADA): با نشان دادن شباهت به حرکات گذشته اش، ممکن است به سمت بالا حرکت کند، سپس قبل از افزایش اصلاح شود.
  2. XRP: ریپل (XRP) ارزش خود را از دست داده است اما ممکن است نقطه ورود خوبی برای معامله سودآور باشد. این کریپتو در سطح حمایت بحرانی با چالش هایی مواجه است.
  3. پالیگان (MATIC): عملکرد قوی و تعهد تیم توسعه، آن را امیدوارکننده می کند.

سرمایه گذاران باید تحقیقات کاملی را در میان بازار نزولی فعلی انجام دهند تا ریسک ها را کاهش دهند.

منبع:فینبولد اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه صعود میم کوین ترامپ در بحبوحه موفقیت وی در انتخابات مقدماتی ای تی اف (ETF) بیت کوین در مقابل ETF طلا؛ آشنایی با تفاوت آنها در سرمایه گذاری توسعه دهنده بازداشت شده تورنادو کش در ویدیویی درخواست کمک کرد! شبکه های لایه ۲ پذیرش سازمانی بیت کوین را افزایش می دهند قرار است شاهد جهش شگفت انگیز کاردانو باشیم! یک رالی ۱۴۰۰٪ در راه است! عربستان سعودی و قطر در هفته آینده، ۱ میلیون بیت کوین می خرند!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636043

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها