تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :۳ ارز دیجیتال با قیمت کمتر از ۱ دلار که احتمالا این هفته رشد می‌کنند

  • کد خبر : 2633314
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
لورس :۳ ارز دیجیتال با قیمت کمتر از ۱ دلار که احتمالا این هفته رشد می‌کنند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۳ ارز دیجیتال با قیمت کمتر از ۱ دلار که احتمالا این هفته رشد می‌کنند صنعت ارزهای دیجیتال یک هفته مهم را پشت سر گذاشت که برجسته‌ترین مورد آن موافقت تاریخی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با اولین صندوق قابل معامله در بورس (صندوق ETF) ارزهای دیجیتال در آمریکا محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که این تحول به طور کلی تأثیر مثبتی بر این حوزه داشته و حتی جرقه‌ای برای رشد برخی از آلت کوین‌ها باشد.
به گزارش والکس و به نقل از finbold، پس از عرضه صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات کوتاه‌مدتی را تجربه کرد که عمدتاً توسط بیت کوین هدایت می‌شد. در حالی که بیت کوین در کانون توجه قرار دارد، سایر رمزارزهایی که کمتر از ارزش واقعی خود قیمت‌گذاری شده‌اند نیز برای سرمایه‌گذاری در هفته آینده قابل بررسی هستند.
در ادامه، سه ارز دیجیتال با قیمت کمتر از ۱ دلار را مورد بررسی قرار می‌دهیم که برای هفته آینده می‌توانند شاهد رشد باشند.
پالیگان (MATIC) پالیگان در سال ۲۰۲۴ شروع خوبی داشته و عمدتاً در سود معامله می‌شود. این توکن اخیراً همزمان با رشد معیارهای آنچین خود و انتشار اخب..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۳ ارز دیجیتال با قیمت کمتر از ۱ دلار که احتمالا این هفته رشد می‌کنند

صنعت ارزهای دیجیتال یک هفته مهم را پشت سر گذاشت که برجسته‌ترین مورد آن موافقت تاریخی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با اولین صندوق قابل معامله در بورس (صندوق ETF) ارزهای دیجیتال در آمریکا محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که این تحول به طور کلی تأثیر مثبتی بر این حوزه داشته و حتی جرقه‌ای برای رشد برخی از آلت کوین‌ها باشد.

به گزارش والکس و به نقل از finbold، پس از عرضه صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات کوتاه‌مدتی را تجربه کرد که عمدتاً توسط بیت کوین هدایت می‌شد. در حالی که بیت کوین در کانون توجه قرار دارد، سایر رمزارزهایی که کمتر از ارزش واقعی خود قیمت‌گذاری شده‌اند نیز برای سرمایه‌گذاری در هفته آینده قابل بررسی هستند.

در ادامه، سه ارز دیجیتال با قیمت کمتر از ۱ دلار را مورد بررسی قرار می‌دهیم که برای هفته آینده می‌توانند شاهد رشد باشند.

پالیگان (MATIC)

پالیگان در سال ۲۰۲۴ شروع خوبی داشته و عمدتاً در سود معامله می‌شود. این توکن اخیراً همزمان با رشد معیارهای آنچین خود و انتشار اخبار پیرامون ETF بیت کوین یک رالی صعودی داشته است.

دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲) یک ماه کلیدی برای پالیگان بود چرا که فعالیت شبکه zkEVM آن افزایش یافت. مقدار آدرس‌های فعال روزانه در zkEVM پالیگان برابر با ۲۰۲ درصد رشد کرده است. تراکنش‌های روزانه این شبکه نیز ۱۳۰ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده علاقه رو به رشد کاربران به zkEVM پالیگان است. توکن متیک سطح ۱ دلار را در همان ماه پس گرفت اما در ادامه اصلاح شد.

در سال ۲۰۲۴، پالیگان توجه زیادی را به خود جلب خواهد کرد و همکاری‌های مهمی در انتظار این شبکه است. یکی از همکاری‌های قابل‌توجه پالیگان با شرکت Fox است. این شرکت قصد دارد از پالیگان در برنامه Verify خود برای تأیید صحت محتوای خبری استفاده کند. ناشران می‌توانند محتوای خود را در بلاکچین پالیگان ثبت کنند و این امر کاربران را قادر می‌سازند تا منابع دقیق و قانونی را از طریق این ابزار به تأیید برسانند.

در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی)، ساندیپ نیلوال (Sandeep Nailwal)، یکی از بنیانگذاران پالیگان، فاش کرد که Polygon POS به حجم معاملاتی بالاتر از اتریوم و به میزان تقریبی ۹۳ هزار دلار رسیده است.

با توجه به شرایط بازار، قیمت متیک سطح ۱ دلار را هدف قرار داده است. در زمان انتشار این خبر، این توکن با قیمت ۰/۸۷ دلار و با ریزش روزانه حدوداً ۰/۲۵ درصدی معامله می‌شود. در نمودار هفتگی، توکن متیک بیش از ۳/۵۰ درصد رشد کرده است.

تحلیل متیک

کاردانو (ADA)

کاردانو یکی از پروژه‌هایی است که اغلب به عنوان قاتل اتریوم در نظر گرفته می‌شود و برخی از کاستی‌های اتر را برطرف می‌کند. به این نکته توجه داشته باشید که چشم‌انداز رشد ADA به مسیر کلی بازار و توسعه پایدار شبکه آن بستگی دارد.

پایگاه کاربران رو به رشد کاردانو نیز از پتانسیل قدرتمند این پلتفرم پشتیبانی می‌کند.

به عنوان مثال، در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی)، منبع اطلاعاتی سنتیمنت (Santiment) طی گزارشی اعلام کرد:

تعداد کیف پول‌های ADA که بیش از صفر کوین را نگهداری می‌کنند در سال گذشته ۳۸ درصد افزایش یافته و در مجموع به ۴/۵ میلیون ولت رسیده است.

تعداد کیف پول‌های با موجودی بیشتر از صفر
تعداد کیف پول‌های با موجودی بیشتر از صفر

با این رشد کاردانو از سایر ارزهای دیجیتال مهم بازار پیشی گرفته، به طوری که تعداد کیف پول‌های با موجودی بیش از صفر کوین ریپل ۲۶ درصد، دوج کوین ۲۲ درصد و بیت کوین ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

به طور همزمان، ارزش کل قفل شده (TVL) کاردانو در سال گذشته به ۳۷۵/۶۴ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده رشد سالانه قابل‌توجه بیش از ۴۵۰ درصدی این شبکه است.

Crypto ZX، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال، با توجه به وضعیت بازار کاردانو، روند مثبتی را در ADA مشاهده کرده و از فرصت‌های خرید احتمالی خبر می‌دهد. هاوینگ (Halving) امسال بیت کوین و آمادگی‌های سازمانی آینده به عنوان عواملی با اثرات احتمالاً مثبت بر ADA ذکر شده‌اند.

Crypto ZX در مورد چرخه‌های تاریخی ADA، بر اهمیت سطح ۷۸/۶ فیبوناچی اصلاحی تاکید دارد که قبل از تغییرات قابل‌توجه قیمت، به یک دوره تثبیت احتمالی اشاره می‌کند.

در زمان انتشار این خبر، قیمت کاردانو برابر با ۰/۵۴ دلار بوده و ریزش روزانه حدوداً ۰/۸ درصدی را تجربه کرده، در حالی که این توکن تقریباً ۵ درصد در هفت روز گذشته رشد داشته است.

تحلیل کاردانو

ریپل (XRP)

ریپل نتوانسته مقاومت کلیدی خود را پشت سر بگذارد و مرحله تثبیتی که در ماه‌های اخیر از جمله مشخصه‌های این توکن بوده، گسترش پیدا کرده است. علیرغم شفافیت‌های قانونی جزئی مبنی بر اوراق بهادار نبودن ریپل، هدف قیمت بعدی XRP همچنان ۱ دلار است.

با این حال، پرونده جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار و ریپل همچنان بر چشم‌انداز این توکن تأثیر می‌گذارد و در مسیر قیمت آن بسیار مهم تلقی می‌شود. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی)، SEC به دنبال آن بود که ریپل را مجبور به ارائه اسناد مالی و اطلاعات مربوط به فروش XRP خود کند. این اقدام برای تعیین روش‌های ضروری جبران خسارت مهم خواهد بود.

در این میان، XRP منطقه حمایت ۰/۶۰ دلاری خود را پس از انتشار خبر برنامه‌های ریپل برای بازخرید ۲۸۵ میلیون دلار از توکن خود از دست داد. اگرچه چنین چیزی در ابتدا واکنش مثبتی را از طرف ریپل به همراه داشت، اما ارزش آن کاهش یافته و با احساسات کلی بازار هماهنگ شده است.

EGRAG CRYPTO، تحلیلگر حوزه رمزارزها در X (توئیتر سابق) پیش‌بینی کرده که XRP می‌تواند طی ۹۰ روز آینده به بالاترین سقف تاریخی خود یعنی ۵ دلار برسد. چنین چیزی نشان‌دهنده آغاز یک بازار صعودی خواهد بود که انتظار می‌رود چندین ماه طول بکشد. این تحلیلگر در پیش‌بینی قبلی خود سناریوی بلندپروازانه‌تری را ارائه داده بود و می‌گفت که قیمت ریپل احتمالاً به ۲۲۰ دلار می‌رسد.

نمودار تحلیل قیمت XRP
نمودار تحلیل قیمت XRP

در زمان انتشار این خبر، XRP با قیمت ۰/۵۷ دلار معامله می‌شود و ریزش روزانه زیر ۱ درصدی و رشد هفتگی تقریباً ۰/۸ درصدی را تجربه کرده است.

تحلیل ریپل

به طور کلی، در حالی که ارزهای دیجیتال ذکر شده در این مطلب از لحاظ فاندامنتالی در شرایط خوبی قرار دارند، اما مسیر قیمت آنها تا حد زیادی تحت تأثیر احساسات کلی بازار نیز قرار خواهد گرفت.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۱۳

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2633314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها