تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :۳ دلیل برای اینکه نباید نگران ریزش قیمت بیت کوین باشیم!

  • کد خبر : 2613136
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۲۶
لورس :۳ دلیل برای اینکه نباید نگران ریزش قیمت بیت کوین باشیم!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقهقیمت بیت کوین کاهش یافته است، اما سه معیار کلیدی مورد استفاده توسط معامله‌گران بزرگ همچنان سیگنال‌های صعودی را به نمایش می‌گذارند.
هش ریت بیت کوین یک رکورد جدید را ثبت می‌کند! هش ریت بیت کوین، معیاری که میزان قدرت محاسباتی اختصاص داده شده به استخراج بیت کوین را نشان می‌دهد، اخیراً به رکورد بالایی رسیده که نشان‌دهنده قدرت کلی شبکه و ادامه علاقه ماینرها است. این امر، امنیت بلاکچین بیت کوین را افزایش داده و این واقعیت را برجسته می‌کند که ماینرها به آینده شبکه بیت کوین ایمان دارند.
در مورد اینکه آیا هش ریت بالا یک سیگنال صعودی محسوب می‌شود یا خیر، اختلاف نظر وجود دارد. برخی از سرمایه‌گذاران افزایش قدرت هش را به عنوان نشانه‌ای از افزایش قریب‌الوقوع قیمت می‌دانند، در حالی که برخی دیگر، برعکس این موضوع را می‌گویند، یا اینکه معتقدند اصلاً همبستگی بین این دو وجود ندارد.
هنگامی که به داده‌های سال گذشته نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد که یک رابطه مشخصی بین هش ریت و قیمت وجود دارد.
نمودار یک ساله هش ریت بیت کوین در کنار قیمت این ارز دیجیتال. این کاملاً منطقی است، با توجه به این..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

قیمت بیت کوین کاهش یافته است، اما سه معیار کلیدی مورد استفاده توسط معامله‌گران بزرگ همچنان سیگنال‌های صعودی را به نمایش می‌گذارند.

هش ریت بیت کوین یک رکورد جدید را ثبت می‌کند!

هش ریت بیت کوین، معیاری که میزان قدرت محاسباتی اختصاص داده شده به استخراج بیت کوین را نشان می‌دهد، اخیراً به رکورد بالایی رسیده که نشان‌دهنده قدرت کلی شبکه و ادامه علاقه ماینرها است. این امر، امنیت بلاکچین بیت کوین را افزایش داده و این واقعیت را برجسته می‌کند که ماینرها به آینده شبکه بیت کوین ایمان دارند.

در مورد اینکه آیا هش ریت بالا یک سیگنال صعودی محسوب می‌شود یا خیر، اختلاف نظر وجود دارد. برخی از سرمایه‌گذاران افزایش قدرت هش را به عنوان نشانه‌ای از افزایش قریب‌الوقوع قیمت می‌دانند، در حالی که برخی دیگر، برعکس این موضوع را می‌گویند، یا اینکه معتقدند اصلاً همبستگی بین این دو وجود ندارد.

بخوانید  ایتالیا گران‌ترین و لبنان ارزان‌ترین کشور برای استخراج ۱ بیت‌کوین!

هنگامی که به داده‌های سال گذشته نگاه می‌کنیم، به نظر می‌رسد که یک رابطه مشخصی بین هش ریت و قیمت وجود دارد.

investors-don-t-care-about-btc-price
نمودار یک ساله هش ریت بیت کوین در کنار قیمت این ارز دیجیتال.

این کاملاً منطقی است، با توجه به اینکه ماینرها در نهایت با افزایش قیمت‌ها شروع به استخراج بیشتر خواهند کرد. هش ریت و اقدامات ماینرها نیز تحت تأثیر تعدیل سختی بیت کوین است که تقریباً هر دو هفته یکبار انجام می‌شود. با افزایش هش ریت، سختی آن نیز افزایش می‌یابد، به این معنی که برای استخراج یک بیت کوین به انرژی بیشتری نیاز است.

هش ریت بالاتر فقط می‌تواند قیمت‌های پایین‌تر را برای مدت طولانی حفظ کند؛ زیرا در این شرایط، هزینه تولید ماینرها با افزایش سختی بیشتر می‌شود، در حالی که سود آنها کاهش می‌یابد. بنابراین، یا باید قیمت افزایش یابد و یا هش ریت در مقطعی کاهش پیدا کند.

در حال حاضر، قیمت به طور قابل توجهی نسبت به هش ریت کاهش یافته است. آخرین باری که این اتفاق در ژوئن رخ داد، پس از آن شاهد یک رالی بودیم.

بخوانید  چهارمین هفته متوالی کاهش: افت فروش NFT 6.75٪

آدرس‌های دارای ۰٫۰۱ بیت کوین در بالاترین حد خود هستند!

دارندگان بیت کوین در طول بازار نزولی قوی باقی مانده‌اند و تعداد کیف پول‌هایی که ۰٫۰۱ بیت کوین یا بیشتر دارند، برای اولین بار به ۱۲ میلیون رسید. این روند علی‌رغم حرکت قیمت در یک محدوده که با اصلاحات گاه به گاه همراه بوده، ادامه یافته است.

investors-don-t-care-abo
نمودار آدرس‌های موجودی بیش از ۰٫۰۱ بیت کوین در مقابل قیمت.

این موضوع نشان‌دهنده درجه بالای اعتماد به بیت کوین، علی‌رغم هر اتفاق دیگری در بازار است. حتی با ناامید شدن از قیمت‌ها، پذیرش این ارز دیجیتال در حال رشد است.

موجودی بیت کوین در صرافی‌ها روند نزولی دارد!

تعداد کیف پول‌هایی که مقادیر قابل‌توجهی بیت کوین را در خود جای داده‌اند نیز افزایش یافته است، در حالی که میزان بیت کوین نگهداری‌شده در صرافی‌ها از زمان سقوط صرافی FTX در نوامبر ۲۰۲۲ روند کاهشی داشته است. این روند از آوریل ۲۰۲۳ تشدید شده است. این نشان می‌دهد که افراد به طور فزاینده‌ای به دنبال نگهداری کوین‌های خود به صورت خودحضانتی هستند که احتمالاً نشان‌دهنده بی‌علاقگی آنها به فروش در آینده نزدیک است.

بخوانید  جامعه دوج کوین عزادار شد؛ سگ شیبا اینوی معروف از دنیا رفت!
investors-don-t-care-about-btc-price-
نمودار یک ساله قیمت بیت کوین در مقابل ذخایر موجود در صرافی‌ها.

در هفته گذشته، موجودی بیت کوین در صرافی‌ها از ۱٫۸۸ میلیون به ۱٫۸۴ میلیون کاهش یافت. از لحاظ تاریخی، هجوم کوین‌ها به صرافی‌ها پیش از زمان فروش اتفاق می‌افتد، در حالی که جریان‌های خروجی از صرافی‌ها باعث افزایش قیمت بیت‌ کوین می‌شود.

در مجموع، این سه معیار نشان می‌دهند که دیدگاه سرمایه‌گذاران برای خرید بیت کوین قوی‌تر از همیشه شده است؛ ماینرهای بیت کوین به ماینینگ ادامه می‎دهند، هدلرها به هولدینگ ادامه می‌دهند و افراد همچنان کوین‌های خود را حفظ می‌کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۳ دلیل برای اینکه نباید نگران ریزش قیمت بیت کوین باشیم! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها