تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :۳ رمزارزی که می‌توانند رکورد قیمتی جدیدی را در ماه اکتبر ثبت کنند!

  • کد خبر : 2621050
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
لورس :۳ رمزارزی که می‌توانند رکورد قیمتی جدیدی را در ماه اکتبر ثبت کنند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقهسپتامبر یک ماه نسبتاً خنثی برای بازار ارزهای دیجیتال بود. با این حال، به نظر می‌رسد که در ماه اکتبر شاهد روند صعودی‌تری برای آلت کوین‌ها باشیم. در این میان، برخی از آلت کوین‌ها نشانه‌های ثبت یک رکورد قیمتی جدید را نشان می‌دهند که در ادامه، به معرفی آنها می‌پردازیم.
اینجکتیو (INJ) قیمت اینجکتیو از ابتدای سال به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. این حرکت صعودی باعث شکست خط روند نزولی و مقاومتی اینجکتیو شد که از زمان ثبت رکورد تاریخی آن وجود داشت.
پس از آن، این آلت کوین در ماه آوریل به بالاترین قیمت سالانه خود در ۹٫۹۷ دلار رسید. از آن زمان، قیمت اینجکتیو در داخل یک مثلث متقارن، که یک الگوی خنثی در نظر گرفته می‌شود، تثبیت شده است. با این حال، از آنجایی که این مثلث پس از یک حرکت رو به بالا تشکیل می‌شود، احتمال بریک آوت از آن محتمل‌ترین سناریوی قیمت در آینده است.
علاوه بر این، تعداد موج‌های الیوت هم از افزایش قیمت اینجکتیو پشتیبانی می‌کند. برای تعیین جهت یک روند، تحلیلگران تکنیکال از تئوری موج الیوت استفاده می‌کنند که شامل مطالعه الگوهای قیمتی و رفتار سرمایه‌گذاران است…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سپتامبر یک ماه نسبتاً خنثی برای بازار ارزهای دیجیتال بود. با این حال، به نظر می‌رسد که در ماه اکتبر شاهد روند صعودی‌تری برای آلت کوین‌ها باشیم. در این میان، برخی از آلت کوین‌ها نشانه‌های ثبت یک رکورد قیمتی جدید را نشان می‌دهند که در ادامه، به معرفی آنها می‌پردازیم.

اینجکتیو (INJ)

altcoins-time-highs-in-octoberقیمت اینجکتیو از ابتدای سال به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. این حرکت صعودی باعث شکست خط روند نزولی و مقاومتی اینجکتیو شد که از زمان ثبت رکورد تاریخی آن وجود داشت.

پس از آن، این آلت کوین در ماه آوریل به بالاترین قیمت سالانه خود در ۹٫۹۷ دلار رسید. از آن زمان، قیمت اینجکتیو در داخل یک مثلث متقارن، که یک الگوی خنثی در نظر گرفته می‌شود، تثبیت شده است. با این حال، از آنجایی که این مثلث پس از یک حرکت رو به بالا تشکیل می‌شود، احتمال بریک آوت از آن محتمل‌ترین سناریوی قیمت در آینده است.

علاوه بر این، تعداد موج‌های الیوت هم از افزایش قیمت اینجکتیو پشتیبانی می‌کند. برای تعیین جهت یک روند، تحلیلگران تکنیکال از تئوری موج الیوت استفاده می‌کنند که شامل مطالعه الگوهای قیمتی و رفتار سرمایه‌گذاران است.

اگر شمارش موج‌ها صحیح باشد، قیمت INJ به پایان موج چهارم نزدیک می‌شود و پس از آن، پنجمین و آخرین افزایش انتظار می‌رود. با اندازه‌گیری طول موج یک و سه، می‌توان طول موج پنجم را با استفاده از سطوح فیبوناچی پیش‌بینی کرد. طول ۰٫۳۸۲ موج یک و سه، می‌تواند قیمت INJ را به اوج قیمتی جدید ۲۵ دلار برساند که افزایشی ۲۵۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی دارد.

در مقابل، در صورت کاهش قیمت INJ با شکست از خط حمایت مثلث در ۶٫۵ دلار، این پیش‌بینی صعودی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی، قیمت اینجکتیو ممکن است با ۴۰ درصد کاهش به ۴٫۲۵ دلار برسد.

توکن صرافی OkX (OKB)

altcoins-time-highs-in-octoberحرکت قیمت توکن صرافی OkX نیز به دلیل تعداد موج‌ها، شبیه به اینجکتیو است. به طور مشابه، OKB داخل یک مثلث متقارن معامله می‌شود، که احتمالاً موج چهارم از یک حرکت صعودی پنج موجی است. با توجه به شمارش امواج و این واقعیت که این الگوی مثلثی پس از یک حرکت رو به بالا تشکیل می‌شود، خروج به سمت بالا، محتمل‌ترین چشم‌انداز برای OKB است.

اگر این اتفاق بیفتد، هدف احتمالی بعدی برای OKB، ۷۲ دلار خواهد بود که ۶۷ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

با وجود این پیش‌بینی صعودی برای قیمت OKB، بریک داون به زیر خط روند پایینی مثلث، می‌تواند شمارش را باطل کند. در این صورت، قیمت OKB ممکن است با ۵۰ درصد کاهش به ۲۱ دلار برسد.

تن کوین (TON)

altcoins-time-highs-in-october

قیمت تن کوین از ابتدای سال زیر خط روند مقاومتی نزولی بوده است. این امر منجر به ثبت کف ۰٫۹۶ دلاری در ۱۱ ژوئن شد.

با این حال، کندل قیمتی تن کوین یک فیتیله پایینی بسیار طولانی را ایجاد کرد و از آن زمان، در حال افزایش بوده است. در ماه سپتامبر، TON از خط مقاومت نزولی فوق خارج شد و به بالاترین سطح ۲٫۶ دلاری رسید. اگر این افزایش قیمت ادامه یابد، تن کوین می‌تواند فیبوناچی ۱٫۶۱ را در ۴٫۰۸ دلار هدف قرار دهد که ۸۵ درصد بالاتر از قیمت فعلی و کمی پایین‌تر از اوج تاریخی ۴٫۹ دلار است.

در مقابل، اگر رالی تن کوین شتاب خود را از دست بدهد، قیمت TON ممکن است ۲۷٫۵ درصد کاهش یابد و به خط مقاومت نزولی در ۱٫۶ دلار برسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۳ رمزارزی که می‌توانند رکورد قیمتی جدیدی را در ماه اکتبر ثبت کنند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها