تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

لورس :۳ رمزارزی که نهنگ‌ها در آبان برای کسب سود زیر نظر دارند

  • کد خبر : 2628361
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
لورس :۳ رمزارزی که نهنگ‌ها در آبان برای کسب سود زیر نظر دارند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۳ رمزارزی که نهنگ‌ها در آبان برای کسب سود زیر نظر دارند بهبود نسبی بازار ارزهای دیجیتال امیدها را در دل سرمایه‌گذاران زنده کرده است و با افزایش خوش‌بینی‌ها، خریدهای بزرگی در حال انجام است. در این مطلب به بررسی ۳ رمزارزی می‌پردازیم که توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده‌اند.
به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، تجزیه و تحلیل داده‌های آنچین نشان می‌دهد که ۳ آلت کوین در نوامبر (آبان) شاهد افزایش سرمایه‌گذاری از سمت خریداران بزرگ بوده‌اند. نهنگ‌های کریپتو به‌طور استراتژیک روی ریپل و دو آلت‌کوین دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. آیا این توکن‌ها قرار است به زودی صعود قابل توجهی را تجربه کنند؟
ریپل اعتماد نهنگ‌ها را جلب کرده است نهنگ‌ها پس از پیروزی‌های ریپل در دادگاهی که یک طرف آن SEC است، نسبت به آینده این رمزارز امیدوار شده‌اند و انباشت ریپل را افزایش داده‌اند. در هفته‌های گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار از شکایت علیه مدیران ارشد این شرکت صرف نظر کرد و این خبر مثبت باعث ایجاد نوسانات صعودی در قیمت ریپل شد.
داده‌های آنچین ثابت می‌کند که نهنگ‌ها فشار خرید خود را مدت کوتاهی پس از آن ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۳ رمزارزی که نهنگ‌ها در آبان برای کسب سود زیر نظر دارند

بهبود نسبی بازار ارزهای دیجیتال امیدها را در دل سرمایه‌گذاران زنده کرده است و با افزایش خوش‌بینی‌ها، خریدهای بزرگی در حال انجام است. در این مطلب به بررسی ۳ رمزارزی می‌پردازیم که توجه نهنگ‌ها را به خود جلب کرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، تجزیه و تحلیل داده‌های آنچین نشان می‌دهد که ۳ آلت کوین در نوامبر (آبان) شاهد افزایش سرمایه‌گذاری از سمت خریداران بزرگ بوده‌اند. نهنگ‌های کریپتو به‌طور استراتژیک روی ریپل و دو آلت‌کوین دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند. آیا این توکن‌ها قرار است به زودی صعود قابل توجهی را تجربه کنند؟

ریپل اعتماد نهنگ‌ها را جلب کرده است

نهنگ‌ها پس از پیروزی‌های ریپل در دادگاهی که یک طرف آن SEC است، نسبت به آینده این رمزارز امیدوار شده‌اند و انباشت ریپل را افزایش داده‌اند. در هفته‌های گذشته کمیسیون بورس و اوراق بهادار از شکایت علیه مدیران ارشد این شرکت صرف نظر کرد و این خبر مثبت باعث ایجاد نوسانات صعودی در قیمت ریپل شد.

داده‌های آنچین ثابت می‌کند که نهنگ‌ها فشار خرید خود را مدت کوتاهی پس از آن که SEC در حوالی ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) پرونده شکایت علیه مدیران ریپل را کنار گذاشت تشدید کردند. طی ۱۰ روز گذشته، نهنگ‌هایی که بین ۱ میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریپل دارند، ۸۰ میلیون ریپل دیگر با ارزش تقریبی ۴۸ میلیون دلار را خریداری و انباشت کرده‌اند. این رفتار نهنگ‌ها باعث بازگشت سریع قیمت به بالای ۰.۶۰ دلار شد.

تحلیل ریپل

news-crypto-whales-buying-altcoins-nov
منبع سایت سنتیمنت

قیمت ریپل در اوایل آگوست (مرداد) در حدود ۰.۶۵ دلار معامله می‌شد و برهمین اساس لازم است سرمایه‌گذاران هوشیار باشند چرا که ممکن است نهنگ‌ها پس از نزدیک شدن قیمت ریپل به محدوده قبلی، ثبت سود را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: آرتور هیز سولانا خرید؛ او به رشد قیمت SOL امیدوار است؟

نهنگ‌ها پیگیر دیسنترالند هستند

در سپتامبر (شهریور)، پروژه‌های برجسته گیم فای (GameFi) مانند سندباکس (Sandbox) و انجین کوین (ENJ) به پایین‌ترین حد تاریخی سقوط کردند و امیدها برای اوج‌گیری متاورس کاهش یافت. اما قبل از نوامبر (آبان) نهنگ‌های کریپتو مقادیر زیادی از توکن مانا یا دیسنترالند (MANA) را جمع‌آوری کرده‌اند. به طور مشخص، توکن دیسنترالند در ۲ نوامبر (۱۱ آبان) تعداد بالایی تقاضا برای خرید را از جانب نهنگ‌ها ثبت کرد. نمودار سایت سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که ۴۲ تراکنش نهنگ‌های دیسنترالند ثبت شده بالاترین میزان از ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) است.

news-crypto-whales-buying-altcoins-nov
منبع سایت سنتیمنت

شاخص شمارش تراکنش‌های مربوط به نهنگ‌ها در سنتیمنت، تعداد روزانه تراکنش‌های تایید شده را که بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار است دنبال می‌کند. وقتی این داده‌ها افزایش می‌باید در واقع شاهد ورود نقدینگی و افزایش خرید از جانب این خریداران بزرگ هستیم که به تبع آن قیمت توکن یا رمزارز مربوطه نیز وارد فاز صعودی می‌شود. در لحظه نگارش این مطلب افزایش انباشت نهنگ‌ها باعث عبور قیمت مانا از قلمرو حیاتی ۰.۴۰ دلار شده است. در صورت تداوم این روند، کسانی که دیسنترالند را در ماه سپتامبر (شهریور) در پایین‌ترین حد خود خریداری کرده‌اند می‌توانند در آبان یا آذر سود قابل توجهی را به دست آورند.

تحلیل مانا

نهنگ‌ها به اینجکتیو امیدوارند

قیمت اینجکتیو در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) به بالاترین حد ۲۰ ماهه خود یعنی ۱۲ دلار رسید زیرا سرمایه‌گذاران واکنش مثبتی به هلیکس (Helix) محصول غیرمتمرکز این بلاکچین نشان دادند و از آن زمان، نهنگ‌های کریپتو به انباشت اینجکتیو ادامه داده‌اند. داده‌های سایت سنتیمنت نشان می‌دهد که اینجکتیو جریان ثابتی از تراکنش‌های نهنگ‌ها را در ۱۶ روز متوالی ثبت کرده است.

news-crypto-whales-buying-altcoins-nov
منبع سایت سنتیمنت

با نزدیک شدن قیمت اینجکتیو به محدوده ۱۴ دلار، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها به دنبال افزایش سود در ماه نوامبر (آبان) هستند. شایان ذکر است که محدوده ۱۴.۲۰ دلاری قبلا در سال ۲۰۲۱ و زمانی که بازار کریپتو در اوج بود یک بار به دست آمد. اگر نهنگ‌ها شدت خرید فعلی خود را حفظ کنند، اینجکتیو می‌تواند از مقاومت‌های پیش رو عبور کند.

به طور کلی نهنگ‌ها در جهت‌دهی به بازار نقش مهمی را ایفا می‌کنند و بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد با درک اهمیت این موضوع رفتار نهنگ‌ها را پیگیری می‌کنند.

تحلیل اینجکتیو این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۱۲

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها