تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :۴ توصیه مالی مهم خالق اتریوم در آستانه تایید احتمالی ETF اسپات بیت‌کوین

  • کد خبر : 2634660
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۴
لورس :۴ توصیه مالی مهم خالق اتریوم در آستانه تایید احتمالی ETF اسپات بیت‌کوین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۴ توصیه مالی مهم خالق اتریوم در آستانه تایید احتمالی ETF اسپات بیت‌کوین بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، در اظهارات جدید خود و در آستانه نوسانات قیمتی بالا در بازار ارزهای دیجیتال، ۴توصیه مالی مهم را ارائه کرده است. اول، بوترین بر ارزش متنوع‌سازی تاکید کرده است. در عصری که هر روز فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی پدیدار می‌شوند، توزیع دارایی‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند ریسک را کاهش دهد. این رویکرد با استراتژی‌های سرمایه‌گذاری سنتی و با ماهیت پویای بازار کریپتو مطابقت دارد. دوم، خالق اتریوم موضوع پس‌انداز را بسیار پراهمیت می‌داند. بوترین به معامله‌گران توصیه کرده است که به اندازه کافی برای پوشش هزینه‌های چندین ساله پس‌انداز کنند. این اصل امنیت مالی به ویژه در زمان‌هایی که بازارهای کار و اقتصاد به‌طور فزاینده‌ای غیرقابل پیش‌بینی هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بوترین در سومین نکته خود از یک پرتفوی کسل‌کننده حمایت کرده است. این توصیه به ظاهر در تضاد با هیجان سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، در واقع ریشه در یک باور آزمایش‌شده در طول زمان دارد. بر این اساس، سرم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۴ توصیه مالی مهم خالق اتریوم در آستانه تایید احتمالی ETF اسپات بیت‌کوین بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، در اظهارات جدید خود و در آستانه نوسانات قیمتی بالا در بازار ارزهای دیجیتال، ۴توصیه مالی مهم را ارائه کرده است. اول، بوترین بر ارزش متنوع‌سازی تاکید کرده است. در عصری که هر روز فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی پدیدار می‌شوند، توزیع دارایی‌ها در بخش‌های مختلف می‌تواند ریسک را کاهش دهد. این رویکرد با استراتژی‌های سرمایه‌گذاری سنتی و با ماهیت پویای بازار کریپتو مطابقت دارد.

دوم، خالق اتریوم موضوع پس‌انداز را بسیار پراهمیت می‌داند. بوترین به معامله‌گران توصیه کرده است که به اندازه کافی برای پوشش هزینه‌های چندین ساله پس‌انداز کنند. این اصل امنیت مالی به ویژه در زمان‌هایی که بازارهای کار و اقتصاد به‌طور فزاینده‌ای غیرقابل پیش‌بینی هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بوترین در سومین نکته خود از یک پرتفوی کسل‌کننده حمایت کرده است. این توصیه به ظاهر در تضاد با هیجان سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر، در واقع ریشه در یک باور آزمایش‌شده در طول زمان دارد. بر این اساس، سرمایه‌گذاری‌های ثابت و قابل‌اعتماد اغلب منجر به سودهای بلندمدت می‌شوند.

در صنعتی که داستان‌های هیجان‌انگیز میلیونرهای یک‌شبه رایج است، بوترین به یک سرمایه‌گذاری محتاطانه دعوت می‌کند. در نهایت، او نسبت به استفاده از اهرم بیش از حد، به‌ویژه بیش از ۲برابر، هشدار داده است. این نکته در دنیای معاملات ارزهای دیجیتال که اهرم بالا می‌تواند منجر به زیان‌های قابل‌توجهی شود، بسیار مهم است. با تاکید بر این موضوع، بوترین ثبات بلندمدت را بر سود کوتاه‌مدت اولویت داده است. توصیه‌های مالی بوترین، با ترکیب اصول سرمایه‌گذاری‌های سنتی با بینش‌های اقتصاد دیجیتال، نقشه راهی را برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار و باتجربه ارائه می‌دهد. فراموش نکنید که در صنعت ارزهای دیجیتال، گاهی اوقات ساده‌ترین استراتژی‌ها موثرترین هستند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634660

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها