تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :۴ رمزارزی که می‌توانند در ماه سپتامبر بدرخشند!

  • کد خبر : 2607347
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
لورس :۴ رمزارزی که می‌توانند در ماه سپتامبر بدرخشند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقهعلی‌رغم نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال، برخی از آلت کوین‌ها امکان رشد قیمت را دارند. در این مطلب رمزارز نیوز، به بررسی ارزهای دیجیتال برتر برای ماه سپتامبر خواهیم پرداخت که می‌توانند به بالاترین قیمت تاریخی خود دست یابند.
۱. توکن صرافی OkX توکن OKB، توکن بومی صرافی OkX از ژوئن ۲۰۲۱ به طور قابل توجهی رشد داشته است. این افزایش شبیه به یک حرکت صعودی پنج موجی (سفید) است. اگر چنین باشد، در حال حاضر قیمت، در موج چهار الیوت خود قرار دارد. موج چهار شکل یک مثلث متقارن را به خود گرفته که رایج‌ترین الگو در موج چهار الیوت است.
اگر OKB توانایی بریک آوت از این الگو را داشته باشد، مقاومت بعدی در قیمت ۷۲٫۱۰ دلار خواهد بود. با وجود این پیش‌بینی صعودی برای OKB، از دست دادن ناحیه حمایتی در الگوی مثلث و ناحیه پشتیبان ۴۲ دلار به این معنی است که روند همچنان نزولی است. در این صورت، قیمت می‌تواند تا ۲۵ درصد کاهش یابد و به حمایت بعدی یعنی ۳۰ دلار برسد.
۲. اوشن پروتکل قیمت توکن دیجیتال اوشن (OCEAN) پس از رسیدن به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۱٫۹۴ دلار در آوریل ۲۰۲۱، تحت تاثیر یک خط روند ن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

علی‌رغم نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال، برخی از آلت کوین‌ها امکان رشد قیمت را دارند. در این مطلب رمزارز نیوز، به بررسی ارزهای دیجیتال برتر برای ماه سپتامبر خواهیم پرداخت که می‌توانند به بالاترین قیمت تاریخی خود دست یابند.

۱. توکن صرافی OkX

توکن OKB، توکن بومی صرافی OkX از ژوئن ۲۰۲۱ به طور قابل توجهی رشد داشته است. این افزایش شبیه به یک حرکت صعودی پنج موجی (سفید) است. اگر چنین باشد، در حال حاضر قیمت، در موج چهار الیوت خود قرار دارد. موج چهار شکل یک مثلث متقارن را به خود گرفته که رایج‌ترین الگو در موج چهار الیوت است.cryptos-all-time-highs-in-september

اگر OKB توانایی بریک آوت از این الگو را داشته باشد، مقاومت بعدی در قیمت ۷۲٫۱۰ دلار خواهد بود. با وجود این پیش‌بینی صعودی برای OKB، از دست دادن ناحیه حمایتی در الگوی مثلث و ناحیه پشتیبان ۴۲ دلار به این معنی است که روند همچنان نزولی است. در این صورت، قیمت می‌تواند تا ۲۵ درصد کاهش یابد و به حمایت بعدی یعنی ۳۰ دلار برسد.

بخوانید  احتمال کاهش قیمت بیت کوین به ۲۹هزار دلار با تداوم مشکلات نظارتی و اقتصادی

۲. اوشن پروتکل

قیمت توکن دیجیتال اوشن (OCEAN) پس از رسیدن به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۱٫۹۴ دلار در آوریل ۲۰۲۱، تحت تاثیر یک خط روند نزولی کاهش یافته است. این روند نزولی برای یک بازه زمانی ۸۲۹ روزه ادامه داشته است. در این مدت، قیمت شش تلاش ناموفق برای خروج از این خط روند (نمادهای قرمز) انجام داده است. از آنجایی که خطوط روند با هر تست قیمت برای شکست، قدرت خود را از دست می‌دهند، احتمال بریک آوت از این خط روند بالا است.

علاوه بر این، از اوایل فوریه، قیمت در یک کانال نزولی (سفید) معامله می‌شود. در نتیجه، محتمل‌ترین سناریو در آینده، بریک آوت از این کانال است. با این وجود، دستیابی به اوج قبلی قیمت با توجه به تفاوت قابل توجه بین بالاترین قیمت تاریخ و قیمت فعلی، چالش‌برانگیز خواهد بود.cryptos-all-time-highs-in-september

این سناریو زمانی واقع‌بینانه خواهد بود که قیمت توانایی شکست مقاومت ۱ دلاری خود را داشته باشد. این ناحیه ۲۱۵ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

بخوانید  سقوط قیمت آربیتروم به پایین‌ترین سطح تاریخی؛ مارپیچ خطرناک نزولی همچنان ادامه دارد؟

۳. بیت کوین کش

بیت کوین کش (BCH) در نوامبر ۲۰۲۲ حرکت صعودی خود را آغاز کرد. پس از ایجاد یک کف بالاتر در ژوئن ۲۰۲۳، قیمت سرعت افزایش خود را تسریع بخشید. همین امر منجر به ثبت بالاترین قیمت سالانه در ۳۲۹ دلاری شد.

به نظر می‌رسد روند صعودی بیت کوین کش مانند یک پنج موجی صعودی است. اگر چنین باشد، قیمت بیت کوین کش در حال حاضر موج چهار را با جهش در سطح ۰٫۶۱۸ فیبوناچی اصلاحی در ۱۷ آگوست تکمیل کرده است.

اگر موج پنج صعودی تحقق یابد، قیمت این ارز از کانال نزولی خارج می‌شود و به محدوده ۴۰۰ دلار خواهد رسید. در حالی که این قیمت بالاترین قیمت ثبت شده برای این ارز نخواهد بود، اما منجر به افزایش ۹۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی می‌شود.cryptos-all-time-highs-in-september

با این حال و با وجود این پیش‌بینی صعودی، در صورت بسته شدن کندل زیر خط روند پشتیبان کانال، قیمت می‌تواند تا ۳۵ درصد کاهش یابد و به نزدیک‌ترین حمایت خود در ۱۴۰ دلار برسد.

بخوانید  شناسایی یک الگوی تاریخی تکرارشونده در نمودار پپه؛ هدف بعدی قیمت PEPE چیست؟

۴. تون کوین

قیمت تون کوین (TON) از دسامبر ۲۰۲۲ تحت تاثیر خط روند نزولی قرار گرفته که منجر به کاهش شدید قیمت و رسیدن به پایین‌ترین قیمت در محدوده ۰٫۹۶ دلار در ۱۱ ژوئن شد.

با این حال، قیمت از آن زمان افزایش یافته و توانسته است ناحیه افقی ۱٫۳۵ دلار را پس بگیرد و آن را به عنوان یک حمایت تأیید کند.

تون کوین در حال حاضر در تلاش برای خروج از خط روند نزولی خود است. در صورت موفقیت، قیمت احتمالاً به مقاومت افقی بعدی در ۲٫۶۰ دلار خواهد رسید. این افزایش احتمالی رشد ۵۰ درصدی را برای این ارز به ارمغان خواهد آورد.cryptos-all-time-highs-in-september

با این حال، پیش‌بینی روند صعودی برای تون کوین در صورت ناموفق بودن در شکست خط روند نزولی نامعتبر خواهد بود. در این صورت، محتمل‌ترین گزینه، کاهش ۲۲ درصدی و رسیدن به حمایت ۱٫۳۵ دلاری خواهد بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  اصلاح عمیق قیمت بیت کوین در ماه جاری ادامه خواهد داشت؟ تحلیلگر مطرح پاسخ می‌دهد

نوشته ۴ رمزارزی که می‌توانند در ماه سپتامبر بدرخشند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها