تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :۵ عامل که می‌تواند قیمت بیت کوین را به یک میلیون دلار برساند

  • کد خبر : 2598659
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
لورس :۵ عامل که می‌تواند قیمت بیت کوین را به یک میلیون دلار برساند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۵ عامل که می‌تواند قیمت بیت کوین را به یک میلیون دلار برساند اگرچه بیت کوین (BTC) در چند هفته گذشته تقریبا در حال خنثی قرار داشته است با این حال برخی ناظران به این اشاره کرده‌اند که این رمزارز می‌تواند به زودی به یک میلیون دلار برسد.
به گزارش والکس و به نقل از finbold، یکی از مشهورترین سرمایه گذاران یعنی شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) بیش از ۱۲ هزار بیت کوین را فقط در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ خریداری کرده است. آیا خریدهای سنگین این نهنگ‌ها به این دلیل است که بیت کوین به زودی شاهد انفجار قیمتی خواهد بود؟ در این مطلب ۵ عاملی را بررسی می‌کنیم که می‌توانند به بیت کوین در رسیدن به سقف تاریخی یک میلیون دلار کمک کنند.
۱- هاوینگ: اولین مورد که به تاریخ آن نزدیک می‌شویم هاوینگ است. ماهیت هاوینگ به دلیل این که باعث کاهش عرضه می‌شود در حالی که همچنان تقاضای بالایی وجود دارد، می‌تواند به رشد قیمت بیت کوین کمک کند. بنابراین هاوینگ‌های بیت کوین همیشه نقش برجسته‌ای در افزایش قیمت این ارز دیجیتال دارند. جامعه کریپتو انتظار دارد که هاوینگ بعدی در ماه مه ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد. نزدیک شدن به هاو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۵ عامل که می‌تواند قیمت بیت کوین را به یک میلیون دلار برساند

اگرچه بیت کوین (BTC) در چند هفته گذشته تقریبا در حال خنثی قرار داشته است با این حال برخی ناظران به این اشاره کرده‌اند که این رمزارز می‌تواند به زودی به یک میلیون دلار برسد.

به گزارش والکس و به نقل از finbold، یکی از مشهورترین سرمایه گذاران یعنی شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) بیش از ۱۲ هزار بیت کوین را فقط در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ خریداری کرده است. آیا خریدهای سنگین این نهنگ‌ها به این دلیل است که بیت کوین به زودی شاهد انفجار قیمتی خواهد بود؟ در این مطلب ۵ عاملی را بررسی می‌کنیم که می‌توانند به بیت کوین در رسیدن به سقف تاریخی یک میلیون دلار کمک کنند.

۱- هاوینگ: اولین مورد که به تاریخ آن نزدیک می‌شویم هاوینگ است. ماهیت هاوینگ به دلیل این که باعث کاهش عرضه می‌شود در حالی که همچنان تقاضای بالایی وجود دارد، می‌تواند به رشد قیمت بیت کوین کمک کند. بنابراین هاوینگ‌های بیت کوین همیشه نقش برجسته‌ای در افزایش قیمت این ارز دیجیتال دارند. جامعه کریپتو انتظار دارد که هاوینگ بعدی در ماه مه ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد. نزدیک شدن به هاوینگ باعث شده است تا تحلیلگران به پیش بینی قیمت بیت کوین بعد از این رویداد بپردازند. مثلا یکی از معروف‌ترین افراد با نام مستعار PlanB به بررسی الگوها و روندهایی پرداخته است که می‌تواند قیمت بیت کوین را بعد از هاوینگ به یک میلیون دلار برساند.

بخوانید  تحلیل ۵ رمزارز برتر در پی سقوط بازار کریپتو

۲- افزایش پذیرش نهادی: پس از تغییر موضع ۳۶۰ درجه‌ای و غیرمنتظره لری فینک (Larry Fink) مدیر عامل شرکت بلک راک نسبت به بیت کوین، افزایش علاقه این شرکت‌ها به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و حالا بحث ایجاد صندوق‌های ETF بیت کوین مطرح شده و بلک راک خواهان راه‌اندازی یک ETF بیت کوین است. این اتفاق باعث شد سایر شرکت‌ها هم درخواست‌های مشابه‌ای را ثبت کنند و حالا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با یک صف طولانی از تقاضاها برای ایجاد ای صندوق‌ها مواجه شده است. این می‌تواند نقطه عطفی برای بیت کوین باشد و به ادعای تحلیلگران افزایش پذیرش نهادی به خودی خود توان رساندن قیمت به سقف تاریخی را دارد.

۳- پذیرش گسترده‌تر به عنوان روش پرداخت: یکی از اهداف بزرگ برای بیت کوین تبدیل شدن به یک روش پرداخت فراگیر است. روشی که مردم در زندگی روتین و روزانه خود از آن استفاده کنند. درست است که هنوز چالش‌های فراوانی برای این مسئله وجود دارد اما تبدیل شدن بیت کوین به روش پرداخت پذیرفته شده می‌تواند تجارت الکترونیک رو متحول کند و قیمت این ارز دیجیتال را به سقف تاریخی خود نزدیک کند. در همین راستا شاهد گسترش دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در سراسر جهان هستم. این مسئله می‌تواند ضمن تسهیل در مبادلات بیت کوین، با افزایش تقاضا به طور مستقیم روی قیمت تاثیرگذار باشد. ATM های بیت کوین هم اکنون در حدود ۷۰ کشور جهان درحال توسعه هستند و شمار دستگاه‌های فعال هر روز افزایش پیدا می‌کند.

بخوانید  آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین با گوشی
۵ عامل که می‌تواند قیمت بیت کوین را به یک میلیون دلار برساند
بیت کوین یک میلیون دلاری

۴- قانون‌گذاری و ایجاد محیط‌های نظارتی مطلوب: یکی از مسائل مهمی که گریبان‌گیر صنعت کریپتو شده بحث قانون‌گذاری است که حالا تبدیل به یک بحران فراگیر شده است. فشار بر صرافی‌ها توسط نهادهای نظارتی و تنظیم کننده در کشورهای مختلف مستقیما روی قیمت ارزهای دیجیتال تاثیر می‌گذارد. با حل این اختلافات و رسیدن به یک چارچوب نظارتی شفاف و درست، می‌توان امیدوار بود که قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را بدون سنگ اندازی‌های قانونی تجربه خواهد کرد. درک عمیق‌تر کشورها نسبت به ارزهای دیجیتال، قبول واقعیت‌های دنیای جدید و همراهی به جای سرکوب، می‌تواند راه بیت کوین برای رسیدن به سقف تاریخی خود را هموار کند.

نوشته های مشابه

  • بیت کوین یک میلیون دلاری ۵ عامل که می‌تواند قیمت بیت کوین را به یک میلیون دلار برساند ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
  • جو بایدن حمایت بایدن از بیت کوین! ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

۵- شرایط اقتصادی در جهان: بحران‌های عمیق اقتصادی، افزایش تورم و یا کاهش ارزش پول ملی عواملی هستند که می‌توانند مردم یک کشور را به استفاده و سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال تشویق کنند. در دورانی که امنیت مالی در بانک‌ها و سیستم‌های مالی متمرکز تامین نمی‌شود، تمایل مردم به استفاده از سیستم‌های مالی غیرمتمرکز افزایش پیدا می‌کند. فروپاشی اقتصادی در ایالات متحده و افزایش سقف بدهی‌های این کشور، همراه با فشارهای جهانی علیه دلار و تضعیف آن، موارد دیگری هستند که می‌توانند باعث یک جهش قیمتی در بیت کوین شوند. علاوه بر موارد ذکر شده، بحران‌های بین‌المللی و جنگ هم می‌توانند زمینه را برای رشد قیمت بیت کوین فراهم کنند.

بخوانید  افت قیمت محسوس XRP طی یک ساعت

عواملی که بررسی کردیم از جمله مهم‌ترین مواردی هستند که نقش کلیدی در رشد قیمت بیت کوین دارند. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که مجموع همه شرایط در کنار هم تعیین کننده خواهد بود و صرفا یکی از موارد ذکر شده به تنهایی نمی‌تواند قیمت بیت کوین را به یک میلیون دلار برساند.

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها