تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :۵ موضوع مهم در دیفای :Unpacking Token 2049

  • کد خبر : 2618777
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
لورس :۵ موضوع مهم در دیفای :Unpacking Token 2049
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۵ موضوع مهم در دیفای :Unpacking Token 2049 به گزارش زوم ارز، دیفای، استیبل کوین ها، هوش مصنوعی، مقررات و نقدینگی مضامین بزرگی هستند که موانع و فرصت های عمیقی را ایجاد می کنند. انرژی ساخت همچنان خارق العاده است. به نظر می‌رسد که توکن ۲۰۲۵ با پیش‌بینی‌های خاموش و بی‌نفس که جامعه ارزهای دیجیتال در دو سال گذشته داشته است، تفاوت زیادی خواهد داشت.
در ابتدا، باید اعتراف کنم که کنفرانس ها موضوع من نیست! من یک INTJ هستم (این نشانگرهای نوع بریگز مایر است – اگر ندارید نگاهی بیندازید، علم روانشناسی جالب دنیای قدیم)، و به فضا و زمان خود نیاز دارم و ۱۲ ساعت کار بی پایان، جلسات، شبکه سازی، و گوش دادن به سخنرانان یکسان عمدتاً همان چیزها را می گویند، خوب، این می تواند مایه ضرر باشد.
اما حال و هوا و انرژی در Token 2049 امسال حتی INTJ را در من حفظ کرد! به نظر نمی رسد که رکود بزرگی در کریپتو وجود داشته باشد. به نظر نمی‌رسید که DeFi TVL از کار افتاده باشد: اعتقاد و عمل مؤمنان، باقی‌مانده‌ها و سازندگان DeFi’ing بودند. می‌دانید که برخی از افراد مانند شما سرشان را پایین انداخته‌اند و در حال ساختن هستند و آم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۵ موضوع مهم در دیفای :Unpacking Token 2049

به گزارش زوم ارز، دیفای، استیبل کوین ها، هوش مصنوعی، مقررات و نقدینگی مضامین بزرگی هستند که موانع و فرصت های عمیقی را ایجاد می کنند. انرژی ساخت همچنان خارق العاده است. به نظر می‌رسد که توکن ۲۰۲۵ با پیش‌بینی‌های خاموش و بی‌نفس که جامعه ارزهای دیجیتال در دو سال گذشته داشته است، تفاوت زیادی خواهد داشت.

در ابتدا، باید اعتراف کنم که کنفرانس ها موضوع من نیست! من یک INTJ هستم (این نشانگرهای نوع بریگز مایر است – اگر ندارید نگاهی بیندازید، علم روانشناسی جالب دنیای قدیم)، و به فضا و زمان خود نیاز دارم و ۱۲ ساعت کار بی پایان، جلسات، شبکه سازی، و گوش دادن به سخنرانان یکسان عمدتاً همان چیزها را می گویند، خوب، این می تواند مایه ضرر باشد.

بخوانید  سناتور آمریکایی برای جلوگیری از مداخلات SEC در صنعت ارزهای دیجیتال وارد عمل می شود

اما حال و هوا و انرژی در Token 2049 امسال حتی INTJ را در من حفظ کرد! به نظر نمی رسد که رکود بزرگی در کریپتو وجود داشته باشد. به نظر نمی‌رسید که DeFi TVL از کار افتاده باشد: اعتقاد و عمل مؤمنان، باقی‌مانده‌ها و سازندگان DeFi’ing بودند. می‌دانید که برخی از افراد مانند شما سرشان را پایین انداخته‌اند و در حال ساختن هستند و آماده می‌شوند تا برای ایجاد یک سازنده و سیستم مالی مشارکت‌جویانه جدید حمله کنند.

بنابراین، در اینجا پنج نکته مهم من از آنچه در حال آماده سازی است آورده شده است:

۱. DeFi برای رمزنگاری

حیاتی است

DeFi سنگ بنای رمزنگاری است، و برای اینکه هر L1 یا L2 در هر بخش کریپتو مانند بازی یا NFT رشد کند، اکوسیستم DeFi در زنجیره‌ها باید پر جنب و جوش باشد. DeFi خط لوله مالی ارزهای دیجیتال است. در حالی که توکن‌سازی، کسری‌سازی و RWA‌های زنجیره‌ای تبدیل به مضامین اضطراری بزرگ‌تر می‌شوند، DeFi در شکل اصلی آن باید وجود داشته باشد و همچنان تکامل یابد، زیرا DeFi در شکل فعلی‌اش نمی‌تواند ۱۰۰ میلیون کاربر بعدی را وارد کند.

بخوانید  مون ریور چیست؟ آشنایی با شبکه Moonriver یک پاراچین در کوساما

باید پیچیده‌تر (انتزاع)، کمتر تکه‌تکه (تجمیع) و UX متمرکز باشد. ساختن نسل بعدی DeFi یک ضرورت وجودی برای L1s، L2s و پروتکل‌ها است که باید به عنوان یک چارچوب در نظر گرفته شوند.

۲. استیبل کوین ها تکامل خواهند یافت

تا به امروز، استیبل کوین ها پذیرفته شده ترین مورد استفاده برای DeFi بوده اند. آنها اهداف متعددی را در چرخه عمر دارایی دیجیتال کاربر ارائه می‌کنند، از افزایش سریع تا نگهداری نقدینگی بدون مواجهه با نوسانات بازار تا عملیات زنجیره‌ای متقاطع با پل زدن آسان‌تر

با این حال، استیبل کوین‌ها سودآور نیستند و در بیشتر موارد، نه تنها به دلار آمریکا پرداخته می‌شوند، بلکه کاملاً دارای پشتوانه دلار نیز هستند. و این دو بعد تغییر خواهد کرد. استیبل‌کوین‌هایی پدیدار خواهند شد، که همچنان می‌توانند دلار باشند، اما توسط دارایی‌های کریپتو پشتیبانی می‌شوند (در اینجا در مورد استیبل‌های الگو صحبت نمی‌کنیم) و بهره‌بردار باشند. این فکر بدیع نیست، اما گاهی اوقات ایده ها جلوتر از زمان هستند و اکنون احساس می شود که زمان برای این کار در حال بلوغ است.

بخوانید  انفجار قیمت ریپل (XRP) چه زمانی رخ می‌دهد؟

۳. AI + crypto واقعی است

روایت هوش مصنوعی، مانند سروصدای هم‌گرایی هوش مصنوعی و رمزنگاری، در همه جا بیش از حد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از عوامل خودکاری که به صورت بومی با قراردادهای هوشمند در تعامل هستند تا مدیریت دارایی‌های مدیریت‌شده با هوش مصنوعی تا ذخیره‌سازی و محاسبات توزیع‌شده بر روی بلاک چین‌ها از طریق پروتکل‌ها، مدل‌های هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ که قابل اجرا هستند و در برابر تحریم‌ها مقاوم هستند و در معرض ذخیره‌سازی و محاسبات متمرکز قرار نمی‌گیرند. p>

این موضوع به‌ویژه برای من بسیار جالب است و اعتبار کاری که ما در حال انجام بیش از هجده ماه است که در حال انجام هوش مصنوعی در تقاطع DeFi و AI برای مدیریت مستقل دارایی هستیم.

۴. مقررات فراتر از ایالات متحده

البته این یکی از بزرگ‌ترین اورهانگ‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال است، و این فقط SEC و هوس‌بازی‌های آن در ایالات متحده نیست، بلکه تقریباً همه کشورها با کریپتوهای سرد و بیشتر، رابطه DeFi دارند. من به طور خلاصه با لری سرماک، مرد بلندقد از The Block چت کردم. این خط مشی واضحی بود که به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه بنیانگذاران پروتکل DeFi گاه و بیگاه در ایالات متحده مورد توجه قرار می‌گیرند، و این فقط همه بازیگران قانونی را وادار می‌کند که عمیقاً نگران باشند و به بررسی خروج از آن بپردازند.

بخوانید  سومین هاوینگ بزرگ لایت‌کوین: کاهش ماینرها، درخشش سرمایه‌گذاران

ما به مقررات مترقی نیاز داریم – و به کریپتو به‌عنوان ارز دیجیتال نگاه کنیم، یعنی اقتصاد توکن‌شده، نه به‌عنوان یک ارز. مقررات DeFi باید توسط کشورهای دیگر هدایت شود، نه اینکه توسط ایالات متحده هدایت شود.

۵. نقدینگی در تمام مراحل در حالت خفه باقی می ماند

در نهایت، نگرانی بزرگ در مورد نقدینگی و سرعت است. نقدینگی در چالش است. بازارسازان قانونی برای دسترسی به سرمایه در تلاش هستند. با کاهش حجم، CEX ها تحت فشار هستند. اگرچه DEX های برتر مانند Uniswap در اوایل سال شروع به افزایش حجم قابل توجهی کردند، ادامه حرکت جانبی بازارها نقدینگی فعال را می کشد.

سازندگان بازار بزرگ‌تر که معمولاً فقط بر CEx تمرکز می‌کنند احتمالاً در درک تأمین نقدینگی DeFi با مشکل مواجه هستند زیرا لایه لایه‌تر است (البته مستقیماً در زنجیره) و به علت کمک نمی‌کند. و VC ها؟ در حالت انجماد، نه برای رهایی از گله خمیده، بلکه فقط در حال جمع شدن پایین. این امر باعث می‌شود پروژه‌های DeFi جدیدتر از نوآوری با مرتبه بالاتر وارد بازار شوند، که می‌تواند حلقه جذب کاربر جدیدتر – buzz – نقدینگی را ایجاد کند.

بخوانید  رکوردشکنی هش‌ ریت و افزایش سختی شبکه بیت کوین چه پیامدهایی به دنبال دارد؟

موضوعات دلهره آور، هر یک از آنها، و همچنین فرصت های پربار. در این فضا متفکران عمیقی وجود دارند و انجام دهندگان گستاخی نیز. توکن ۲۰۲۵ بسیار متفاوت خواهد بود. می توانید آن را ببینید، بشنوید و احساس کنید.

منبع: cryptoslate.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2618777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها