تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :۵ ویژگی مهم در خرید بهترین لپ تاپ برای ترید ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2632505
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
لورس :۵ ویژگی مهم در خرید بهترین لپ تاپ برای ترید ۲۰۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در دنیای امروزی معاملات، داشتن ابزارهای مناسب و کارآمد یکی از کلیدهای موفقیت است. به عنوان یکی از مهمترین ابزارها می‌توان به لپ‌ تاپ‌ مناسب برای تریدینگ اشاره کرد که نقش مهمی در معاملات یک تریدر ایفا می‌کند. در این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی و معرفی بهترین لپ‌ تاپ‌ برای ترید می‌پردازدیم؛ تا به تریدرها کمک کنیم ابزاری ایده‌آل برای بهره‌وری بالا و عملکرد بهینه خود داشته باشند. افراد مختلف می‌توانند از مینی لپ تاپ یا لپ تاپ استوک برای ترید استفاده کنند، قیمت مینی لپ تاپ برای ترید و لپ تاپ استوک مقرون به‌صرفه‌تر است.
پادکست معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید
ویژگی‌های بهترین لپ تاپ برای ترید آیا به دنبال خرید بهترین لپ تاپ برای ترید هستید؟ لپ‌تاپ مناسب برای ترید نیازمند ویژگی‌هایی است که عملکرد شما را بهبود دهد و از شما به عنوان یک تریدر حرفه‌ای، پشتیبانی کند. این ویژگی‌ها شامل مواردی مانند عملکرد پرقدرت پردازنده، حافظه RAM سریع، کارت گرافیک مناسب و زمان نگهداری شارژ باتری است. برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال و سهام در جهت انجام یک معامله همراه داشتن یک لپ تاپ برای ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در دنیای امروزی معاملات، داشتن ابزارهای مناسب و کارآمد یکی از کلیدهای موفقیت است. به عنوان یکی از مهمترین ابزارها می‌توان به لپ‌ تاپ‌ مناسب برای تریدینگ اشاره کرد که نقش مهمی در معاملات یک تریدر ایفا می‌کند. در این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی و معرفی بهترین لپ‌ تاپ‌ برای ترید می‌پردازدیم؛ تا به تریدرها کمک کنیم ابزاری ایده‌آل برای بهره‌وری بالا و عملکرد بهینه خود داشته باشند. افراد مختلف می‌توانند از مینی لپ تاپ یا لپ تاپ استوک برای ترید استفاده کنند، قیمت مینی لپ تاپ برای ترید و لپ تاپ استوک مقرون به‌صرفه‌تر است.

پادکست معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید

ویژگی‌های بهترین لپ تاپ برای ترید

آیا به دنبال خرید بهترین لپ تاپ برای ترید هستید؟ لپ‌تاپ مناسب برای ترید نیازمند ویژگی‌هایی است که عملکرد شما را بهبود دهد و از شما به عنوان یک تریدر حرفه‌ای، پشتیبانی کند. این ویژگی‌ها شامل مواردی مانند عملکرد پرقدرت پردازنده، حافظه RAM سریع، کارت گرافیک مناسب و زمان نگهداری شارژ باتری است. برای مشاهده قیمت ارز دیجیتال و سهام در جهت انجام یک معامله همراه داشتن یک لپ تاپ برای ترید، ضروری است. در ادامه، به بررسی ویژگی‌های مورد نیاز در لپ تاپ مناسب ترید می‌پردازیم.

قدرت پردازش

برای اطمینان از عملکرد سریع و کارامد در معاملات، لپ‌ تاپ شما باید مجهز به یک پردازنده‌ قدرتمند باشد. پردازنده لپ‌تاپ تعداد انجام وظایف و سرعت آن‌ها را تعیین می‌کند. هم‌چنین پردازش لحظه‌ای داده‌ها و اجرا نرم‌افزارهای معاملاتی بدون مشکل را بر عهده دارد. حداقل پردازنده برای لپ تاپ های مناسب ترید، نسل دهم اینتل Core i3 است. با این حال، برای سرعت و عملکرد بهتر، توصیه می‌شود از نسل دهم اینتل Core i5 استفاده کنید. این پردازنده‌ها دارای چندین هسته هستند که به شما امکان می‌دهند چندین برنامه را به طور همزمان و بدون تاخیر یا تاخیر کم، اجرا کنید.

رم

میزان رم در بهترین لپ تاپ برای ترید که بتواند از نرم‌افزار و کارهای سنگین مورد نیاز تریدر پشتیبانی کند، حداقل ۸ گیگابایت است؛ اما توصیه می‌شود از رم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی استفاده کنید. در دسترس بودن RAM کافی برای عملکرد درست اموری مانند ترید و معاملات سهام ضروری است. میزان رم بیشتر، انجام معاملات در زمان کوتاه را تضمین می‌کند.

حافظه یا فضای ذخیره‌سازی

فضای ذخیره‌سازی ویژگی دیگری است که باید هنگام خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در نظر بگیرید. معامله‌گران سهام و تریدرها اغلب داده‌های زیادی را جمع‌آوری می‌کنند و به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند. در حالی که هارد دیسک‌های سنتی (HDD) ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهند، درایوهای حالت جامد (SSD) سریع‌تر هستند و دسترسی به داده‌ها را با سرعت بیشتری فراهم می‌کنند. یک لپ‌ تاپ مناسب ترید حداقل به ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD نیاز دارد. اگر دائما از چندین برنامه و نرم‌افزار معاملاتی استفاده می‌کنید، بهتر است لپ تاپ خود را به ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز کنید.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید پپه در صرافی ارز دیجیتال

قابلیت حمل و نگهداری شارژ باتری

به عنوان یک معامله‌گر سهام یا تریدر، ممکن است بخواهید به صورت مداوم در طول روز جابه‌جا شوید و از نقطه‌ای در شهر به نقطه‌ دیگری بروید، بنابراین، قابل حمل بودن و نگهداری شارژ باتری در انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید از نکات مهمی به شمار می‌آیند. اولترابوک‌ها یا لپ‌تاپ‌های سبک وزن و باریک برای حمل و نقل و انجام معامله در طول مسیر، انتخاب بهتری هستند. حداقل زمان نگهداری شارژ در یک لپ تاپ برای ترید ۵ ساعت است؛ اما اگر می‌خواهید برای انجام معاملات خود در زمانی که به پریز برق دسترسی ندارید یا حتی زمانی که برق قطع است، نگرانی نداشته باشید، لپ‌تاپی با قابلیت نگهداری شارژ باتری تا ۱۰ ساعت انتخاب کنید.

نمایشگر و گرافیک

۵ ویژگی مهم در خرید بهترین لپ تاپ برای ترید ۲۰۲۳

برای اطمینان از وضوح تصاویر، به دنبال لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش با رزولوش بالا، ترجیحا Full HD (1920×۱۰۸۰) یا بالاتر باشید. هم‌چنین صفحه نمایش بزرگ‌تر می‌تواند تجربه خوب معاملاتی شما را افزایش دهد. حداقل سایز صفحه نمایش مناسب ترید ۱۵ اینچ است.

اگر با استفاده از نمودارهای پیشرفته و شاخص‌های تکنیکالی معامله می‌کنید، عملکرد گرافیکی جنبه دیگری است که باید در نظر بگیرید. برای اکثر تریدرها لپ‌تاپ با گرافیک یکپارچه مانند Intel Iris Xe یا AMD Radeon Vega کافی است. با این حال، اگر قصد دارید در کارهای بصری یا شبیه‌سازی‌های معاملاتی شرکت کنید، لپ تاپی با کارت گرافیک اختصاصی مانند NVIDIA GeForce یا AMD Radeon تهیه کنید.

معرفی ۵ مدل از بهترین لپ تاپ برای ترید

امروزه با مجهز شدن به بهترین لپ‌ تاپ‌ ها برای ترید، تقریبا هر کسی می‌تواند در زمان مورد انتظار معاملات خود را انجام دهد و در بازارهای مالی به خرید و فروش ارز دیجیتال و سهام بپردازد. در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ مناسب ترید را بررسی می‌کنیم.

Dell XPS 15

پردازنده: Intel Core i5 – i9 نسل دوازدهم
گرافیک: Nvidia RTX 3050 Ti
حافظه رم: ۸ گیگابایت تا ۶۴ گیگابایت
صفحه نمایش: رزولوشن UHD+ و اندازه ۱۵.۶ اینچ
حافظه ذخیره‌سازی: ۵۱۲ گیگابایت تا ۴ ترابایت SSD

Dell XPS 15 یکی از مدل‌هایی است که می‌تواند در لیست بهترین لپ تاپ برای ترید قرار بگیرد. این لپ تاپ با پردازنده نسل دوازدهم Intel Core i5 – i9 و ترکیب عملکرد قدرتمند و طراحی شیک یکی از بهترین لپ ‌تاپ‌ ها برای معاملات مالی است. گرافیک Nvidia RTX 3050 Ti باعث می‌شود پردازش امور گرافیکی به راحتی صورت بگیرد. لپ‌تاپ فوق از صفحه نمایش لمسی ۱۵ اینچی و رزولوشن UHD+ (3,840 x 2,400 پیکسل) بهره می‌برد. همچنین نگهداری شارژ باتری به مدت ۱۰ الی ۱۲ ساعت، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند که به راحتی می‌توانید آن را در هر جایی استفاده کنید.

در لپ تاپ دل مدل XPS 15، پردازنده سریع اینتل Alder Lake و حافظه RAM سریع‌تر نسبت به نسخه قبلی خواهید دید. آزمون‌های بنچمارک نشان می‌دهد که XPS 15 به شکل چشم‌گیری عملکرد بهتری در یک کار معمول نسبت به لپ‌تاپ‌های دیگر دارد و از حافظه ۵۱۲ گیگابایت SSD با قابلیت ارتقا تا ۴ ترابایت را پشتیبانی می‌کند. عملکرد تک هسته‌ای دستگاه فوق در GeekBench 5 تقریبا مانند i9-12900H موجود در Asus ZenBook 14X OLED Space Edition بود و حتی در آزمون چند هسته‌ای CineBench R23 عملکرد بهتری داشت.

استخر نقدینگی چیست؟ Liquidity Pool کلید مدیریتی برای معاملات ارزهای دیجیتال

Acer Nitro 5

لپ تاپ مناسب ترید Acer Nitro 5

پردازنده: Intel Core i7 نسل دوازدهم
گرافیک: تا NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti
حافظه رم: تا ۳۲ گیگابایت DDR5
صفحه نمایش: رزولوشن FullHD و اندازه ۱۵.۶ اینچ / ۱۷ اینچ
حافظه ذخیره‌سازی: تا ۱ ترابایت M.2 PCIe NVMe

ایسر Nitro 5 با قیمت مناسب و مشخصات قدرتمند، یک لپ تاپ مناسب برای ترید ارز دیجیتال است. استفاده از پردازنده Intel نسل ۱۲ یا AMD Ryzen ۶۰۰۰ به همراه حافظه RAM قابل ارتقا و یک SSD با ظرفیت مناسب، دستگاه فوق را برای اجرای چندین برنامه معاملاتی، آماده می‌کند. صفحه نمایش Full HD قابل مقایسه با کیفیت دقیق ۴K مدل‌هایی مانند Asus ZenBook نیست. اما اگر نیازی به آن همه جزئیات و وضوح برای خواندن نمودارهای سهام و انجام معاملات ندارید، این صفحه نمایش قابل قبول است.

این لپتاپ در پیکربندی‌های مختلف عرضه می‌شود. برای عملکرد بهتر، توصیه می‌کنیم حداقل ۱۶ گیگابایت از حافظه RAM را انتخاب کنید تا لپتاپ بتواند برنامه‌های متعدد را هم‌زمان اجرا کند. نمی‌توان گفت Acer Nitro 5 ارزان ترین لپ تاپ برای ترید است اما می‌توان آن را یک لپ تاپ مقرون به صرفه برای تریدینگ معرفی کرد.

Microsoft Surface Pro 9 5G

پردازنده: Intel Core i9-13980HX نسل سیزدهم
گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 4090 Laptop GPU
حافظه رم: ۳۲ گیگابایت DDR5
صفحه نمایش: رزولوشن QHD+ و اندازه ۱۸ اینچ
حافظه ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت SSD و ۱ ترابایت NVMe

اگر به دنبال بهترین سرفیس برای ترید هستید، Microsoft Surface Pro 9 5G می‌تواند در انتخاب‌های شما باشد. این همراه فوق‌العاده‌ای برای کار و معامله است و به دلیل وزن سبک حدود ۴۵۰ گرم و کم حجم بودن به راحتی می‌توانید آن را با خود به هر جایی حمل کنید. این محصول از تراشه‌ی نسل سیزدهم Intel Core i9-13980HX پشتیبانی می‌کند که عملکرد سریع و قدرتمندی ارائه می‌دهد. نمایشگر ۱۸ اینچی QHD+ با کیفیت وضوح بالا و رزولوشن قابل توجه، تجربه دیدن و کار با تصاویر و محتوای بصری را به مراتب بهبود می‌بخشد.

امکان اتصال به شبکه‌ ۵G باعث می‌شود که ارتباطات شما سریع‌تر باشند. برخورداری از حافظه‌ ۱ ترابایت SSD و ۱ ترابایت NVMe، امکان اجرا برنامه‌های سنگین را فراهم می‌کند. طول عمر باتری بیش از ۸ ساعت با استفاده متوسط است. از لحاظ طراحی، سرفیس پرو ۹ دارای استفاده‌ی آسان و انعطاف‌پذیر بوده و با قلم Surface Pen و کیبورد Type Cover از آن به عنوان یک لپ‌ تاپ حرفه‌ای می‌توان یاد کرد. این دستگاه ترکیبی از قدرت و انعطاف‌پذیری است که نیاز به یک دستگاه چندکاره با عملکرد بالا را برطرف می‌کند.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید ای آی دوج در صرافی آنلاین ارز دیجیتال

Apple MacBook Pro 16-inch

۵ ویژگی مهم در خرید بهترین لپ تاپ برای ترید ۲۰۲۳

پردازنده: Apple M2 Pro (12 هسته) – Apple M2 Max (12 هسته)
گرافیک: GPU 19 هسته‌ای یکپارچه – GPU 38 هسته‌ای یکپارچه
حافظه رم: تا ۳۲ گیگابایت
صفحه نمایش: رزولوشن ۳۴۵۶ × ۲۲۳۴ در صفحه نمایش Liquid Retina XDR و اندازه ۱۶ اینچ
حافظه ذخیره‌سازی: تا ۱ ترابایت

اپل مک بوک پرو ۱۶ اینچ، یک محصول فوق‌العاده است و ویژگی‌هایی دارد که شاید همه آن به کار نیاید. طراحی این دستگاه همانطور که از اپل انتظار می‌رود، بسیار زیبا است. با این حال، اندازه بزرگش باعث می‌شود که حمل آن نسبت به مک‌بوک ایر سبک وزن یا مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ، کمی دشوارتر باشد.

وجود چیپ M2 عملکرد دستگاه را به شکل قابل توجهی قابل توجه افزایش می‌دهد و قادر به اجرای برنامه‌های گرافیکی با حجم بالا است؛ بنابراین مشکلی در اجرای نرم‌افزارهای معاملاتی پیدا نخواهید کرد. صفحه نمایش لیکوئید رتینا XDR 16 اینچی با رزولوشن ۳۴۵۶ در ۲۲۳۴ و قابلیت‌هایی مانند مینی LED، نوردهی مداوم ۱,۰۰۰ نیت، دامنه رنگ P3 گسترده، تکنولوژی ProMotion نقطه قوت این لپ‌تاپ است.

این دستگاه در سه پیکربندی عرضه می‌شود، که مدل پایه دارای پردازنده ۱۰ هسته‌ای، گرافیک ۱۶ هسته‌ای، حافظه ۱۶ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ حرفه‌ای برای معاملات هستید، MacBook Pro یک دستگاه قدرتمند با صفحه نمایش عالی و عمر باتری مناسب ارائه می‌دهد.

Asus ZenBook Pro Duo 15 UX582

پردازنده: Intel Core i7 – i9 تا نسل دهم
گرافیک: Nvidia GeForce RTX 3070
حافظه رم: تا ۳۲ گیگابایت
صفحه نمایش: رزولوشن ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل و اندازه ۱۵.۶ اینچ
حافظه ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت SSD PCIe 3.0

لپتاپ Asus ZenBook Pro Duo 15 UX582 یک از بهترین لپتاپ‌های معاملاتی است که از دو صفحه نمایش لمسی استفاده می‌کند. صفحه نمایش اصلی دارای رزولوشن ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ و اندازه ۱۵.۶ اینچ است و از ویژگی‌هایی همچون نوردهی ۴۴۰ نیت و تأییدیه Pantone بهره می‌برد. همچنین، صفحه نمایش ثانویه ۱۴ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰ × ۱۱۰۰ پیکسل از تکنولوژی IPS ضد بازتاب نور برخوردار است.

تصور کنید یکی از صفحات را به نمایش نمودار کندلی اختصاص داده‌اید، در حالی که صفحه دیگر وارد حساب کارگزاری شما شده و به شما اجازه می‌دهد تا معاملات را انجام دهید. شما می‌توانید با استفاده از کیبورد یا قلم با صفحات در حال نمایش تعامل کنید.

مدل پایه با پیکربندی پردازنده i7 و ۱۶ گیگابایت رم، نرم‌افزارهای معاملاتی مانند Bloomberg Terminal یا Ninja Trader که گرافیک بالایی دارند را به راحتی اجرا می‌کند. حافظه SSD 1TB پاسخ‌دهی سریع برای ذخیره و بازخوانی داده‌ها در لحظه را فراهم می‌کند. زمانی که فن‌ها با سرعت کامل کار می‌کنند، کمی نویز دارند؛ این تنها نکته منفی است که در لپ تاپ فوق وجود دارد.

پرسش‌های پرتکرار در مورد بهترین لپ تاپ برای ترید

  • مقدار رم در لپ تاپ مناسب برای ترید ارز دیجیتال چقدر است؟

    در یک لپ تاپ تریدینگ شما به حداقل ۸ گیگابایت رم برای انجام معاملات خود نیاز دارید، اگرچه استفاده از ۱۶ گیگابایت رم ایده‌آل است.

  • آیا یک لپ تاپ با پردازنده Core i5 برای ترید خوب است؟

    Core-i5 حداقل پردازنده‌ای است که یک لپ تاپ مناسب ترید باید داشته باشد. قدرت و سرعت کافی برای انجام کار را فراهم می‌کند و نیاز معامله‌گران مبتدی، علاقمندان و کسانی که بودجه کمی دارند را بر طرف می‌کند.

  • آیا برای ترید نیاز به GPU داریم؟

    وجود یک GPU با عملکرد بالا برای معامله، الزامی نیست، زیرا بسیاری از پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهای معاملاتی می‌توانند بر روی یک لپ‌تاپ استاندارد با گرافیک یکپارچه اجرا شوند.

منبع ompfinex

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها