تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :۵ پیش‌بینی بزرگ در مورد قیمت بیت کوین توسط تحلیلگران معروف بازار!

  • کد خبر : 2610665
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
لورس :۵ پیش‌بینی بزرگ در مورد قیمت بیت کوین توسط تحلیلگران معروف بازار!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهدر طول سال‌ها، بسیاری از تحلیل‌گران و شخصیت‌ها پیش‌بینی‌های خود را در مورد روند قیمت بیت کوین (BTC) ارائه کرده‌اند. برخی درست بوده‌ و برخی دیگر به طرز وحشتناکی اشتباه، برخی از این تحلیل‌ها حتی در خاطرات دنیای رمزارزها حک شده‌ است، مانند پیش بینی معروفی که جان مک آفی فقید انجام داد.
در این مطلب نگاهی می اندازیم به پنج پیش‌بینی برتر قیمت بیت کوین که در چند ماه گذشته انجام شده است.
رابرت کیوساکی اگر به طور کلی به بیت کوین یا اقتصاد علاقه دارید، به احتمال زیاد نام رابرت کیوساکی را شنیده‌اید. او نویسنده کتاب پرفروشی به نام «پدر پولدار، پدر فقیر» است. او پیش‌بینی‌های زیادی در مورد قیمت بیت‌کوین انجام داده است، اما آخرین پیش‌بینی او در جولای امسال بود که گفت در سال ۲۰۲۴ بیت کوین به ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید.
او به ویژه معتقد به سقوط دلار آمریکا است و بیان می‌کند که ضعیف شدن بزرگترین اقتصاد جهان باعث رشد قیمت بیت کوین خواهد شد. همچنین شایان ذکر است که سال ۲۰۲۴، سال اجرای هاوینگ بیت کوین است، رویدادی که از لحاظ تاریخی نقش مهمی در قیمت این ارز دیجیتال داشته است.
آدام بک مو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در طول سال‌ها، بسیاری از تحلیل‌گران و شخصیت‌ها پیش‌بینی‌های خود را در مورد روند قیمت بیت کوین (BTC) ارائه کرده‌اند. برخی درست بوده‌ و برخی دیگر به طرز وحشتناکی اشتباه، برخی از این تحلیل‌ها حتی در خاطرات دنیای رمزارزها حک شده‌ است، مانند پیش بینی معروفی که جان مک آفی فقید انجام داد.

در این مطلب نگاهی می اندازیم به پنج پیش‌بینی برتر قیمت بیت کوین که در چند ماه گذشته انجام شده است.

رابرت کیوساکی

اگر به طور کلی به بیت کوین یا اقتصاد علاقه دارید، به احتمال زیاد نام رابرت کیوساکی را شنیده‌اید. او نویسنده کتاب پرفروشی به نام «پدر پولدار، پدر فقیر» است. او پیش‌بینی‌های زیادی در مورد قیمت بیت‌کوین انجام داده است، اما آخرین پیش‌بینی او در جولای امسال بود که گفت در سال ۲۰۲۴ بیت کوین به ۱۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

بخوانید  بازی کن پول دربیار

او به ویژه معتقد به سقوط دلار آمریکا است و بیان می‌کند که ضعیف شدن بزرگترین اقتصاد جهان باعث رشد قیمت بیت کوین خواهد شد. همچنین شایان ذکر است که سال ۲۰۲۴، سال اجرای هاوینگ بیت کوین است، رویدادی که از لحاظ تاریخی نقش مهمی در قیمت این ارز دیجیتال داشته است.

آدام بک

موردی که در حال حاضر حتی جسورانه‌تر به نظر می‌رسد، پیش‌بینی آدام بک است، یک سایفرپانک و مدیر عامل شرکت بلاک استریم. در اوایل ماه آگوست، وی بر روی یک میلیون ساتوشی شرط‌بندی کرد که قیمت بیت کوین تا قبل از مارس ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

تام لی

اگر یک شخص به دلیل پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های قیمتی خود شناخته شده باشد، او کسی نیست جز تام لی، از موسسه Fundstrat. وی در مصاحبه‌ی خود با شبکه تلویزیون CNBC در ۱۶ آگوست، استدلال کرد که اگر یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) تایید شود، قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۸۰ هزار دلار برسد.

بخوانید  حمله همه جانبه به بیت کوین؛ جنگ قدرت بین تمرکز و تمرکززدایی!

علاوه بر این، او معتقد است اگر که ETF هم تایید نشود، رویداد هاوینگ همچنان تاثیر مثبتی بر افزایش قیمت بیت کوین خواهد داشت، هر چند که معتقد است هاوینگ به تنهایی توانایی رساندن قیمت به ۱۸۰ هزار دلار را نخواهد داشت.

شرکت سرمایه‌گذاری Pantera Capital

شرکت سرمایه‌گذاری Pantera Capital نیز در ماه اگوست به پیش‌بینی قیمت بیت کوین پرداخت. کارشناسان این شرکت معتقدند که رویداد هاوینگ بیت کوین، نیروی محرکه افزایش بالقوه قیمت در کوتاه مدت خواهد بود. تحلیل‌گران این شرکت در گزارش اخیر خود بیان داشتند که اگر تاریخ تکرار شود، در هاوینگ بعدی، بیت کوین تا ۳۵ هزار دلار قبل از هاوینگ و ۱۴۸ هزار دلار بعد از آن افزایش یابد.

جف کندریک

جف کندریک از Standard Chartered نیز پیش‌بینی جسورانه‌ای را در مورد قیمت بیت کوین برای بازار صعودی بعدی انجام داد. او بیان داشت که، ما پتانسیلی را برای بیت کوین (BTC) می‌بینیم که تا پایان سال ۲۰۲۴ به سطح ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد؛ زیرا معتقدیم که «زمستان ارزهای دیجیتال» که بسیار تبلیغ شده بود، سرانجام به پایان رسید.

بخوانید  تکرار یک الگوی تاریخی، آیا این یک فرصت سرمایه‌گذاری در دوج کوین است؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ۵ پیش‌بینی بزرگ در مورد قیمت بیت کوین توسط تحلیلگران معروف بازار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها