تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :۷۰۰ هزار تراکنش تنها یک روز بعد از تایید ETF های بیت کوین!

  • کد خبر : 2634234
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
لورس :۷۰۰ هزار تراکنش تنها یک روز بعد از تایید ETF های بیت کوین!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار بیت کوین » ۷۰۰ هزار تراکنش تنها یک روز بعد از تایید ETF های بیت کوین! ۷۰۰ هزار تراکنش تنها یک روز بعد از تایید ETF های بیت کوین! ۲۲ دی ۱۴۰۲ ۲۲ دی ۱۴۰۲ راه اندازی ETF بیت کوین با ۷۰۰۰۰۰ تراکنش و حجم معاملات ۴.۳۳ میلیارد دلاری در روز افتتاحیه، سر و صدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. این نشان دهنده علاقه و پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری اصلی است. علیرغم برخی تردیدها از سوی غول های مالی سنتی، بازیکنان بزرگی مانند BlackRock و Grayscale در این زمینه پیشرو هستند.
تایید ETF بیت کوین باعث جذب سرمایه گذاران شده است تایید این ETF ها توسط SEC ایالات متحده نه تنها BTC را در فضای مالی قانونی مشروعیت بخشیده است، بلکه ارزش آن را نیز افزایش داده و منجر به افزایش قیمت BTC و اتریوم شده است. با این حال، نوسانات بازار کریپتو و رسوایی های گذشته برخی سرمایه گذاران را محتاط کرده است.
علیرغم عدم قطعیت ها، راه اندازی موفقیت آمیز این ETF ها می تواند تنها آغاز راه باشد و به آینده ای فراگیرتر برای ارزهای دیجیتال در جریان اصلی مالی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار بیت کوین » ۷۰۰ هزار تراکنش تنها یک روز بعد از تایید ETF های بیت کوین! ۷۰۰ هزار تراکنش تنها یک روز بعد از تایید ETF های بیت کوین! ۲۲ دی ۱۴۰۲

  • ۲۲ دی ۱۴۰۲

راه اندازی ETF بیت کوین با ۷۰۰۰۰۰ تراکنش و حجم معاملات ۴.۳۳ میلیارد دلاری در روز افتتاحیه، سر و صدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. این نشان دهنده علاقه و پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری اصلی است. علیرغم برخی تردیدها از سوی غول های مالی سنتی، بازیکنان بزرگی مانند BlackRock و Grayscale در این زمینه پیشرو هستند.

تایید ETF بیت کوین باعث جذب سرمایه گذاران شده است

تایید این ETF ها توسط SEC ایالات متحده نه تنها BTC را در فضای مالی قانونی مشروعیت بخشیده است، بلکه ارزش آن را نیز افزایش داده و منجر به افزایش قیمت BTC و اتریوم شده است. با این حال، نوسانات بازار کریپتو و رسوایی های گذشته برخی سرمایه گذاران را محتاط کرده است.

علیرغم عدم قطعیت ها، راه اندازی موفقیت آمیز این ETF ها می تواند تنها آغاز راه باشد و به آینده ای فراگیرتر برای ارزهای دیجیتال در جریان اصلی مالی اشاره کند. همانطور که بازار در حال تکامل است، فرصت های جدیدی را برای سرمایه گذارانی که مایل به کشف مرزهای کریپتو هستند، ارائه می دهد.

راه اندازی ETF های بیت کوین، گامی جسورانه به سوی قلمروی ناشناخته است که بر پویایی در حال تغییر در سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال متمرکز است و نشان دهنده تغییر در چشم انداز مالی است.

منبع:cryptopolitan اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه رالی ۱۴ درصدی اتریوم در دو هفته؛ اتر به یک نقطه عطف مهم می رسد بلک راک با خرید مقادیر عظیم بیت کوین باعث نگرانی کمبود عرضه شد بونک یک قابلیت جدید برای سرمایه گذاری راحت تر معرفی کرده است بیت کوین به زیر ۴۳۰۰۰ دلار سقوط کرد! از نظر کارشناسان فرصت خرید فرا رسیده است! بیت کوین تمایل به سقوط به زیر ۴۲۰۰۰ دلار دارد؛ دلیل آن چیست؟ توکن سوزی ها و نهنگ ها، طوفانی در اکوسیستم شیبا اینو به پا کرده اند!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها