تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :۹۸.۵۲ درصد از سرمایه گذاران QLD در معرض ضرر هستند، آیا آینده Worldcoin در خطر است؟

  • کد خبر : 2606102
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
لورس :۹۸.۵۲ درصد از سرمایه گذاران QLD در معرض ضرر هستند، آیا آینده Worldcoin در خطر است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۹۸.۵۲ درصد از سرمایه گذاران QLD در معرض ضرر هستند، آیا آینده Worldcoin در خطر است؟ به گزارش زوم ارز، Worldcoin (WLD)، پروژه متمرکز بر حفظ حریم خصوصی که صنعت کریپتو را با طوفان مواجه کرد، در یک روند نزولی قابل توجه بوده است. اگرچه روند نزولی منحصر به WLD نیست زیرا بر بازار کلی تأثیر می گذارد، داده ها نشان می دهد که مورد WLD بسیار بدتر است.
به طور خاص، طبق داده های CoinMarketCap، WLD دقیقا یک ماه پیش با قیمت ۲.۴ دلار معامله شد. از آنجایی که سکه اکنون با ۱.۱۱ دلار معامله می شود، به این معنی است که WLD بیش از ۵۲٪ از ارزش خود را در کمتر از یک ماه از دست داده است.
پیش بینی بازار WLD: CoinMarketCap علاوه بر این، اخیراً یکی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، داده های یک شرکت معتبر تجزیه و تحلیل داده را به اشتراک گذاشته است که تصویری تلخ از سرمایه گذاران WLD ارائه می دهد. به طور خاص، Slim Daddy کاربر توییتر (X) از IntoTheBlock نقل کرد که ۹۸.۵۲٪ از سرمایه گذاران WLD در ضرر هستند. این داده ها نشان می دهد که کمتر از ۲٪ از دارندگان WLD از زمان تبلیغات ماه جولای پول داشته اند.
از زمان تبلیغات جهان..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۹۸.۵۲ درصد از سرمایه گذاران QLD در معرض ضرر هستند، آیا آینده Worldcoin در خطر است؟

به گزارش زوم ارز، Worldcoin (WLD)، پروژه متمرکز بر حفظ حریم خصوصی که صنعت کریپتو را با طوفان مواجه کرد، در یک روند نزولی قابل توجه بوده است. اگرچه روند نزولی منحصر به WLD نیست زیرا بر بازار کلی تأثیر می گذارد، داده ها نشان می دهد که مورد WLD بسیار بدتر است.

به طور خاص، طبق داده های CoinMarketCap، WLD دقیقا یک ماه پیش با قیمت ۲.۴ دلار معامله شد. از آنجایی که سکه اکنون با ۱.۱۱ دلار معامله می شود، به این معنی است که WLD بیش از ۵۲٪ از ارزش خود را در کمتر از یک ماه از دست داده است.

98.52 درصد از سرمایه گذاران QLD در معرض ضرر هستند، آیا آینده Worldcoin در خطر است؟ پیش بینی بازار WLD: CoinMarketCap

علاوه بر این، اخیراً یکی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، داده های یک شرکت معتبر تجزیه و تحلیل داده را به اشتراک گذاشته است که تصویری تلخ از سرمایه گذاران WLD ارائه می دهد. به طور خاص، Slim Daddy کاربر توییتر (X) از IntoTheBlock نقل کرد که ۹۸.۵۲٪ از سرمایه گذاران WLD در ضرر هستند. این داده ها نشان می دهد که کمتر از ۲٪ از دارندگان WLD از زمان تبلیغات ماه جولای پول داشته اند.

از زمان تبلیغات جهانی WorldCoin $WLD در ماه جولای. قیمت شاهد کاهش شدید -۶۰ درصدی بوده است و داده‌های @intotheblock نشان می‌دهد که ۹۸.۵۲ درصد از دارندگان ضرر دارند. این برای شبکه منفی است، زیرا فشار فروش بالایی از طرف دارندگانی که سعی می‌کنند به حد تعادل برسند… pic.twitter.com/pY8zO5sYdU

— Slim Daddy◻📃 🌲 (@felixreads) 25 اوت ۲۰۲۳

این کاهش علاقه به WLD، که از هفته اول آگوست آغاز شد، پس از آن شروع شد که کنیا Worldcoin را به دلیل نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی و امنیتی متوقف کرد. دولت با استناد به اسکن‌های بیومتریک جنجالی این پروژه از شهروندان کنیایی، عملیات Worldcoin را به حالت تعلیق درآورد.

بخوانید  کریپتو کوانت: گاوهای اتریوم می‌توانند بزودی کنترل بازار را در دست بگیرند

همانطور که Coin Edition گزارش کرد، کنیا تنها کشوری نیست که علیه Worldcoin موضع گرفته است. در این گزارش اشاره شد که چندین سازمان دولتی در حال بررسی قانونی بودن و هدف جمع‌آوری داده‌های بیومتریک از شهروندان برای حفظ حریم خصوصی و امنیت هستند.

در همین حال، این یک بازی توپ متفاوت برای آرژانتین است. Worldcoin اخیراً ادعا کرد که پروژه آن با استقبال گرم تری از سوی آرژانتینی ها مواجه شده است. ذکر شده است که نزدیک به ۱۰۰۰۰ نفر در یک روز با کمال میل برای تأیید Worldcoin Orb ثبت نام کردند. با این حال، شور و شوق پیرامون Worldcoin در آرژانتین به سختی بر WLD تأثیر مثبتی گذاشت.

منبع: coinedition.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها