تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

لورس :خرید ممبر از طریق تبلیغات در ربات تلگرام مای ممبر

  • کد خبر : 2596300
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :خرید ممبر از طریق تبلیغات در ربات تلگرام مای ممبر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :در دنیای ارتباطات، خرید ممبر تلگرام مای ممبر اپلیکیشن‌های پیام رسان ارزش بالایی دارند. به نوعی، امروزه غیرقابل تصور است که بدون آنها زندگی کنیم. بنابراین یکی از مسائل مهم برای کاربران اینکه کدام اپلیکیشن می‌تواند گزینه خوبی برای همه باشد؟ علاوه بر این، نگرانی هایی در مورد […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در دنیای ارتباطات، خرید ممبر تلگرام مای ممبر اپلیکیشن‌های پیام رسان ارزش بالایی دارند. به نوعی، امروزه غیرقابل تصور است که بدون آنها زندگی کنیم. بنابراین یکی از مسائل مهم برای کاربران اینکه کدام اپلیکیشن می‌تواند گزینه خوبی برای همه باشد؟ علاوه بر این، نگرانی هایی در مورد استفاده از برنامه ها وجود دارد. مواردی مانند: “آیا می توانم اطلاعات شخصی خود را به آنها بدهم و اعتماد کنم؟” تنها یک نام وجود دارد که هنوز محبوبیت خود را از سال ۲۰۱۳ حفظ کرده است و آن پیام رسان تلگرام است. تلگرام تمرکز قابل توجهی روی سرعت و امنیت دارد. به شدت بالاتر از سایر برنامه های پیام رسانی مانند WhatsApp و Facebook قرار دارد. پیشرفت این پیام رسان قابل توجه به مرور زمان متوقف و کند نشد. همچنین ویژگی‌های مفیدتری را در هر به روز رسانی ارائه می دهد و هرگز باعث پشیمانی کاربران خود نمی شود. میلیون‌ها کاربر این برنامه را نصب کرده‌اند و هر سال خرید ممبر تلگرام مای ممبر  بر تعداد آنها افزوده می شود. پیام رسان تلگرام به عنوان یک پیام رسان برجسته در میان دیگران، خود را شایسته نشان داده است. بنابراین، در انتخاب تلگرام به عنوان اپلیکیشن پیام رسان خود مای ممبر شک نکنید.

بخوانید  OpenSea به پشتیبانی از زنجیره هوشمند BNB پایان می دهد

خرید ممبر از طریق تبلیغات در ربات تلگرام مای ممبر

پیام رسان تلگرام برای خرید ممبر تلگرام چیست؟

تلگرام یک اپلیکیشن پیام رسان چند پلتفرمی است که در سال ۲۰۱۳ توسط دو برنامه نویس روسی راه اندازی شد. پاول دورف که از او به عنوان مارک زاکربرگ روسی یاد می شود، این برنامه را با برادر بزرگترش نیکو دورف، برنامه نویس و ریاضیدان تأسیس کرد. نکته مهم برای تلگرام اینکه دسترسی آسان و برای همه بصورت رایگان ارائه می‌شود. و جایگاه بالایی در بین سایر برنامه های پیام رسان به دست آورده است. تلگرام دارای سرعت سریع، امنیت بالا و دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری نسبت به دیگر برنامه است که بصورت آنلاین می‌توانید ( خرید ممبر تلگرام )  با هر شخصی ارتباط بگیرید، بنابراین باید مطمئن شوید که به Wi-Fi یا داده تلفن همراه خود متصل هستید. برای ایجاد حساب کاربری در تلگرام به یک شماره تلفن در دسترس نیاز دارید تا بتوانید با پیام رسان کار کنید. می توانید نام، نام کاربری و عکس پروفایل را انتخاب کنید. پس از ایجاد حساب کاربری خود، می توانید به سادگی پیام ارسال کنید یا عکس، فیلم و موارد دیگر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بخوانید  پشتیباتی صرافی توایکس از شبکه‌ی Optimism

کاربرد اصلی تلگرام

ما با یک برنامه پیام رسانی قدرتمند روبرو هستیم. نرم افزاری که امکان ارسال و دریافت پیام‌ها را بطور کاملا ساده برای کاربران خود فراهم می کند. این کاری است که تلگرام به طور کلی انجام می دهد. شما می توانید تقریباً هر چیزی را با استفاده از این برنامه به اشتراک بگذارید، زیرا از انواع مختلفی از فایل ها پشتیبانی می کند. فرقی نمی کند که مشتاق به اشتراک گذاری عکس، ویدیو یا چیز دیگری هستید. خوشبختانه تلگرام بعنوان یکی از پیام رسان‌هایی که دارای امنیت بالایی می باشد، در بین طرف داران خود شناخته می‌شود و هر کسی که به دنبال یک برنامه پیام رسان قابل اعتماد است، می تواند از آن استفاده کند. همچنین می توانید از آن برای پیام رسانی روزانه یا کارهای تجاری معمولی استفاده کنید. فقط می‌خواهم بدانید که می‌توان از آن به صورت نامحدود هر طور که می‌خواهید استفاده کرد. نیازی به هزینه اضافی ندارد.

بخوانید  بدترین پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۹

ویژگی های تلگرام

تلگرام ویژگی های زیادی دارد و یکی از دلایل محبوبیت فوق العاده آن، همین سادگی و در عین حال کاربردی بودن است. در اینجا قصد داریم تعدادی از این ویژگی های مفید را به شما معرفی کنیم.

  • حساب

همانطور که اشاره کردیم برای ایجاد حساب کاربری خود به یک شماره تلفن نیاز دارید. پس از آن می توانید یک نام برای حساب خود انتخاب کنید و یک عکس برای تصویر خود آپلود کنید (البته می توانید چندین عکس پروفایل را آپلود کنید). برای ارتباط با دیگران فقط با اضافه کردن شماره‌های او به مخاطبین خود، مکالمه‌ای را شروع کنید و بقیه کارها نیازی به تلاش سخت ندارند. همچنین می توانید آخرین وضعیت دیده شده و آنلاین خود را نیز مدیریت کنید. فقط نگاهی به “حریم خصوصی و امنیت” بیندازید، تصمیم بگیرید چه کسی می تواند آخرین وضعیت حضور و آنلاین شما را ببیند. بخش جذب کننده قطعاً از “تنظیمات چت” می آید. جذاب ترین بخش مربوط به تم‌ها است که شما به سادگی می توانید یکی از موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین در این بخش مدیریت کلی را به شما ارائه می‌دهد.

  • ایجاد کانال

یکی دیگر از امکانات جالب که همه پیام رسان‌ها ارائه می‌دهند، امکان ساخت کانال است. در این بخش فقط ادمین های یک کانال می توانند پیام ارسال کنند و سایر اعضا بعنوان بیننده و یا استفاده کننده از محتوای کانال بهره می‌برند. شما می توانید هر آنچه را که می خواهید در کانال تلگرام خود ارسال کرده و با اعضا به اشتراک بگذارید. دو نوع کانال تلگرام وجود دارد. می توانید از یک نام کاربری عمومی برای کانال خود استفاده کنید، یا تصمیم بگیرید که از یک پیوند خصوصی استفاده کنید. اگر تصمیم دارید از کانال عمومی استفاده کنید، هر کسی می‌تواند به کانال شما دسترسی داشته باشد و به آن بپیوندد. اما اگر از یک پیوند خصوصی استفاده کنید، تصمیم شما این است که پیوند را با چه کسی به اشتراک بگذارید.

  • ایجاد گروه
بخوانید  همبستگی دو رمز ارز بیت کوین و شیبا اینو طی چند هفته به پایین ترین حد خود رسید

شما می توانید با تعداد زیادی از کاربران در گروه های تلگرام، حداکثر تا ۲۰۰۰۰۰ ممبر ارتباط برقرار کنید. می‌توانید رسانه‌ها را به اشتراک بگذارید و در همین راستا تمامی اعضا امکان اضافه کردن به گروه های تلگرام را دارند یا از لینک خصوصی یا عمومی برای عضویت در گروه استفاده کنند. سازنده یک گروه به عنوان ادمین اصلی می تواند هر عضوی را به یک ادمین جدید ارتقا دهد و به آن توانایی های مناسب بدهد. ادمین ها قادر به مدیریت گروه هستند و کنترل کامل گروه را در اختیار دارند.

  • ربات ها

یکی از بخش‌هایی که در تلگرام از اهمیت زیادی برخوردار است، ایجاد یا ساخت ربات‌ها و استفاده آن در انواع گروه‌ها و کانال‌ها هست. شما می‌توانید بعد از ساخت ربات، آنها را در زمینه های مختلف استفاده کنید. امکانات جالبی برای ربات‌ها در نظر گرفته شده که توانایی طراحی بسته به نیاز خود و اضافه کردن انواع دکمه‌ها در بین ربات از امکانات جالب آن بحساب می آید که در نهایت این دستیار هوشمند به بهترین نحو ممکن به شما خدمت خواهد کرد. جالب است بدانید که بسیاری از کسب و کارها از ربات های تلگرام برای معرفی یا فروش محصولات خود استفاده می کنند. اکنون مشخص است که ربات های تلگرام بسیار محبوب هستند. اگر می‌خواهید درباره ربات‌های تلگرام، ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، یا اینکه چگونه می‌توانید برای خودتان یکی بسازید، بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله درباره ربات‌های تلگرام را از دست ندهید.

  • پروکسی تلگرام
بخوانید  کاهش موجودی بیت کوین صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح ۵ ساله به چه معناست؟

یکی از مزایای تلگرام اتصال آن با پروکسی است که می توانید بدون محدودیت و به صورت رایگان پروکسی پیدا کنید. این پروکسی ها به درد افزایش ممبر و تبلیغات پروکسی تلگرام هم می خورد و از این روش می توانید ممبر واقعی برای کانال تون اضافه کنید.

امنیت چت تلگرام چقدر است؟

شاید برای شما هم سؤال پیش بیاد که امنیت چت تلگرام در چه میزانی می‌تواند قابل اطمینان باشد؟
باید توجه داشت که همه ارتباطات داخل تلگرام دارای این سطح بالای از حریم خصوصی نیستند. اکثر پیام‌ها از رمزگذاری سرویس گیرنده به سرور استفاده می‌کنند، که امنیت کمتری نسبت به پایان به پایان دارد، اما به شما امکان می‌دهد از سایر دستگاه‌ها، از جمله وب، به چت‌های تلگرام خود دسترسی داشته باشید. برای رمزگذاری واقعی انتها به انتها، باید از قابلیت Secret Chat تلگرام استفاده کنید. این چت‌های مخفی امنیت بسیار قوی‌تری ارائه می‌دهند، اما فقط از دستگاهی که پیام را از آن ارسال کرده‌اید، قابل دسترسی هستند. حریم خصوصی و امنیت چت تلگرام تا حدی زیادی قابل اعتماد است، زیرا API این سرویس منبع باز است و برای ارزیابی و ادغام توسط هر توسعه دهنده ای در دسترس است.

بخوانید  بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است

معایب اصلی تلگرام

این مورد همیشه جای بحث بوده که واقعا تلگرام چه مواردی را کم دارد و اینکه نقطه ضعف تلگرام چیست؟
در واقع از نظر بیشتر کاربران تلگرام واقعا هیچ نوع محدویتی وجود ندارد و تمام معایب آنان شاید امکان امکانات دیگری همچون پرداخت امن و یا نداشتن استوری در تلگرام است. البته باتوجه به تحریم بودن از طرف این برنامه، تماس تصویری و تماس تلفنی تا حدودی امکان پذیر نیست. که این مورد باعث شده است بیشتر افراد از اپلیکیشن‌های داخلی برای ارتباط تصویری استفاده کنند. که تمامی این موارد مربوط به تحریم‌ها می‌باشد. هرچند افرادی که از این پیام رسان استفاده می‌کنند، خواستار ایجاد استوری در تلگرام هستند که البته هنوز هیچ خبری از این بابت برای تلگرام دست ما نرسیده است.

ربات تلگرام چیست؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم ربات تلگرام یکی از مزیت‌های تلگرام می باشد و برای تمامی کاربران بخصوص کسب و کارها می‌تواند کاربردی باشد. شاید شما هم در بیشتر کانال‌ها یا گروه‌ها با آن برخورد کرده‌اید. ربات تلگرام برنامه کوچکی است که در کانال های تلگرام یا کانال های عمومی با ویژگی های هوش مصنوعی تعبیه می کنید. از لحاظ متنی، ربات‌های تلگرام را می‌توان با حساب‌های ویژه‌ای مقایسه کرد که برای ایجاد، نیازی به شماره تلفن ندارند. آنها برای شبیه سازی تعامل و گفتگوی انسانی طراحی شده اند. ربات‌های تلگرام می‌توانند آموزش، جستجو، پخش، و ادغام با سایر سرویس‌ها را انجام دهند.

بخوانید  استخراج ارز دیجیتال؛ هر آنچه که باید از ماینینگ رمزارزها بدانید!

خرید ممبر اپلودر تلگرام
اکنون در اینجا به شما خواهیم گفت که برای ساخت ربات تلگرام چه مراحلی لازم است.

آموزش ساخت ربات تلگرام

  • مرحله ۱: ایجاد یک حساب کاربری با تلگرام و چت با Botfather

ابتدا اپلیکیشن تلگرام را برای دسکتاپ یا موبایل خود دانلود کنید. پس از انجام این کار، باید با ربات اصلی تلگرام یعنی botfather تعامل داشته باشید. نام بسیار جذابی است زیرا تمام ربات هایی که تا به حال در تلگرام ساخته شده اند، از آن نشات گرفته اند. آن را در تب جستجو، جستجو کنید. برای راه اندازی یک پاسخ، /start را در botfather تایپ کنید، که لیستی از دستورات را به شما می دهد.
دستور از شما می خواهد که ربات های خود را ایجاد یا ویرایش کنید. از آنجایی که اولین ربات خود را ایجاد می کنید، روی /newbot کلیک کنید. این ما را به مرحله دوم می برد.

  • مرحله ۲: یک نام و نام کاربری برای دریافت رمز خود ایجاد کنید
بخوانید  بهترین کارت‌های گرافیک استخراج ارز دیجیتال

دستور newbot / از شما می‌خواهد ربات خود را نام ببرید و به آن یک نام کاربری بدهید. نام چیزی است که مشترکین شما در یک مکالمه خواهند دید. آنها ربات را از طریق نام کاربری پیدا می کنند. توصیه می شود به ربات یک نام دوستانه بدهید که حاوی فضاهای خالی باشد، به عنوان مثال، ربات تلگرام FL. نام کاربری متفاوت است. نباید هیچ فاصله ای داشته باشد و باید کلمه “bot” را به عنوان پسوند داشته باشد. باید بین ۵ تا ۳۲ کاراکتر باشد و ممکن است شامل لاتین، اعداد یا زیرخط باشد.
پس از ایجاد نام کاربری، شما یک رمز دریافت می کنید. توکن برای کنترل ربات و ارسال آن به Bots API مورد نیاز است. آن را ایمن نگه دارید و به کسی نشان ندهید. برخی از افراد می توانند با ربات شما، کارهای احمقانه انجام دهند. بعداً به توکن نیاز خواهید داشت. در صورتی که کسی توکن شما را بدزدد، یا آن را گم کنید، از فرمان توکن برای ایجاد یک رمز جدید استفاده کنید.

  • مرحله۳: ربات manybot
بخوانید  همبستگی دو رمز ارز بیت کوین و شیبا اینو طی چند هفته به پایین ترین حد خود رسید

بعد از تکمیل مراحل نام manybot را سرچ کنید که بعد از وارد شدن دکمه استارت را بزنید. زمانیکه شما برای اولین بار وارد این ربات می‌شوید، بعد از دکمه شروع می‌توانید زبان ربات را به فارسی تغییر دهید. ساخت ربات جدید تلگرام را زده که در نهایت از شما می‌خواهد اگر ربات را هنوز نساخته‌اید، ربات را ایجاد کنید و دکمه‌ی «من API token را کپی کردم» را بزنید.

  • مرحله۴: وارد کردن توکن خود به ManyBot

در این مرحله توکن ربات مورد نظر خود را که قبلا از BotFather ایجاد کرده بودید، را کپی کنید و در این مرحله برای manyboy ارسال کنید. قطعا باید توجه داشته باشید که کس دیگری به جزء خود شما دسترسی به توکن ربات نداشته باشد.


  • مرحله۵: ربات خود را آزمایش کرده و توزیع کنید

پس از تکمیل مرحله قبلی، ربات را ذخیره کنید و شروع به ایجاد جریان های خود برای تعامل با مشتریان خود کنید.
جریان ها مکالماتی را که ربات با مشتریان شما خواهد داشت، خودکار می کند. منطق ایجاد جریان ساده است. با یک دکمه شروع می شود که شامل اقدامات زیادی است که برای انجام به آن نیاز دارید. می‌توانید فیلتر منطقی را به تک تک وظایف اضافه کنید، یا جریان را فعال کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس داده‌های ارائه شده از کار قبلی تصمیم بگیرید که اقدام بعدی انجام شود.

بخوانید  پشتیباتی صرافی توایکس از شبکه‌ی Optimism

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها