تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

لورس :آیا قیمت ریپل در سال ۲۰۲۳ به ۱۰ دلار می‌رسد؟

  • کد خبر : 2597125
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا قیمت ریپل در سال ۲۰۲۳ به ۱۰ دلار می‌رسد؟ از آنجایی که حجم معاملات ریپل (XRP) به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است، سرمایه‌گذاران به این فکر هستند که آیا قیمت این رمزارز می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به ۱۰ دلار برسد؟ این تحلیل ریپل و پیش‌بینی افزایش قیمت آن، بعد از بررسی پیشرفت‌های اخیر اکوسیستم ریپل و گسترش دامنه آن در بازار ارز‌های دیجیتال انجام شده است. با این حال، عواملی هم وجود دارند که ممکن است پتانسیل رشد ریپل را محدود کنند.
به گزارش والکس و به نقل از Cryptonews، حدوداً بیش از دو سال است که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، جریان نبرد قانونی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را دنبال می‌کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکایتی علیه شرکت ریپل لبز (Ripple Labs) ثبت کرد، مبنی بر این ادعا که این رمزارز به عنوان اوراق بهادار به سرمایه‌گذاران بدون ثبت قانونی واگذار شده است؛ هر چند پیش‌بینی نتیجه این پرونده حقوقی سخت و پیچیده است.
در ۲۳ فوریه ۲۰۲۳، یک وکیل حقوقی در پرونده‌های مرتبط با ارز دیجیتال به نام جان دیتون (John Deaton)، پیشنهادهایی را در صورت نیاز به ت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا قیمت ریپل در سال ۲۰۲۳ به ۱۰ دلار می‌رسد؟

از آنجایی که حجم معاملات ریپل (XRP) به ۶۰۰ میلیون دلار رسیده است، سرمایه‌گذاران به این فکر هستند که آیا قیمت این رمزارز می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به ۱۰ دلار برسد؟ این تحلیل ریپل و پیش‌بینی افزایش قیمت آن، بعد از بررسی پیشرفت‌های اخیر اکوسیستم ریپل و گسترش دامنه آن در بازار ارز‌های دیجیتال انجام شده است. با این حال، عواملی هم وجود دارند که ممکن است پتانسیل رشد ریپل را محدود کنند.

به گزارش والکس و به نقل از Cryptonews، حدوداً بیش از دو سال است که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، جریان نبرد قانونی ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را دنبال می‌کنند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکایتی علیه شرکت ریپل لبز (Ripple Labs) ثبت کرد، مبنی بر این ادعا که این رمزارز به عنوان اوراق بهادار به سرمایه‌گذاران بدون ثبت قانونی واگذار شده است؛ هر چند پیش‌بینی نتیجه این پرونده حقوقی سخت و پیچیده است.

بخوانید  تپ روت (Taproot) چیست؟ و آیا به افزایش قیمت بیت‌کوین کمک خواهد کرد؟

در ۲۳ فوریه ۲۰۲۳، یک وکیل حقوقی در پرونده‌های مرتبط با ارز دیجیتال به نام جان دیتون (John Deaton)، پیشنهادهایی را در صورت نیاز به توافق سریع ارائه کرد. دیتون در توییتی نوشت که معتقد است اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به طور کتبی قید کند که تمام تراکنش‌های فعلی و آتی ریپل اوراق بهادار نیستند، وکیل ریپل توافقی را پیشنهاد خواهد کرد. دیتون از پیروزی ریپل در این پرونده مطمئن است و به نظر او دادگاه عالی بیش از این از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده حمایت نخواهد کرد. در ۲۴ فوریه ۲۰۲۳، سازمان نظارت بر فساد و افشاگران ایالات متحده با نام Empower Oversight از کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل ممانعت از دسترسی سازمان‌های قابل اعتماد به منابع و موارد مورد علاقه عموم به خصوص مرتبط با صنعت ارز دیجیتال انتقاد کرد. علی‌رغم وجود نگرانی‌های حقوقی، بسیاری از سرمایه‌گذاران و کارشناسان نسبت به پتانسیل رشد بلندمدت XRP/USD خوش‌بین هستند.

بخوانید  اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۷شهریور ۱۴۰۲)

احتمال شراکت جدید ریپل و تأثیر این اقدام بر XRP

پانوس متیو (Punnoose Mathew)، مدیرعامل بورس Joyalukkas مستقر در دبی، در لینکدین اعلام کرد که اخیراً با مدیران ریپل یعنی مارک جانسون (Mark Johnson)، ویلیام کولی (William Cooley) و نیک تاپلین (Nick Taplin) ملاقات کرده است. این خبر شاید حاکی از پیدا شدن یک شریک تجاری جدید برای ریپل باشد. به گفته متیو، پلتفرم نقدینگی مورد تقاضا (ODL) ریپل می‌تواند راه‌حلی عالی برای شرکت‌های انتقال پول باشد که به دنبال کاهش هزینه‌های پرداخت فرامرزی و در عین حال تسویه سریع و دسترسی مستمر به نقدینگی هستند.

اگر چه ریپل هنوز درباره شراکت جدید خود رسماً اعلامیه‌ای منتشر نکرده است، اما گفته‌های متیو نشان می‌دهد که چنین شراکتی ایجاد شده است. انتظار می‌رود ODL ایجاد شده بر مبنای XRP، کارایی عملیات مالی برون‌مرزی ریپل را افزایش دهد. با وجود چنین پیشرفت مثبتی، قیمت XRP/USD نسبت به بالاترین سطح اخیر خود کاهش یافته است.

بخوانید  سلسیوس در مراحل پایانی ورشکستگی؛ اعضای هیئت مدیره شرکت جدید معرفی شدند!

پیش‌بینی قیمت ریپل

در ۲۶ فوریه ۲۰۲۳، معاملات XRP/USD به قیمت ۰.۳۷۷۸۲ دلار شروع شد. بالاترین قیمت ۰.۳۷۸۵۸ دلار و پایین‌ترین قیمت ۰.۳۷۵۸۹ دلار به ثبت رسیده است. در حال حاضر، با کاهش ارزش ۰.۳۹ درصدی در عرض ۲۴ ساعت، به قیمت ۰.۳۷۶۴۲ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، ارزش XRP/USD طی هفته گذشته بیش از ۴.۵ درصد کاهش یافته است.

قیمت XRP/USD همچنان زیر سطح ۰.۳۸۵۰ دلار قرار دارد در حالی که کف قیمت ۰.۳۷۵۰ دلار بوده است. در صورت نزول ارزش آن از ۰.۳۷۵۰ دلار، کف قیمت ریپل ممکن است به ۰.۳۷۰۲ یا ۰.۳۶۲۰ دلار هم برسد.

اندیکاتور‌های تکنیکال مانند MACD و RSI نشان می‌دهند که بازار در حال ورود به ترند خرید است. علاوه بر این، در صورت رشد صعودی و گذر از سطح ۰.۳۸۴۷ دلار، قیمت ریپل (XRP) می‌تواند به سطح ۰.۳۹۷۵ دلار برسد.

(۱ امتیاز) – ۵/۵ برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها