تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

لورس :بهترین سایت برای تبلیغات پاپ اپ ایتا | نمادین

  • کد خبر : 2597110
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
لورس :بهترین سایت برای تبلیغات پاپ اپ ایتا | نمادین
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : ایتا یک شبکه اجتماعی و ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. کاربران این برنامه به ‌راحتی می‌توانند با دوستان و آشنایان خود گفتگو کنند و می ‌توانند فایل ‌های مختلف را به اشتراک بگذارند. ایتا همانند تلگرام، امکان ایجاد کانال و گروه را نیز دارا است. تبلیغات […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بهترین سایت برای تبلیغات پاپ اپ ایتا | نمادین

ایتا یک شبکه اجتماعی و ایرانی است که طرفداران زیادی دارد. کاربران این برنامه به ‌راحتی می‌توانند با دوستان و آشنایان خود گفتگو کنند و می ‌توانند فایل ‌های مختلف را به اشتراک بگذارند. ایتا همانند تلگرام، امکان ایجاد کانال و گروه را نیز دارا است. تبلیغات پاپ‌آپ یکی از روش‌های تبلیغاتی هستند. در این روش محتواهای تبلیغاتی به‌ صورت ناگهانی در وبسایت ‌ها یا شبکه ‌های اجتماعی به کاربران نمایش داده می ‌شوند. بدین ‌صورت که هنگام باز کردن سایت یا صفحه خاصی، پنجره ‌ای به‌صورت خودکار باز می ‌شود و شما را به تبلیغات مورد نظر هدایت می ‌کند. از آنجا که ایتا کانال ‌ها و گروه‌ های زیادی مانند گروه ‌های خرید و ‌فروش کالا دارد، و این کانال‌ ها هر ‌روزه در‌حال افزایش هستند، مدیران کانال ‌ها به ‌دنبال این هستند که راهی پیدا کنند تا بیشتر دیده شوند. تبلیغات پاپ ‌آپ ایتا راهی مطمئن و ایمن برای این کار است.

بخوانید  رشد قیمتی اتریوم پس از دو جلسه گذشته فدرال رزرو افزایش یافت

بهترین سایت برای تبلیغات پاپ اپ ایتا | نمادین

انواع تبلیغات در ایتا

به روش ‌های مختلفی می‌توان در ایتا تبلیغات انجام داد. اولین مرحله برای تبلیغات در ایتا این است که کانالی ایجاد کنید و سپس با استفاده از روش ‌های موجود کانال را بهینه کنید. در حالت ‌کلی روش‌ هایی که باعث بهره‌وری کانال می‌ شوند، عبارتند از:

  • عضویت در گروه‌ های تبلیغاتی و تبلیغ کانال که یکی از روش ‌های کاملا رایج و موثر در حوزه تبلیغات است.
  • استخدام ادمینی که چند کانال را مدیریت می ‌کند، بدین ‌صورت که ادمین بنر تبلیغاتی موردنظر را در تمامی کانال ‌هایی که بعنوان ادمین فعالیت می ‌کند، قرار می ‌دهد.
  • سین‌ زنی به ‌ازای گذاشتن تبلیغات در کانال، افرادی به ‌جای اینکه در ازای درج تبلیغات در کانال خود از افراد وجه ‌نقد دریافت کنند، از آنها بخواهند که بنر مرتبط با کانال آنها را سین بزنند.
  • گذاشتن چالش، کسانی که چالش‌ هایی مانند سین ‌زنی را برای کانال خود میگذارند، باعث رشد کانال خود م ی‌شوند و اعضای کانال آنها افزایش می ‌یابد.
  • تبلیغات پاپ‌ آپ ایتا که بعنوان بهترین روش شناخته می ‌شود.
بخوانید  EthSign به اکوسیستم رو به رشد تن کوین می پیوندد – قیمت TON در این هفته ۱۹٪ افزایش یافت

 

آموزش ایتا

 

شرایط تبلیغات در ایتا

اما نکته مهم این است که استفاده از قابلیت ‌های ایتا در حوزه تبلیغات و بازاریابی باید در بستر قانون انجام شود. همچنین برای تبلیغ در ایتا باید متناسب با نوع کسب و کار یا حرفه خود روش تبلیغاتی را انتخاب کنید. باید شناخت درست از نحوه تبلیغ و همچنین پشتیبانی درست بعد از تبلیغ داشته باشید. بعنوان مثال، ممکن است که فردی به یک کانال با تعداد اعضای زیاد تبلیغ بدهد و در ‌نهایت هیچ افزایش عضوی نداشته باشد و یا تعداد کمی افزایش عضو داشته باشد. دلیل این موضوع می ‌تواند این باشد که شخص قبل از تبلیغ، تنها با دیدن اعضای کانال اقدام به تبلیغ کرده است و پیگیری حداقل یک ‌ماهه از آن کانال نداشته است. دلیل دیگر اینکه بازدید پست‌های کانال را چک نکرده، چون ممکن است اعضا فیک باشند، یا اینکه در کانالی تبلیغات داده که بی ‌ارتباط با حوزه کاری او است. اینکار زمان زیادی می‌ گیرد و ممکن است در ‌نهایت به نتیجه موردنظر نرسیم. به ‌همین ‌دلیل تبلیغات پاپ ‌آپ ایتا طرفداران زیادی دارد.

بخوانید  دام اسرائیل برای جذب سرمایه شهروندان ایرانی/ مسدود شدن دارایی ایرانیان در پلتفرم مشکوک خارجی

تبلیغات پاپ ‌آپ ایتا

تبلیغات پاپ ‌آپ در ایتا بدین ‌صورت است که این تبلیغات در بالای برنامه به کاربران نشان داده می ‌شود. کاربران نمی ‌توانند این تبلیغات را حذف کنند. در صورتی که کاربری به تبلیغی علاقه‌ مند باشد با کلیک بر روی آن وارد کانال شما می‌ شود. در‌صورت تایید عضویت توسط کابر و در‌ صورتی ‌که محتوای کانال شما جذاب و ارزشمند باشد، کاربر عضو کانال باقی می‌ ماند. در واقع شخص به ‌اختیار خود یکی از دو گزینه بله یا خیر را انتخاب می‌کند، اینجاست که میزان جذابیت و محتوای کانال شما اهمیت دارد. برای اینکه در تبلیغات پاپ‌آپ ایتا عضوگیری خوبی داشته باشید، چند نکته را باید در نظر بگیرید:

  1. حداقل ۱۰ پست آخر کانال باید از نظر کیفیت و محتوا، اصولی و جذاب باشد.
  2. در هنگام انجام پاپ ‌آپ در ایتا، وجود مسابقات و جشنواره ‌ها باعث افزایش عضوگیری می‌شود.
  3. این روش، روشی امن است زیرا نیازی نیست که برای تبلیغات کسی کانال شما را کامل در دست داشته باشد و تنها با تبلیغ نام کانال این کار انجام می ‌شود.
  4. تبلیغات پاپ ‌آپ در ایتا بهره‌وری خوبی دارند و در همان ابتدای تبلیغ باعث افزایش ویوی کانال می ‌شوند.
بخوانید  ووجک (Wojak) چیست؟ کاربردها و خرید ارز دیجیتال ووجک

مزایای تبلیغات پاپ ‌آپ ایتا

طبق توضیحاتی که بیان شد، می ‌توان نتیجه گرفت که تبلیغات پاپ ‌آپ یکی از شیوه‌ های مناسب برای تبلیغ در این برنامه است. این روش تبلیغاتی در ایتا مزایای زیادی دارد که باعث شده است تا بسیاری از کابران ایتا از این روش برای معرفی کسب ‌و ‌کار خود به مشتریان استفاده کنند. برخی از مهمترین مزایای این روش عبارتند از:

  • تبلیغات پاپ ‌آپ ایتا اختیاری است و زمانی که در بالای صفحه برنامه ایتا ظاهر می‌ شود، فرد به اختیار خود می ‌تواند گزینه بله یا خیر را برای عضویت در کانال انتخاب کند.
  • درصد بازخورد این شیوه تبلیغاتی بسیار زیاد است و یک روش ایمن و بی ‌خطر است. افرادی که به کانال وارد می ‌شوند، در ابتدا با مشاهده پستهای کانال با موضوع کانال آشنا شده و بدین ‌ترتیب احتمال خروج آنها از کانال کاهش می‌ یابد.
  • از آنجا که بازدید از تبلیغات پاپ ‌آپ اختیاری است، افت زیادی در تبلیغ وجود ندارد. چون افراد به میل خود وارد کانال می ‌شوند و آن را انتخاب می ‌کنند.
  • اعضای اضافه ‌شده از طریق تبلیغات پاپ ‌آپ کاملا واقعی هستند، زیرا افراد به ‌صورت کاملا اختیاری وارد کانال می‌ شوند.
بخوانید  آینده بازار ارز دیجیتال چگونه خواهد بود؟ پیش بینی بازار رمزارزها تا سال ۲۰۳۰

بهترین سایت برای تبلیغات پاپ اپ ایتا | نمادین

معایب تبلیغات ‌پاپ ‌آپ ایتا

برخی از معایب تبلیغات پاپ ‌پاپ در ایتا عبارتند از اینکه برخی کاربران این نوع تبلیغات را اعصاب‌ خورد کن می ‌دانند و تمایلی به مشاهده تبلیغ و ورود به کانال ندارند. از آنجا که همه کاربران برداشت یکسانی از این نوع تبلیغات ندارند، تعداد مخاطبان جذب ‌شده در مقایسه با آمار تبلیغات کمتر است.

چهار مولفه کلیدی در تبلیغات پاپ ‌آپ ایتا

پاپ‌آپ در ایتا می ‌تواند بسیار موثر باشد، اما در صورتی‌که به ‌درستی اجرا نشود، بی‌ فایده خواهد بود. بنابراین، به این چهار مورد در هنگام ایجاد پنجره ‌های بازشو توجه کنید:

  1. پاپ ‌آپ باید ازنظر طراحی، چشم ‌نواز بوده و ظاهر خوبی داشته باشد.
  2. به ‌زمینه‌ای که برای کاربران نمایش داده می‌ شود، توجه کنید. مثلا نمایش پاپ ‌آپ خبری برای شخصی که اولین بار از کانال شما دیدن می‌کند، چندان مناسب نیست.
  3. پیشنهاد عضویت در کانال باید قانع ‌کننده باشد، آیا افراد با دیدن پاپ‌ آپ کانال شما قانع می‌ شوند که عضو کانال شوند یا خیر.
  4. پیشنهاد شما تا چه ‌اندازه برای مشتری سودمند است؟ آیا فواید آن را درک می‌کند؟
بخوانید  داستان عجیب تترهایی که در مرز روسیه و چین معامله می‌شوند

نتیجه ‌گیری

صاحبان کسب ‌و ‌کار در ایتا بهتر است که حتما از روش پاپ‌ آپ ایتا برای تبلیغات کسب ‌و ‌کار خود استفاده کنند. این روش تبلیغاتی به جذب ممبر واقعی برای کانال شما کمک زیادی می‌ کند. همچنین این روش هزینه مناسب و بهره‌وری خوبی دارد و راهی ایمن و با جذب بالا برای کانال شما است.

نمادین پلتفرم تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها