تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
0

لورس :رونمایی از هویت جدید برند پول نو | نقطه. سر خطــــــ

  • کد خبر : 2640182
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۷
لورس :رونمایی از هویت جدید برند پول نو | نقطه. سر خطــــــ
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

از زمان ورود به دنیای هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال، پول نو همیشه کوشیده است تا در پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های کاربران ایرانی پیشرو باشد. اگر از همراهان قدیمی ما باشید شاهد مسیر تحول ما بوده‌اید. تغییر، در هسته‌ پیشرفت ما نهفته است و بدون تغییر و حرکت، پیشرفت و بهبود ناممکن خواهد بود. اکنون، با افتخار از یک دوره‌ تازه در پول نو رونمایی می‌کنیم، دوره‌ای که همراه با ری‌برندینگ کامل ماست. این ری‌برندینگ، که با تاکید بر ارزش‌های گذشته ما و تسهیل تجربه‌ کاربری امن، سریع و آسان برای همه ایرانیان صورت گرفته، نشان‌دهنده‌ آغاز فصلی نوین در ارتباط ما با شماست. بیایید نگاهی دقیق‌تر به چرایی و چگونگی این تحول بیندازیم. با این ویدیو، به یک سفر بصری دعوتتان می‌کنیم که در آن، نقطه‌ها و خطوط، به اشکال پیچیده و دیدنی تبدیل می‌شوند.
نسخه قبلی هویت برند پول نو چه بود؟ سه سال پیش، فلسفه هویت بصری ما بر این اساس بنا شده بود که کریپتو، دنیای جدیدی است در مقابل دنیای قدیمی بازار مالی. اسکناس و طلا و بانک و… با اینکه همچنان کاربرد دارند اما به دنیای قبل از کریپتو تعلق دارند و با ورود بیت کوین و بلاکچین، امو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

از زمان ورود به دنیای هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال، پول نو همیشه کوشیده است تا در پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های کاربران ایرانی پیشرو باشد. اگر از همراهان قدیمی ما باشید شاهد مسیر تحول ما بوده‌اید. تغییر، در هسته‌ پیشرفت ما نهفته است و بدون تغییر و حرکت، پیشرفت و بهبود ناممکن خواهد بود. اکنون، با افتخار از یک دوره‌ تازه در پول نو رونمایی می‌کنیم، دوره‌ای که همراه با ری‌برندینگ کامل ماست. این ری‌برندینگ، که با تاکید بر ارزش‌های گذشته ما و تسهیل تجربه‌ کاربری امن، سریع و آسان برای همه ایرانیان صورت گرفته، نشان‌دهنده‌ آغاز فصلی نوین در ارتباط ما با شماست. بیایید نگاهی دقیق‌تر به چرایی و چگونگی این تحول بیندازیم. با این ویدیو، به یک سفر بصری دعوتتان می‌کنیم که در آن، نقطه‌ها و خطوط، به اشکال پیچیده و دیدنی تبدیل می‌شوند.

نسخه قبلی هویت برند پول نو چه بود؟

سه سال پیش، فلسفه هویت بصری ما بر این اساس بنا شده بود که کریپتو، دنیای جدیدی است در مقابل دنیای قدیمی بازار مالی. اسکناس و طلا و بانک و… با اینکه همچنان کاربرد دارند اما به دنیای قبل از کریپتو تعلق دارند و با ورود بیت کوین و بلاکچین، امور مالی متحول شده است. با این حال، همچنان ما در گذاری هستیم از دنیای قدیم به دنیای جدید.

هویت بصری قبلی پول نو در کنار لوگوی سابق

استفاده از المان‌های تصویری مربوط به گذشته، شامل نقاشی‌های قدیمی، مینیاتورهای ایرانی و فضاهایی از این دست، نمایانگر وجود امور مالی سنتی است. در کنار این، المان‌های بصری کریپتویی مانند لوگوی رمزارزها، فضاهای مدرن و ترکیب کردن این دو فضا، شکاف موجود بین این دو دنیا را نشان می‌داد. ما هنوز ما بین این دو بودیم و مردم هنوز به طور جدی به امور مالی غیرمتمرکز وارد نشده بودند. اختلاف معنادار این دو فضا، برای استفاده به عنوان هویت بصری‌ مورد توجه ما قرار گرفت.

دلیل این تغییر چه بود؟

شعار ریبرندینگ ما، نقطه. سر خط است. به این معنا که برهه‌ای تمام می‌شود و دیدگاه جدیدی با سر و شکلی نوین پای به عرصه وجود می‌گذارد. چرا؟ چون دیگر دنیای کریپتو با ۱۵ سال سن، دنیای ناشناخته‌ای نیست. مردم بسیاری در سرتاسر جهان آن را شناخته‌اند و در آن ورود کرده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهند که بیش از ۴۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان، تا سال ۲۰۲۳ از ارزهای دیجیتال استفاده کرده‌اند. در گزارش کوین تلگراف، ایران یکی از کشورهایی با بیشترین حجم استخراج بیت کوین ذکر شده و این، پذیرش ایرانیان را درباره ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.

رونمایی از هویت جدید برند پول نو | نقطه. سر خطــــــ
منبع: کوین تلگراف

در سال ۱۴۰۲ رشد ۳۴ درصدی کاربران ایرانی کشور ما را در رتبه ۲۸ جهان از نظر فعالیت در حوزه رمزارزها قرار داد. پس می‌توانیم بگوییم، گذار رخ داده است. علاوه بر این‌ها، خود پول نو نسبت به ۳ سال گذشته بالغ‌تر است. چندی پیش ما رسیدن به ۵۰۰ هزار کاربر پول نو را جشن گرفتیم. از آن زمان تا الان نیز این عدد از ۶۰۰ هزار نفر همراه، فراتر رفته. ما قدمی رو به جلو برداشته‌ایم و این، باید در هویت ما تاثیرگذار و نمایان باشد.

هویت جدید پول نو؛ پول نو از نو

ما رشد می‌کنیم و «تغییر»، جزئی جدانشدنی از رشد است. هویت بصری جدید پول نو جلوه‌ای از تغییرات رو به رشد ماست. با عبور از ۶۰۰ هزار کاربر در پول نو، آگاهی بیشتر مردم درباره رمزارزها و گسترده شدن دامنهٔ مخاطبانمان لزوم تغییری بزرگ را حس کردیم و ری‌برندینگ، یک تصمیم شد. در ری‌برندینگ پول نو نقطه، تمام کنندهٔ هرچه پیش از خود و سرآغاز حرفی جدید است. نقطه با امتداد یافتن، خط می‌شود و از سکون، به حرکت در می‌آید. می‌تواند جهانی تازه خلق کند؛ جهانی با بی‌نهایت حرف و تصویر. مانند جهان رمزارز، جدید، جذاب و بی‌انتها.

این تغییر شکل، از نقطه به خط، تجسمی است از چگونگی تحول ما که از ساده‌ترین ایده‌ها به پیچیده‌ترین استراتژی‌ها می‌رسد. شفق قطبی، با جلوه‌های رنگی خیره‌کننده‌اش، در قلب این تغییرات قرار دارد و به عنوان یکی از المان‌های کلیدی بصری ما، داستان پول نو را نقل می‌کند.

آرکی‌تایپ‌های قهرمان، جادوگر و خالق در فرهنگ برند ما نهادینه شده‌اند و هرکدام نقش مهمی در شکل‌دهی به تصویر جدید ما ایفا می‌کنند. این شخصیت‌ها نمایانگر قدرت، جادو و خلاقیت ما هستند و به ما کمک می‌کنند تا با ایده‌های نوین، مسیر نوآوری و پیشرفت را طی کنیم.

فلسفه پشت هویت جدید پول نو، فلسفه نقطه و خط است. نقط، سرآغاز شکل گیری یک تصویر است و با امتدادش، خط را می‌سازد. سپس رنگ‌ها وارد می‌شوند. رنگ‌هایی که از شفق سرچشمه می‌گیرند. شفق قطبی یکی از زیباترین و کمیاب‌ترین پدیده‌های طبیعی است. با توجه به اینکه آرکیتایپ پول نو، «جادوگر»، «خالق» و «قهرمان» است، شفق قطبی نقش جادوگر را برمی‌دارد. نقطه و خط، خالق هستند و پول نو را برای پیشبرد اهدافش همراهی می‌کنند.

حالا دیگر ما به دنیای زیبا و جادویی رمزارزها وارد شده‌ایم. دنیایی که در عین رمزآلود بودن، قابل شناخت و قابل سکونت است. حالا دیگر ما ساکنان این سرزمین شده‌ایم. از دنیای قدیم گذر کرده‌ایم و قدم به دنیایی نو گذاشته‌ایم.

تغییرات لوگوی پول نو

رونمایی از هویت جدید برند پول نو | نقطه. سر خطــــــ

لوگوی قبلی پول نو، با رنگ‌های سبز و بنفش و فرم پروانه‌ای‌اش تداعی کننده اثر پروانه‌ای است. اگر با مفهوم این اثر آشنا باشید می‌دانید که همه چیز با یک حرکت کوچک شروع‌می‌شود و دومینووار ادامه می‌یابد. این حرکت کوچک آغازگر تحولی بزرگ است. خود بیت کوین را در نظر بگیرید. شاید در نگاه اول و در سال‌های ابتدایی، ناشناخته و غیرموثر بود. اما موجی که ایجاد کرد و بال کوچکی که زد، دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و طوفانی به پا کرد. پروانه پول نو نماد این تاثیر است. ما پروانه را نگه داشته‌ایم ولی اثر خط مشی جدیدمان و نگاه نوی پول نو بر آن پدیدار شده است.

حالا دیگر قدرت در دستان اطلس باستانی و افسانه‌ای نیست. هوش، توانایی و تاثیرگذاری، می‌تواند در بال‌های ظریف یک پروانه نهفته باشد.

نوشته رونمایی از هویت جدید برند پول نو | نقطه. سر خطــــــ اولین بار در بلاگ پول نو. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2640182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها