تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

لورس :چرا ژئوممبران تولید شده توسط آرین خاک ایرانیان بهترین انتخاب است؟

  • کد خبر : 2596313
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :چرا ژئوممبران تولید شده توسط آرین خاک ایرانیان بهترین انتخاب است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :چرا ژئوممبران تولید شده توسط آرین خاک ایرانیان بهترین انتخاب است؟ ژئوممبران با کیفیت باید از بهترین متریال ساخته شود، طول عمربالایی داشته باشد و از آزمایشات و استانداردهای مشخص و معتبر بین المللی و داخلی زیادی را پشت سر بگذارد.این مقاله به طور مفصل به دلایل تمایز […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چرا ژئوممبران تولید شده توسط آرین خاک ایرانیان بهترین انتخاب است؟ ژئوممبران با کیفیت باید از بهترین متریال ساخته شود، طول عمربالایی داشته باشد و از آزمایشات و استانداردهای مشخص و معتبر بین المللی و داخلی زیادی را پشت سر بگذارد.این مقاله به طور مفصل به دلایل تمایز قابل توجه ژئوممبران های شرکت مهندسی آرین خاک ایرانیان با دیگر ژئوممبران های تولیدی می‌پردازد. در ابتدا بهتر است به طور خلاصه با خود محصول ژئوممبران بیشتر آشنا شویم.

ژئوممبران چیست؟

ژئوممبران، یکی از کاربردی‌ترین محصولات ژئوسنتتیکی است که به عنوان آب بند وعایق در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. محصولات ژئوسنتتیکی به آن دسته از مصالحی گفته می‌شود که توسط انسان برای زمین ساخته شده‌اند. به عبارت دیگر، تمام محصولات ژئوسنتتیکی، ماهیت مصنوعی دارند که در جهت حفظ و پایداری زمین و محیط زیست ساخته شده‌اند.

ژئوممبران نوعی پوشش با درصد بسیاری بالایی از نفوذ ناپذیری است که برای کنترل و جلوگیری از مهاجرت یا نشت سیالات استفاده می‌شود. ژئوممبران به تنهایی یا برای تکمیل بسیاری از پروژه‌ها به همراه محصولات ژئوسنتتیکی دیگر استفاده می‌شود.

بخوانید  لیست بهترین بازی‌های ترون برای کسب درآمد

آن‌ها اغلب به شکل ورقه های پلیمری در ضخامت های مختلفی هستند. همچنین می‌توان به راحتی ابعاد ژئوممبران‌ها را کم کرد یا گسترش داد. به همین دلیل می‌توان به اندازه یک زمین فوتبال یا یک استخر کوچک پروش آبزیان ژئوممبران داشت.

کاربردهای ژئوممبران

کاربردهای ژئوممبران

کاربردهای ژئوممبران در سراسر دنیا درصدبسیاربالا و قابل توجهی از بازار ژئوسنتتیک‌ها را به خود اختصاص داده است. ژئوممبران‌ها در مهندسی عمران، ژئوتکنیک، هیدرولیک، حمل و نقل، تثبیت خاک، جلوگیری از نشت مواد شیمیایی سیال و سایر صنایع کاربردهای گسترده و بی پایان دارند. انواع ژئوممبران‌ها خدمات بزرگی در حفظ محیط زیست و حفاظت از آب و خاک کرده‌اند. هرجا که نیاز به ایزوله کردن مایعات و دیگر موادی باشد که کنترل نکردن و عدم مدیریت آن‌ها باعث بوجود آمدن خطرات جبران ناپذیر می‌شود، ژئوممبران‌ها حضور دارند تا کار را ایمن‌تر و آسان‌تر کنند.

در اینجا به برخی از رایج‌ترین کاربردهای ژئوممبران اشاره می‌کنیم:

  • بهترین عایق برای استخر های ذخیره آب
  • بهترین آستر استخر ماهیان
  • بهترین آستر برای پساب‌ها،شیرابه زباله‌ها و سیالات سمی‌و شیمیایی جهت مهار آنها برای جلوگیری از آلودگی خاک و محیط زیست.
  • بهترین پوشش سرریزهای اضطراری
  • بهترین آب بندی برای تونل‌ها و خطوط لوله
  • بهترین گزینه برای ذخیره یا انتقال آب آشامیدنی
بخوانید  راهنمای معامله انجین کوین، چطور ارز انجین‌کوین را در والکس معامله کنیم؟

با توجه به کاربردهای شگفت انگیز این محصول ژئوسنتتیکی، شرکت مهندسی آرین خاک ایرانیان، جهت برداشتن گامی‌مؤثر برای محافظت از محیط زیست این سرزمین، از متریال‌ها و مواد اولیه درجه۱ و همچنین بهترین دستگاه های ژاپنی و اروپایی ساخت انگلستان استفاده می‌کند تا بهترین و باکیفیت‌ترین ژئوممبران را برای پروژه‌ها و صنایع ایران زمین فراهم نماید.

 

مواد اولیه ژئوممبران

ژئوممبران‌ها مانند تمامی‌محصولات ژئوسنتتیکی، از پلیمر های مختلفی ساخته می‌شوند. پلی اتلین سنگین، پلی اتیلن سبک، پی وی سی یا همان پلی وینیل کلرید از جلمه کاربردی‌ترین پلیمرهایی است که در ساخت ژئوممبران استفاده می‌شود.

کربن بلاک

کربن بلاک، کربن بلک یا کربن سیاه یکی از موادی است که همراه مواد خام پلیمری تولید کننده ژئوممبران استفاده می‌شود. کربن سباه تضمین می‌کند ژئوممبران تولیدی دربرابر پرتوهای مخرب خورشید و اشعه فرابنفش مقاوم است. در صورتیکه کربن بلک به همراه مواد اولیه در مراحل اول ترکیب نشده باشد حتما در بخش های تکلمیلی به ژئوممبران در حال ساخت، کربن بلاک اضافه می‌شود. علاوه بر کربن بلک، قارچ کش‌ها و آنتی اکسیدان های خاص نیز از جمله متریال هایی هستند که مواد اولیه ژئوممبران را تشکیل می‌دهند.

بخوانید  لیست‌شدن ۶ رمز ارز جدید در صرافی تبدیل

شاخص های مواد اولیه

در طول ساخت ژئوممبران‌ها، مواد اولیه دارای شاخص های مختلفی هستند که در این جا به دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

تراکم

تراکم به عبارتی نشانگر درجه بلورینگی و معیاری برای وزن واحد به شمار می‌رود. شاخص تراکم مشخص می‌کند که میزان مقاومت مواد اولیه ژئوممبران در برابر نفوذ پذیری چقدر است. همچنین تراکم معیاری برای مقاومت شیمیایی مواد، مقاومت کششی و میزان سفتی و انعطاف پذیری نیز است.

شاخص ذوب

این شاخص مربوط به فرآیند پذیری بوده و نشانگر وزن ملکولی و همچنین خواص رئولوژیکی پلیمر ژئوممبران است.

استانداردهای یک ژئوممبران با کیفیت

استاندارد اروپا

یکی از استاندارد های معتبر در بسیاری از صنایع، استاندارد مطابق اروپا است. یکی از استاندارد هایی که ژئوممبران با کیفیت و درجه یک باید داشته باشد، گواهی CE یا همان استاندارد مطابق اروپاست. شرکت آرین خاک ایرانیان مفتخر است که تنها ژئوممبران دارنده گواهی CE ایران را تولید می‌کند.

بخوانید  EthSign به اکوسیستم رو به رشد تن کوین می پیوندد – قیمت TON در این هفته ۱۹٪ افزایش یافت

گواهی CE یا (Conformité Européenne) تضمین می‌کند که محصول دارای این گواهینامه، مطابق با استاندارد های روز اروپا تولید شده است. همچنین محصول دارنده گواهی نامه CEرا میتوان در محدوده مناطق اقتصادی اروپا عرضه کرد.  این بدان معناست که ژئوممبران شرکت مهندسی آرین خاک ایرانیان می‌تواند به تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر شود.

استاندارد  GM13

استاندارد  GM13

موسسه تحقیقاتی ژئوسنتتیک آمریکا (GRI) برای ژئوممبران های موجود دربازار جهانی دو استاندارد شناخته شده GM13 و GM 17  را تعیین کرده است. طبق استاندارد GM13  امریکا، ژئوممبران های ساخته شده از پلی اتیلن با چگالی بالا یا همان HDPE برای تایید و وارد بازار شدن باید ۱۱مرحله آزمایش را پشت سر بگذارند. امتیازات و نتایج هر تست ژئوممبران باید برابر یا بالاتر از استاندارد GM13 امریکا باشد تا مورد تایید قرار گیرد. طول عمر ژئوممبران پلی اتیلن با چگالی بالا تایید شده طبق این استاندارد، بسته به دمای محیط و نوع استفاده بین ۱۶۶ تا۴۴۶ سال پیش بینی می‌شود.

بخوانید  استراتژی معاملاتی چیست؟ معرفی انواع استراتژی معاملاتی و تدوین آن

ژئوممبران تولیدی شرکت مهندسی آرین خاک ایرانیان دارنده گواهی نامه های معتبر و بین المللی متعددی از جمله GM13 امریکاست. تا ژئوممبران HDPE این شرکت بتواند سال‌ها حافظ آب و خاک این سرزمین و سایر کشورها باشد. از جمله دیگر استانداردهای جهانی معتبر می‌توان به ISO-14001، ISO-18001و ISO-9001 اشاره کرد که ژئوممبران آرین خاک ایرانیان شامل تمام این گواهی های ذکر شده است.

استاندارد های داخلی

استاندارد های داخلی

ژئوممبران های شرکت آرین خاک ایرانیان مورد تایید وزارت جهادکشاورزی، وزارت نیرو و وزارت نفت است. همچنین تنها ژئوممبران داخلی به شمار می‌رود که مورد تایید آزمایشگاه رازی تهران است.

گارانتی ۱۰ ساله

در انتهای مقاله باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت آرین خاک ایرانیان به عنوان تنها تولید کننده ژئوممبران استاندارد در خاورمیانه گارانتی ۱۰ ساله برای محصول با کیفیت خود ارائه می‌دهد تا با خیالی راحت پروژه های مختلف خود را به این شرکت بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

بخوانید  نمودار شمعی چیست؟ نحوه استفاده از کندل استیک در تحلیل تکنیکال

شماره های تماس :

۰۲۱۸۸۰۰۹۸۶۱

۰۲۱۸۸۰۰۹۸۶۲

۰۹۱۲۰۲۰۴۹۵۲

وب سایت :

www.ariankhak.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها