تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

لورس :عبور کاربران جهانی کریپتو از نیم میلیارد نفر در سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2636023
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش سال ۲۰۲۳ Crypto.com نشان می‌دهد که ۵۳۰ میلیون کاربر کریپتو در جهان وجود دارد.
خلاصه‌ی خبر تا پایان سال ۲۰۲۳، بیش از ۵۰۰ میلیون نفر از کریپتو استفاده کرده یا مالک آن بوده‌اند. پذیرش کریپتو در سال ۲۰۲۳ با وجود چالش‌ها به نقاط عطف جدیدی رسید. بر اساس گزارش Crypto.com، در سال ۲۰۲۳ پایگاه جهانی کاربران کریپتو به ۵۸۰ میلیون نفر رسید که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۳۴ درصدی آن نسبت به سال ۲۰۲۲ (۴۳۲ میلیون نفر) است. کاربران اتریوم از ۸۹ میلیون به ۱۲۴ میلیون افزایش یافتند و دارندگان بیت‌کوین نیز از ۲۲۲ میلیون به ۲۹۶ میلیون رسیدند. Crypto.com از یک روش منحصر به فرد استفاده می‌کند که داده‌های زنجیره‌ای و پارامترهای جهانی را برای تعیین تعداد مالکان کریپتو ترکیب می‌کند.
علیرغم چالش‌های بازار، پذیرش کریپتو در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت و بر سخت‌گیری‌های بانک مرکزی غربی، درگیری‌ها و پیامدهای همه‌گیری کرونا غلبه کرد. این رشد با به‌روزرسانی شانگهای اتریوم و عملکرد NFTها در بلاک‌ چین بیت‌کوین تقویت شد. امیدواری جامعهٔ کریپتو بعد از تایید ETF در ایالات متحده و پیش‌بینی بیت‌فینکس (Bitfinex) از ۹۵۰ میلیون کاربر ت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش سال ۲۰۲۳ Crypto.com نشان می‌دهد که ۵۳۰ میلیون کاربر کریپتو در جهان وجود دارد.

خلاصه‌ی خبر

  • تا پایان سال ۲۰۲۳، بیش از ۵۰۰ میلیون نفر از کریپتو استفاده کرده یا مالک آن بوده‌اند.
  • پذیرش کریپتو در سال ۲۰۲۳ با وجود چالش‌ها به نقاط عطف جدیدی رسید.

بر اساس گزارش Crypto.com، در سال ۲۰۲۳ پایگاه جهانی کاربران کریپتو به ۵۸۰ میلیون نفر رسید که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۳۴ درصدی آن نسبت به سال ۲۰۲۲ (۴۳۲ میلیون نفر) است. کاربران اتریوم از ۸۹ میلیون به ۱۲۴ میلیون افزایش یافتند و دارندگان بیت‌کوین نیز از ۲۲۲ میلیون به ۲۹۶ میلیون رسیدند. Crypto.com از یک روش منحصر به فرد استفاده می‌کند که داده‌های زنجیره‌ای و پارامترهای جهانی را برای تعیین تعداد مالکان کریپتو ترکیب می‌کند.

علیرغم چالش‌های بازار، پذیرش کریپتو در سال ۲۰۲۳ افزایش یافت و بر سخت‌گیری‌های بانک مرکزی غربی، درگیری‌ها و پیامدهای همه‌گیری کرونا غلبه کرد. این رشد با به‌روزرسانی شانگهای اتریوم و عملکرد NFTها در بلاک‌ چین بیت‌کوین تقویت شد. امیدواری جامعهٔ کریپتو بعد از تایید ETF در ایالات متحده و پیش‌بینی بیت‌فینکس (Bitfinex) از ۹۵۰ میلیون کاربر تا سال ۲۰۲۴، نشان‌دهنده‌ی ادامهٔ روند رشد ارزهای دیجیتال در آیندهٔ نزدیک است.

در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۳، پذیرش بیت‌کوین به طور قابل توجهی افزایش یافت که ناشی از خبرهای پیرامون تایید ETFها بود. گزارش Crypto.com که داده‌های ۲۳ صرافی را بررسی کرده، نشان می‌دهد که ۴۰% از کسانی که بیت‌کوین دارند، اتریوم نیز دارند. جالب اینجاست که ۴۲% از کاربران کریپتو، در پرتفوی خود بیت کوین یا اتریوم ندارند.

به طور خلاصه، کاربران جهانی کریپتو در سال ۲۰۲۳ به ۵۸۰ میلیون نفر رسیدند که رشد قابل توجهی را در میان ناملایمات نشان می‌دهد. تحولات اتریوم و بیت‌کوین، همراه با بحث‌های حول ETFها، به این افزایش دامن زد و قدرت این صنعت را برجسته کرد. پیش‌بینی بیت‌فینکس حاکی از توسعه‌ی مداوم است و بر حرکت پایدار در دنیای رمزارز تأکید دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته عبور کاربران جهانی کریپتو از نیم میلیارد نفر در سال ۲۰۲۳ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها