تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

لورس :چطور در ایردراپ سرتیک شرکت کنیم؟

  • کد خبر : 2640549
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سرتیک (CertiK) یکی از بزرگ‌ترین حسابرسان قراردادهای هوشمند در صنعت وب ۳ محسوب می‌شود و ممکن است به زودی ایردراپ توکن خود را انجام دهد.
خلاصه خبر پلتفرم بزرگ سرتیک ممکن است ایردراپ توکن خود را به زودی انجام دهد. برای شرکت در این ایردراپ، متقاضیان باید تسک‌های مختلف را انجام دهند. به گزارش باکس‌ماینینگ، سرتیک به تازگی کمپین «CertiK Skynet Quest» خود را راه‌اندازی کرده و احتمالاً قصد دارد ایردراپ توکن خود را انجام دهد. سرتیک سال ۲۰۱۸ توسط اساتید دانشگاه‌های کلمبیا و ییل تاسیس شد تا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و تایید قراردادهای هوشمند و برنامه‌های کاربردی به امنیت صنعت بلاک چین کمک کند.
صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، OKX و Huobi برای حسابرسی پروژه‌های مبتنی‌بر اتریوم، BNB چین، پالیگان و سایر بلاک چین‌های لایه ۱ به آن‌ها اعتماد دارند. ماموریت سرتیک اطمینان از امنیت پلتفرم‌های بلاک چینی با نظارت بر پروتکل‌ها و پروژه‌های بخش دیفای است. بعد از راه‌اندازی کمپین CertiK Skynet Quest، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به این نتیجه رسیده‌اند که این پلتفرم به زودی ایردراپ توکن خود را انجام..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سرتیک (CertiK) یکی از بزرگ‌ترین حسابرسان قراردادهای هوشمند در صنعت وب ۳ محسوب می‌شود و ممکن است به زودی ایردراپ توکن خود را انجام دهد.

خلاصه خبر

  • پلتفرم بزرگ سرتیک ممکن است ایردراپ توکن خود را به زودی انجام دهد.
  • برای شرکت در این ایردراپ، متقاضیان باید تسک‌های مختلف را انجام دهند.

به گزارش باکس‌ماینینگ، سرتیک به تازگی کمپین «CertiK Skynet Quest» خود را راه‌اندازی کرده و احتمالاً قصد دارد ایردراپ توکن خود را انجام دهد. سرتیک سال ۲۰۱۸ توسط اساتید دانشگاه‌های کلمبیا و ییل تاسیس شد تا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و تایید قراردادهای هوشمند و برنامه‌های کاربردی به امنیت صنعت بلاک چین کمک کند.

صرافی‌های بزرگی مانند بایننس، OKX و Huobi برای حسابرسی پروژه‌های مبتنی‌بر اتریوم، BNB چین، پالیگان و سایر بلاک چین‌های لایه ۱ به آن‌ها اعتماد دارند. ماموریت سرتیک اطمینان از امنیت پلتفرم‌های بلاک چینی با نظارت بر پروتکل‌ها و پروژه‌های بخش دیفای است. بعد از راه‌اندازی کمپین CertiK Skynet Quest، بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال به این نتیجه رسیده‌اند که این پلتفرم به زودی ایردراپ توکن خود را انجام می‌دهد. برای دریافت ایردراپ احتمالی توکن سرتیک کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • ثبت نام در CertiK Skynet Quest: به CertiK Skynet Quest بروید و با ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • انجام تسک‌ها: تسک‌های روزانه را که هر ۲۴ ساعت یک بار به‌روزرسانی می‌شوند، انجام دهید.
  • بررسی پروژه‌ها: با جست‌وجوی پروژه‌های مختلف آن‌ها را بررسی کنید و تسک‌هایشان را انجام دهید.
  • شرکت در آزمون‌ها: در آزمون‌های موجود شرکت کنید.
  • نظارت بر امتیازات: امتیازات سرتیک با نمادهایی مثل جواهر، قلب و XP داده می‌شود. سعی کنید روی این‌ امتیازها نظارت داشته باشید. جواهرات را می‌توان با جوایز مجازی مبادله کرد. اگر در آزمون‌ها ببازید، قلب‌ها هر ۶۰ دقیقه یک بار دوباره فعال می‌شوند تا بتوانید دوباره آزمون مورد نظر خود را انجام دهید. XPها هم در دریافت پاداش‌های بیشتر موثر هستند.

پوشش خبرهای مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال صرفا جهت آگاه‌سازی مخاطب است و نوبیتکس هیچ توصیه‌ای برای شرکت یا عدم شرکت در این ایردراپ‌ها ندارد. توجه داشته باشید که شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال معمولا مستلزم انجام تراکنش و پراخت کارمزد است. بنابراین کاربر باید قبل از شرکت در هرگونه ایردراپی، تمام جوانب و کارمزدهای آن را بررسی کند.

نوشته چطور در ایردراپ سرتیک شرکت کنیم؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2640549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها