تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

لورس :۴ آلتکوین برای خرید زیر ۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 2640903
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
لورس :۴ آلتکوین برای خرید زیر ۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۴ آلتکوین کمتر از ۱ دلار جهت خرید تا انتهای سال ۲۰۲۴ به گزارش زوم ارز، با این حال، بسیاری از دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال در تلاش برای حفظ شتاب صعودی خود هستند، اما رهبری را از نماینده بازار، یعنی بیت‌کوین (BTC) می‌گیرند. برخی آلت‌کوین‌ها که هنوز کمتر از ۱ دلار به ازای هر کل کوین ارزش دارند، نیز نقش بزرگی داشته و یک خرید عالی برای پایان سال جاری می‌توانند باشند.
در واقع، امسال برای بیشتر شرکت‌کنندگان در حوزه کریپتو، سالی پر افتخار بوده است، زیرا بسیاری از دارایی‌های دیجیتال در حال ثبت رشد پایدار هستند که با وقفه‌های گاه به گاه نشان داده شده است. اما این چهار آلتکوین تا انتهای سال ۲۰۲۴ با موانع زیادی برای رشد فوری مواجه نخواهند شد.
شیبا اینو (SHIB) به طور خاص، Shiba Inu (SHIB) یکی از ارزهای دیجیتالی است که به نظر فرصت سرمایه‌گذاری مناسبی برای پایان سال ۲۰۲۴ می‌آید، به خصوص به عنوان یکی از بزرگترین نهنگ‌ها، که در اوایل روزهای خود بیش از ۱۲۰ میلیون دلار از معاملات SHIB بهره‌مند شده است. اخیراً، فعالیت شدید در خرید ۷۰۰ توکن SHIB، اعتماد قوی به این توکن را نشان می‌دهد.
“با ایثار و ش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۴ آلتکوین کمتر از ۱ دلار جهت خرید تا انتهای سال ۲۰۲۴

به گزارش زوم ارز، با این حال، بسیاری از دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال در تلاش برای حفظ شتاب صعودی خود هستند، اما رهبری را از نماینده بازار، یعنی بیت‌کوین (BTC) می‌گیرند. برخی آلت‌کوین‌ها که هنوز کمتر از ۱ دلار به ازای هر کل کوین ارزش دارند، نیز نقش بزرگی داشته و یک خرید عالی برای پایان سال جاری می‌توانند باشند.

در واقع، امسال برای بیشتر شرکت‌کنندگان در حوزه کریپتو، سالی پر افتخار بوده است، زیرا بسیاری از دارایی‌های دیجیتال در حال ثبت رشد پایدار هستند که با وقفه‌های گاه به گاه نشان داده شده است. اما این چهار آلتکوین تا انتهای سال ۲۰۲۴ با موانع زیادی برای رشد فوری مواجه نخواهند شد.

شیبا اینو (SHIB)

به طور خاص، Shiba Inu (SHIB) یکی از ارزهای دیجیتالی است که به نظر فرصت سرمایه‌گذاری مناسبی برای پایان سال ۲۰۲۴ می‌آید، به خصوص به عنوان یکی از بزرگترین نهنگ‌ها، که در اوایل روزهای خود بیش از ۱۲۰ میلیون دلار از معاملات SHIB بهره‌مند شده است. اخیراً، فعالیت شدید در خرید ۷۰۰ توکن SHIB، اعتماد قوی به این توکن را نشان می‌دهد.

“با ایثار و شوق، این مطلب را بار دیگر بازنویسی کردم.امیدوارم که اینبار نتیجه ای مناسب تر به دست آورده باشم.”

در واقع، شیبا اینو، توکنی که این معامله‌گر بیش از ۱۸ میلیون دلار در آن سرمایه‌گذاری کرده است، در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵۲۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۱.۰۹ درصد کاهش داشته است. همچنین در هفته‌ی گذشته نیز با ۲.۴۰ درصد کاهش روبرو شده بود، اما با افزایش ۱۱.۲۳ درصدی مواجه شده است. این اطلاعات بر اساس داده‌های مربوط به ۷ ژوئن آورده شده است.

ریپل (XRP)

در حال حاضر، XRP به دلیل پیروزی‌های پی‌در‌پی در دعاوی حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، امیدوار کننده به آینده‌ای روشن تر می‌باشد. برخی تحلیلگران نیز فکر می‌کنند که این پیروزی‌ها می‌توانند باعث تثبیت قیمت XRP شده و احتمالاً به پایان دادن به دوران نامطمئنی که این ارز دیجیتال تا کنون تجربه کرده است، بیانجامد.

دوج کوین (DOGE)

در عین حال، Dogecoin (DOGE) نشانه هایی از پتانسیل نشان داده که باعث افزایش علاقه بزرگترین دارندگان بازار شده است، همانطور که توسط متخصص ارزهای دیجیتال علی مارتینز تشخیص داده شده و نیز شاخص های تحلیل تکنیکال (TA) نیز نشان داده که در حال نزدیک شدن به یک شکست است، مشابه الگوهای نمودار گذشته آن.

کاردانو (ADA)

در نهایت، Cardano (ADA) در حال حاضر منتظر به‌روزرسانی حیاتی بعدی خود است. هارد فورک چارلز برای اواخر ژوئن برنامه‌ریزی شده است با هدف تقویت حاکمیت، بهبود عملکرد و افزایش پاسخگویی در بازار. این تغییرات ممکن است منجر به افزایش قیمت ADA شود و آن را به یکی از رمزارزهای محبوب تبدیل کند.

به گفته چارلز هاسکینسون، پیشتاز Cardano، از مزایای اصلی این پروتکل، Ouroboros، می‌توان به اثبات سهام (PoS) اشاره کرد.

شاید دنبال کردن این اخبار برای شما مفید باشد:

  • اخبار ارز دیجیتال
  • اخبار بیت کوین
  • اخبار اتریوم

در حال حاضر، قیمت کاردانو در بازار ۰.۴۶۳۴۹ دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته با رشد ۱.۰۹ درصدی مواجه شده است. این ارز دیجیتال همچنین در هفت روز گذشته با پیشرفت ۳.۳۲ درصدی رو به افزایش ۴.۷۶ درصدی خود در مدت زمان مشخص شده ادامه داده است. این اطلاعات بر اساس داده‌های مربوط به ۷ ژوئن در نمودار ماهانه نمایش داده شده است.

نتیجه گیری

در نهایت، چهار ارز دیجیتال فوق‌العاده – دارایی‌های رمزنگاری شده به جز بیت‌کوین – ممکن است به عنوان فرصتی بی‌نظیر در سال ۲۰۲۴ ظاهر شوند، اما توجه داشته باشید که همه چیز در این حوزه ممکن است به ناگهان تغییر کند، بنابراین حتماً باید مطالعات خود را انجام دهید و از ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در آنها آگاه باشید.

منبع: finbold.com

بیشتر بخوانید

  • ارز دیجیتال چیست؟ | عملکرد و ویژگی های ارز دیجیتال
  • کیف پول‌ دیجیتالی چیست؟
  • صرافی غیر متمرکز چیست ؟ | معرفی بهترین صرافی های غیرمتمرکز
  • ماینینگ یا استخراج چیست؟ | منظور از استخراج ارز دیجیتال چیست؟

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2640903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها