تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به متامسک و بالعکس؛ ارسال و دریافت ارز دیجیتال با متامسک

  • کد خبر : 2612542
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
لورس :آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به متامسک و بالعکس؛ ارسال و دریافت ارز دیجیتال با متامسک
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به متامسک و بالعکس؛ ارسال و دریافت ارز دیجیتال با متامسک یکی از بهترین والت‌های ارز دیجیتال، کیف پول متامسک است. این کیف پول نرم افزاری در نسخه تحت وب و نسخه موبایلی برای گوشی همراه ارائه شده است و به طور کلی کاربری ساده‌ای دارد. محبوبیت متامسک در بازار به کاربردهای ویژه آن نیز ارتباط دارد. ضمن اینکه روش تبادل ارز دیجیتال در کیف پول متامسک نیز پیچیدگی چندانی ندارد. ما در ادامه این مقاله به آموزش نحوه ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک خواهیم پرداخت.
نحوه ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک قبل از اینکه نحوه ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک را بررسی کنیم بد نیست کمی با ساختار آن آشنا شوید. کیف پول ارز دیجیتال متامسک (MetaMask) یک کیف پول ارز دیجیتال HD است که علاوه بر رمز ارز اتریوم از توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC20 و ERC721 نیز پشتیبانی می‌کند. ارسال و دریافت ارز دیجیتال در متامسک، ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین کاری است که در آن به راحتی می‌توان انجام داد. زیرا کاربردها و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد.
کیف پول متامسک این قابلیت را دارد تا به برنامه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آموزش نحوه انتقال ارز دیجیتال به متامسک و بالعکس؛ ارسال و دریافت ارز دیجیتال با متامسک

یکی از بهترین والت‌های ارز دیجیتال، کیف پول متامسک است. این کیف پول نرم افزاری در نسخه تحت وب و نسخه موبایلی برای گوشی همراه ارائه شده است و به طور کلی کاربری ساده‌ای دارد. محبوبیت متامسک در بازار به کاربردهای ویژه آن نیز ارتباط دارد. ضمن اینکه روش تبادل ارز دیجیتال در کیف پول متامسک نیز پیچیدگی چندانی ندارد. ما در ادامه این مقاله به آموزش نحوه ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک خواهیم پرداخت.

نحوه ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک

قبل از اینکه نحوه ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک را بررسی کنیم بد نیست کمی با ساختار آن آشنا شوید. کیف پول ارز دیجیتال متامسک (MetaMask) یک کیف پول ارز دیجیتال HD است که علاوه بر رمز ارز اتریوم از توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC20 و ERC721 نیز پشتیبانی می‌کند. ارسال و دریافت ارز دیجیتال در متامسک، ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین کاری است که در آن به راحتی می‌توان انجام داد. زیرا کاربردها و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد.

بخوانید  اعتماد مردم به هوش مصنوعی کم شده یا زیاد؟ نتیجه این تحقیق شما را شگفت‌زده می‌کند!

کیف پول متامسک این قابلیت را دارد تا به برنامه‌های غیر متمرکزی که در بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) و پروتکل‌های ییلد فارمینگ متصل شود و انتقال وجه را برای کاربران خود آسان کند. این والت ارزی از ارزهای دیجیتالی مثل اوگر (REP)، اورورا (AOA)، میکر (MKR) و … پشتیبانی می‌کند و به عنوان یک کیف پول نرم افزاری امنیت خوبی دارد.

کیف پول متامسک، یکی از بهترین والت‌های نرم افزاری ارز دیجیتال

نحوه دریافت ارز دیجیتال در کیف پول متامسک

ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک به دلیل کاربری آسانی که دارد کار چندان پیچیده‌ای نیست. برای دریافت رمز ارز در این والت ارزی باید ابتدا وارد صفحه اصلی کیف پول شوید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر رمز ارز مورد نظر شما بین لیست ارزهای موجود نبود، می‌توانید آن را جستجو کرده و سپس اضافه کنید. پس از آن صفحه اطلاعات رمز ارز مورد نظر برای شما باز می‌شود که شما باید گزینه “Buy” را بزنید.

بخوانید  لیست‌شدن رمز ارز CYBER و SEI در صرافی ارزینجا!

در مرحله بعد باید شیوه دریافت را انتخاب کنید. در حالت اول می‌توانید از طریق سایت wallex به طور مستقیم رمز ارز مورد نظر خود را خریداری کنید و در حالت دوم می‌توانید ارزهای دیجیتال را از کیف پول یا صرافی انتخابی خود به صورت مستقیم وارد کیف پول متامسک خود کنید. حالت اول با کارت اعتباری و اطلاعات کاربری شما امکان‌پذیر می‌شود. اما در صورتی که حالت دوم را انتخاب کردید، باید گزینه “View Account” را انتخاب کنید.

مرحله بعد ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک مربوط به آدرس کیف پول می‌شود. در این مرحله باید دقت کافی را هنگام وارد کردن آدرس به خرج دهید. ضمن اینکه از طریق کد QR (در نسخه موبایل کیف پول متامسک) نیز امکان وارد کردن آدرس وجود دارد. زمانی که آدرس والت ارزی خود را با پلتفرم مبدأ (صرافی یا کیف پولی دیگر) به اشتراک گذاشتید، کافی است منتظر بمانید تا رمز ارزها وارد حسابتان شوند.

بخوانید  بایننس کوین (BNB) چیست؟
کاربری آسان متامسک برای ارسال و دریافت ارزدیجیتال

نحوه انتقال ارز دیجیتال در کیف پول متامسک

برای ارسال ارز دیجیتال در متامسک باید ابتدا وارد صفحه اصلی کیف پول شوید و سپس رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. حالا وارد صفحه اطلاعات دارایی مورد نظر می‌شوید و باید گزینه “Send” را انتخاب کنید.

مرحله بعد باید آدرس مقصد را وارد کنید. برای این قسمت باید وارد بخش “Add Recipient” شوید. فراموش نکنید که در این قسمت هم می‌توانید یک آدرس مجزا وارد کنید و هم می‌توانید دارایی مورد نظر را بین حساب‌های مختلف کیف پول خود جابه‌جا کنید.

در مرحله بعد باید وارد بخش “Amount” شوید و مقدار ارزی که قصد ارسال آن را دارید مشخص کنید. همچنین در این قسمت امکان وارد کردن کارمزد تراکنش به شکل دستی نیز وجود دارد. در نهایت باید گزینه “Next” را انتخاب کنید تا تراکنش شما در قسمت “Activity” به نمایش گذاشته شود. در این قسمت شما این امکان را دارید تا برای سریع‌تر شدن تراکنش خود، کارمزد آن را از طریق گزینه “Speed Up” افزایش دهید. در نهایت اگر معامله به طور کامل انجام شده باشد وضعیت آن از حالت “pending” به “Confirmed” تغییر خواهد کرد.

بخوانید  آیا سقف تاریخی سختی بیت کوین یک سیگنال افزایش قیمت است؟

نوشته های مشابه

  • آشنایی با افزودن توکن در متامسک آموزش اضافه کردن توکن به پول متامسک؛ اضافه کردن تتر به متامسک ۲۱ شهریور ۱۴۰۲
  • بازیابی کیف پول متامسک آموزش بازیابی کیف پول متامسک (MetaMask)؛ بازیابی ۱۲ کلمه متامسک ۱۹ شهریور ۱۴۰۲
امکان افزایش کارمزد در کیف پول متامسک

متامسک، کیف پولی با کاربری آسان

همان‌طور که دیدید نحوه ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک بسیار آسان است. معاملاتی که در این کیف پول انجام می‌شود عموما سرعت خوبی دارد. ضمن اینکه با افزایش کارمزد امکان افزایش سرعت تراکنش نیز وجود دارد. شما هنگام ارسال و دریافت ارزدیجیتال در متامسک می‌توانید وارد تب “Activity” شوید و اطلاعات معامله مورد نظرتان را مشاهده کنید. در نهایت این کیف پول به عنوان یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری ارز دیجیتال شناخته می‌شود که یادگیری کار کردن با آن برای هر فرد فعالی در بازار کریپتو الزامی است.

برچسب هامتوسط

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها