تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

لورس :آیا آلت کوین ها در آستانه خروج از فاز نزولی هستند؟

  • کد خبر : 2612685
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
لورس :آیا آلت کوین ها در آستانه خروج از فاز نزولی هستند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا آلت کوین ها در آستانه خروج از فاز نزولی هستند؟ پس از یک دوره رکود طولانی، اکنون بازار ارزهای دیجیتال در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. حالا سوال اصلی جامعه کریپتو این است که آلت کوین‌ها چه زمانی از فاز نزولی خارج می‌شوند و آیا روند صعودی بازار به زودی شروع می‌شود یا خیر؟
به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) تحلیلگر کریپتو معتقد است که آلت کوین‌ها آماده خروج از فاز نزولی هستند. او به بیش از ۶۶۶ هزار دنبال‌کننده خود در پلتفرم X اعلام کرد که آلت کوین‌ها احتمالا پس از یک مرحله رکود طولانی با قیمت‌های بسیار پایین، آماده هستند تا روند صعودی را آغاز کنند.
مایکل ون دی پوپ توضیح می‌دهد که علاقه به کریپتو در همان سطوح سال ۲۰۲۰ است. آلت کوین‌ها در پایین‌ترین سطح قیمتی خود هستند و این در حالی است که جفت‌های بیت کوین به آرامی به حرکت خود ادامه می‌دهند. این تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال ضمن اشاره به این نکته که فعلا علاقه‌ای به بازار وجود ندارد، این مساله مهم را یادآوری می‌کند که در همین شرایط رکود سرمایه‌گذاران نهادی همچنان در حال تلاش برای ورو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا آلت کوین ها در آستانه خروج از فاز نزولی هستند؟

پس از یک دوره رکود طولانی، اکنون بازار ارزهای دیجیتال در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. حالا سوال اصلی جامعه کریپتو این است که آلت کوین‌ها چه زمانی از فاز نزولی خارج می‌شوند و آیا روند صعودی بازار به زودی شروع می‌شود یا خیر؟

به گزارش والکس و به نقل از dailyhodl، مایکل ون دی پوپ (Michaël van de Poppe) تحلیلگر کریپتو معتقد است که آلت کوین‌ها آماده خروج از فاز نزولی هستند. او به بیش از ۶۶۶ هزار دنبال‌کننده خود در پلتفرم X اعلام کرد که آلت کوین‌ها احتمالا پس از یک مرحله رکود طولانی با قیمت‌های بسیار پایین، آماده هستند تا روند صعودی را آغاز کنند.

مایکل ون دی پوپ توضیح می‌دهد که علاقه به کریپتو در همان سطوح سال ۲۰۲۰ است. آلت کوین‌ها در پایین‌ترین سطح قیمتی خود هستند و این در حالی است که جفت‌های بیت کوین به آرامی به حرکت خود ادامه می‌دهند. این تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال ضمن اشاره به این نکته که فعلا علاقه‌ای به بازار وجود ندارد، این مساله مهم را یادآوری می‌کند که در همین شرایط رکود سرمایه‌گذاران نهادی همچنان در حال تلاش برای ورود به بازار کریپتو و گسترش فعالیت‌های رمزارزی خود هستند. برای مثال برنامه‌های ETF‌ بیت‌کوین و اتریوم توسط شرکت‌های بزرگ و مهم در حال پیگیری است و حتی موضوع ETF آتی اتریوم هم مطرح شده است. این موارد شاخص‌های بسیار قابل توجهی هستند که مایکل ون دی پوپ روی آن‌ها تاکید می‌کند.

بخوانید  قیمت بیت کوین در آستانه یک انفجار بزرگ

بیشتر بخوانید: اگر قیمت بیت‌ کوین به بالای ۲۶،۵۰۰ دلار برسد، این ۴ آلت کوین ممکن است در روند صعودی قرار بگیرند

مراحل روانی را که سرمایه‌گذاران در چرخه‌های نوسان بازار پشت سر می‌گذارند به ما نشان می‌دهد جایی که قیمت‌ها در پایین‌ترین سطح خود هستند احتمالا پایان مرحله رکود نزدیک است. این موضوعی است که مایکل ون دی پوپ با تکیه بر داده‌های وال‌استریت به توضیح آن پرداخته است. او معتقد است که رکود معمولا با ناباوری دنبال می‌شود، جایی که قیمت‌ها اندکی شروع به افزایش می‌کنند اما اکثر فعالان بازار هیچ اهمیتی در آن نمی‌بینند.

altcoins-ready-to-leave-depression-phase
منبع: توییتر مایکل ون دی پوپ

ون دی پوپ درباره بیت کوین با اعلام این که یک محدوده قیمتی بین ۲۴۵۰۰ تا ۲۶۸۰۰ را زیرنظر دارد، توضیح می‌دهد که ممکن است رکود مدتی ادامه داشته باشد اما اگر قیمت بیت کوین سطح حمایتی ۲۵ هزار دلار از دست بدهد، او خریدار بیت کوین خواهد بود و اگر قیمت روند صعودی را در پیش بگیرد و از ۲۶۸۰۰ عبور کند او باز هم یک خریدار بزرگ بیت کوین خواهد بود. نگاه امیدوارانه و خوش بینانه ون دی پوپ در حالی است که فعلا بیت کوین در محدوده ۲۵ هزار دلار در حال نوسان است و همان‌طور که او اشاره کرد ظاهرا این وضعیت خنثی و عدم علاقه برای ورود به بازار مدتی ادامه خواهد داشت.

بخوانید  وزیر خزانه‌داری آمریکا: به شرط رعایت قوانین ضد پولشویی با لیبرا مشکلی نداریم

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها