تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :آیا مکانیسم اثبات سهام می‌تواند دوج کوین را به یک دلار برساند؟

  • کد خبر : 2603249
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
لورس :آیا مکانیسم اثبات سهام می‌تواند دوج کوین را به یک دلار برساند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدوج کوین (DOGE)، یک میم کوین معروف و شناخته‌شده، در حال حاضر در حال بررسی یک تحول مهم در مکانیسم اجماع خود است. نقشه‌راه بنیاد دوج کوین برنامه‌هایی را برای توسعه‌دهندگان اصلی این ارز دیجیتال ترسیم کرده است. از سوی دیگر، مکانیسم اجماع اتریوم (ETH) در سال گذشته از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر کرد. در نتیجه، طبق نقشه‌راه بنیاد دوج کوین، توسعه‌دهندگان این میم کوین با ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم همکاری خواهند کرد. نقشه‌راه بر اهمیت ادغام با خرده‌فروشان آنلاین تأکید می‌کند و به معرفی استیکینگ جامعه (Community Staking) اشاره می‌کند، که به دارندگان دوج کوین اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را برای بازدهی به اشتراک بگذارند. با این حال، نقشه‌راه مشخص نمی‌کند که این ویژگی چه زمانی اجرا می‌شود.
مارشال هاینر، توسعه‌دهنده اصلی دوج کوین، برای سنجش علاقه جامعه این میم کوین در X (توییتر سابق) یک نظرسنجی انجام داد. در ابتدا، ۶۹ درصد جامعه رأی موافق داشتند، اما نتیجه نهایی غافلگیرکننده بود. بیش از ۶۰ درصد از اعضای جامعه اظهار داشتند که هرگز دوج کوین خود را استیک نمی‌کنن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دوج کوین (DOGE)، یک میم کوین معروف و شناخته‌شده، در حال حاضر در حال بررسی یک تحول مهم در مکانیسم اجماع خود است. نقشه‌راه بنیاد دوج کوین برنامه‌هایی را برای توسعه‌دهندگان اصلی این ارز دیجیتال ترسیم کرده است. از سوی دیگر، مکانیسم اجماع اتریوم (ETH) در سال گذشته از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر کرد. در نتیجه، طبق نقشه‌راه بنیاد دوج کوین، توسعه‌دهندگان این میم کوین با ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم همکاری خواهند کرد. نقشه‌راه بر اهمیت ادغام با خرده‌فروشان آنلاین تأکید می‌کند و به معرفی استیکینگ جامعه (Community Staking) اشاره می‌کند، که به دارندگان دوج کوین اجازه می‌دهد تا توکن‌های خود را برای بازدهی به اشتراک بگذارند. با این حال، نقشه‌راه مشخص نمی‌کند که این ویژگی چه زمانی اجرا می‌شود.
مارشال هاینر، توسعه‌دهنده اصلی دوج کوین، برای سنجش علاقه جامعه این میم کوین در X (توییتر سابق) یک نظرسنجی انجام داد. در ابتدا، ۶۹ درصد جامعه رأی موافق داشتند، اما نتیجه نهایی غافلگیرکننده بود. بیش از ۶۰ درصد از اعضای جامعه اظهار داشتند که هرگز دوج کوین خود را استیک نمی‌کنند.

بخوانید  ریپل به سطح قیمتی حیاتی رسید، آیا یک دلار در دسترس خواهد بود؟

یکی از اعضای بنیاد دوج کوین در مورد تغییر به مکانیسم اجماع سهام، ابراز تردید کرد و مزایا و معایب چنین حرکتی را برجسته کرد. مکانیسم اثبات سهام به دلیل ویژگی‌های سازگار با محیط زیست مورد علاقه همگان است. با این حال، نگرانی‌ها شامل سوابق زنجیره‌های مکانیسم اثبات سهام، با برخی از چالش‌های نظارتی، به‌ویژه در ایالات متحده است؛ جایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارزهای دیجیتالی که با مکانیسم اثبات سهام کار می‌کنند، را هدف قرار داده است و از آنها می‌خواهد که به عنوان اوراق بهادار ثبت شوند.
ریسک‌های متمرکز شدن نیز نگران‌کننده است؛ زیرا یک نهاد یا شرکت واحدی که بخش قابل توجهی از یک ارز دیجیتال را در اختیار دارد، می‌تواند شبکه بلاکچین را دستکاری کند. برای رفع این مشکل، عضو هیئت مدیره بنیاد دوج کوین پیشنهاد می‌کند روش‌های پرداخت و ادغام با ارائه‌دهندگان پرداخت را بررسی کنند. در حالی که مکانیسم اثبات سهام می‌تواند مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، نگرانی‌هایی در مورد تمرکز، دستکاری قیمت و موانع نظارتی وجود دارد که باید برطرف شوند.

بخوانید  رونمایی از نسخه جدید راه‌حل مقیاس‌پذیری کاردانو؛ آیا ADA می‌تواند از روند نزولی خارج شود؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا مکانیسم اثبات سهام می‌تواند دوج کوین را به یک دلار برساند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها