تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟

  • کد خبر : 2610388
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۸
لورس :آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟ قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر روندی نسبتاً نزولی را طی کرده است و در روز جمعه دوباره به زیر ۲۶,۰۰۰ دلار رسید. با این حال، یک شاخص مهم آن‌چین، فشار صعودی رو به افزایشی را از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ، مستقر در ایالات متحده، نشان می‌دهد.
فدرال رزرو قرار است نرخ بهره جدیدی را در ۱۹ سپتامبر اعلام کند. با توجه به اینکه ۱۰ روز دیگر به این جلسه مهم باقی مانده است، به نظر می‌رسد شرکت‌های نهادی مستقر در ایالات متحده در آخرین لحظات مشغول انباشت بیت کوین هستند. آیا این باعث افزایش قیمت بیت کوین در روزهای آینده خواهد شد؟
نهنگ‌های وال استریت در حال افزایش فشار خرید در کوین بیس هستند با نزدیک شدن به جلسه بعدی فدرال رزرو، یک شاخص حیاتی آن‌چین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی ایالات متحده فشار خرید را افزایش داده‌اند. شاخص Premium Coinbase درصد اختلاف قیمت بیت کوین را در بازارهای اسپات کوین بیس و مشتقات بایننس نشان می‌دهد.
در حالی که بایننس بر بازار خرده‌فروشی در سطح جهانی تسلط دارد، کوین بیس تا حد زیادی تحت سلطه شرکت‌های نهاد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟

قیمت بیت کوین در ماه سپتامبر روندی نسبتاً نزولی را طی کرده است و در روز جمعه دوباره به زیر ۲۶,۰۰۰ دلار رسید. با این حال، یک شاخص مهم آن‌چین، فشار صعودی رو به افزایشی را از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ، مستقر در ایالات متحده، نشان می‌دهد.

فدرال رزرو قرار است نرخ بهره جدیدی را در ۱۹ سپتامبر اعلام کند. با توجه به اینکه ۱۰ روز دیگر به این جلسه مهم باقی مانده است، به نظر می‌رسد شرکت‌های نهادی مستقر در ایالات متحده در آخرین لحظات مشغول انباشت بیت کوین هستند. آیا این باعث افزایش قیمت بیت کوین در روزهای آینده خواهد شد؟

بخوانید  بیت کوین با تکمیل این الگو ۲۰ درصد ریزش خواهد کرد

نهنگ‌های وال استریت در حال افزایش فشار خرید در کوین بیس هستند

با نزدیک شدن به جلسه بعدی فدرال رزرو، یک شاخص حیاتی آن‌چین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نهادی ایالات متحده فشار خرید را افزایش داده‌اند. شاخص Premium Coinbase درصد اختلاف قیمت بیت کوین را در بازارهای اسپات کوین بیس و مشتقات بایننس نشان می‌دهد.

در حالی که بایننس بر بازار خرده‌فروشی در سطح جهانی تسلط دارد، کوین بیس تا حد زیادی تحت سلطه شرکت‌های نهادی مستقر در ایالات متحده و معامله‌گران بزرگ است. از این رو، مقادیر مثبت این شاخص نشان‌دهنده افزایش فشار خرید سرمایه‌گذاران آمریکایی در کوین بیس است.

نمودار بالا نشان می‌دهد که در ۷ سپتامبر، شاخص Premium Coinbase برای اولین بار در این ماه به بالای خط صفر برگشته است. نکته جالب اینجاست که آخرین باری که شاخص کوین‌بیس به بالای ۰٫۸۰ رسید، حدود مارس ۲۰۲۳ بود – و بلافاصله پس از آن افزایش قیمت به ۳۰,۵۰۰ دلار رخ داد.

بخوانید  تحلیل قیمت بیت کوین: نشانه‌های نزولی روی نمودار

باید دید که آیا شاخص Premium Coinbase به افزایش خود ادامه خواهد داد یا خیر. اگر این اتفاق بیفتد، می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران خرد را تقویت کند و باعث افزایش قیمت قبل از جلسه بعدی فدرال رزرو شود.

Newslatter Vector

دریافت مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت پین

Please leave this field empty.

Δ

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

افزایش نقدینگی در بازار بیت کوین حکایت از تغییر روند قریب‌الوقوع دارد

این موضع خوش‌بینانه با سرازیر شدن نقدینگی به بازار بیت کوین در این هفته بیشتر تقویت می‌شود. بر اساس گزارش کریپتوکوآنت، حجم معاملات اسپات بیت کوین از ۲ سپتامبر به طور مداوم در حال افزایش بوده و تقریباً دو برابر شده است.

از نظر عددی، حجم معاملات اسپات بیت کوین برای ۲ سپتامبر، ۱۴,۲۳۰ بیت کوین بود. در پایان ۷ سپتامبر، مجموعاً ۳۲,۶۳۲ بیت کوین در صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال معامله شد. این نشان‌دهنده افزایش ۱۳۰ درصدی در حجم بازار اسپات در یک هفته است.

بخوانید  آموزش نحوه کار با سایت rarible + صفر تا 100

آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟

به طور معمول، حجم معاملات اسپات در بازارهای نزولی کاهش می‌یابد؛ زیرا سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند پوزیشن‌های خود را ببندند. از این رو، افزایش حجم اسپات بیت کوین در جریان قیمت رنج فعلی نشان می‌دهد که نقدینگی و علاقه سرمایه‌گذاران در حال بازگشت به بازار است.

همچنین، روند داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که افزایش اخیر قیمت بیت کوین اغلب با افزایش حجم معاملات اسپات همراه بوده است.

در نتیجه، فشار خرید از سوی نهنگ‌های مستقر در ایالات متحده و افزایش حجم معاملات اسپات بیت کوین می‌تواند باعث افزایش قیمت شود.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین: ۲۸,۰۰۰ دلار تارگت اول است

از منظر داده‌های آن‌چین، نهنگ‌های مستقر در ایالات متحده می‌توانند باعث افزایش قیمت بیت کوین به سمت ۲۸,۰۰۰ دلار در روزهای آینده شوند. این دیدگاه صعودی همچنین توسط داده‌های In/Out of Money Around Price تأیید می‌شود که توزیع قیمت خرید هولدرهای فعلی بیت‌کوین را نشان می‌دهد.

این نشان می‌دهد که اگر BTC از مقاومت ۲۶,۵۰۰ دلاری عبور کند، گاوها می‌توانند برای شکست مقاومت ۲۸,۰۰۰ دلاری آماده شوند.

بخوانید  هشدارهای مدیر عامل بایننس، دور جدیدی از حملات فیشینگ برای کاربران FTX در حال انجام است

همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، ۲٫۳۱ میلیون آدرس، ۷۴۰ بیت کوین با حداکثر قیمت ۲۶,۵۶۰ دلار خریداری کرده‌اند که این سطح را تبدیل به یک مقاومت می‌کند. اما اگر خوش‌بینی از سوی نهنگ‌های ایالات متحده تشدید شود، افزایش قیمت بیت کوین می‌تواند تا ۲۸,۰۰۰ دلار ادامه یابد.

آیا نهنگ‌ها می‌توانند قبل از جلسه فدرال رزرو قیمت بیت کوین را افزایش دهند؟

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها