تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :آیا کوکوین بهترین صرافی ارز دیجیتال است؟

  • کد خبر : 2628042
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :آیا کوکوین بهترین صرافی ارز دیجیتال است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کوکوین یکی از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است که در سال ۲۰۱۷ در کشور هنگ کنگ تاسیس شده و مشغول به فعالیت است. برای ورود به صرافی کوکوین نیازی به احراز هویت اجباری وجود نداشته و افراد می‌توانند در این حالت تا سقف ۱ بیت کوین در روز برداشت داشته باشند. وجود امکانات معاملاتی پیشرفته به همراه پشتیبانی قوی از کاربران و تعداد رمز ارز‌های قابل معامله بالا در این صرافی همه عواملی هستند که بسیاری از معامله گران از سراسر دنیا و بخصوص ایرانیان را شیفته‌ی خود کرده است. در ادامه‌ی مطلب با این صرافی و نحوه‌ی ورود به آن بیشتر آشنا خواهیم شد.
مزایای فعالیت در صرافی کوکوین با ورود به صرافی کوکوین می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:
برخورداری از خدمات معاملاتی مانند بازار فیوچرز و مارجین امکان انجام معاملات اسپات و فیوچرز امکان سفارش‌گذاری امکان خرید و فروش NFT امکان انجام معامله به وسیله‌ی ارز‌های فیات بهره مندی از قابلیت استکینگ امکان معامله توکن‌های لوریج دار امکان کسب درآمد غیر فعال آیا ایرانیان برای ورود به صرافی کوکوین نیاز به تغییر IP دارند؟ طبق بررسی‌های به عمل آمده ایرانیان برای ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کوکوین یکی از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی است که در سال ۲۰۱۷ در کشور هنگ کنگ تاسیس شده و مشغول به فعالیت است. برای ورود به صرافی کوکوین نیازی به احراز هویت اجباری وجود نداشته و افراد می‌توانند در این حالت تا سقف ۱ بیت کوین در روز برداشت داشته باشند. وجود امکانات معاملاتی پیشرفته به همراه پشتیبانی قوی از کاربران و تعداد رمز ارز‌های قابل معامله بالا در این صرافی همه عواملی هستند که بسیاری از معامله گران از سراسر دنیا و بخصوص ایرانیان را شیفته‌ی خود کرده است. در ادامه‌ی مطلب با این صرافی و نحوه‌ی ورود به آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

مزایای فعالیت در صرافی کوکوین

با ورود به صرافی کوکوین می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • برخورداری از خدمات معاملاتی مانند بازار فیوچرز و مارجین
  • امکان انجام معاملات اسپات و فیوچرز
  • امکان سفارش‌گذاری
  • امکان خرید و فروش NFT
  • امکان انجام معامله به وسیله‌ی ارز‌های فیات
  • بهره مندی از قابلیت استکینگ
  • امکان معامله توکن‌های لوریج دار
  • امکان کسب درآمد غیر فعال

آیا ایرانیان برای ورود به صرافی کوکوین نیاز به تغییر IP دارند؟

طبق بررسی‌های به عمل آمده ایرانیان برای ورود به صرافی کوکوین نیازی به تغییر IP نداشته و حتی نیازی به IP ثابت نیز وجود ندارد. اما با این حال برای محافظت از سرمایه‌ی خود بهتر است که کمی محتاط‌تر عمل کرده و با توجه به آنکه احتمال تغییر سیاست‌های فعلی صرافی‌ها وجود دارد، ترجیحا از طریق یک VPS وارد این صرافی شوید.

جهت ورود به صرافی کوکوین چه کار باید کرد؟

افرادی که قصد ورود و انجام فعالیت در صرافی کوکوین را دارند پیش از هر چیز لازم است که مراحل ثبت نام در آن را پشت سر بگذارند. برای این منظور بهتر است که تمامی مراحل ثبت نام به وسیله‌ی یک VPS فعال صورت بگیرد.

ثبت نام در صرافی کوکوین

برای ثبت نام و ورود به صرافی کوکوین ابتدا باید وارد سایت کوکوین شده و سپس در صفحه‌ی اصلی بر رو. ی گزینه‌ی ثبت نام کلیک فرمایید. در مرحله بعد صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که اطلاعاتی شامل ایمیل یا شماره تماس از شما درخواست خواهد شد که برای ایرانیان فعلا از طریق ایمیل امکان‌پذیر است.

با وارد کردن ایمیل و فشردن دکمه‌ی ارسال کد تاییدی برای ایمیل شما فرستاده می‌شود که آن را در محل مشخص شده وارد کرده و یک رمز ورود برای خود انتخاب می‌کنید. در آخر با فعال کردن تیک مطالعه‌ی قوانین روی گزینه‌ی ثبت نام کلیک کرده و مرحله ثبت نام انجام خواهد شد.

افزایش امنیت حساب

پس از انجام ثبت نام شما می‌توانید وارد صرافی کوکوین شده و از امکانات آن استفاده کنید. در قسمت پروفایل سه گزینه وجود دارد که اولین گزینه KYC یا همان احراز هویت است که اجباری نبوده و البته ساکنان ایران اجازه‌ی انجام این کار را با مدارک ایرانی ندارند. لازم به ذکر است که انجام احراز هویت تنها سبب افزایش برخی خدمات و به ویژه سقف برداشت روزانه می‌شود که بدون انجام آن تا سقف ۱ بیت کوین در روز وجود دارد.

گزینه بعدی در این قسمت Account Security یا امنیت حساب است که با فشردن آن وارد صفحه‌ی تنظیمات شده و پسورد را تغییر داده و همچنین ورود دو عاملی مخصوص صرافی کوکوین را از طریق گوگل و تلفن تنظیم می‌کنیم.

با توجه به وجود تحریم‌ها به هیچ عنوان فعال کردن گزینه‌ی تلفن پیشنهاد نمی‌شود اما با فعال کردن Google Verification می‌توانید امنیت حساب خود را افزایش دهید. در این قسمت با کلیک کردن روی گزینه‌ی Set صفحه‌ای باز می‌شود که شما با کلیک کردن روی Sendcode یک کد از طریق ایمیل دریافت می‌کنید که می‌بایست آن را در محل مشخص شده وارد کرده و گزینه‌ی Next را فشار دهید.

با این کار وارد صفحه‌ای می‌شویم که یک Google QR code به همراه یک عبارت مخصوص اکانت کوکوین به شما داده می‌شود که باید آن را اسکرین شات بگیرید و در جایی امن نگهداری کنید. سپس با نصب برنامه‌ی Authenticator بر روی گوشی همراه خود بارکد داده شده را اسکن کرده و بعد از آن هر ۶۰ ثانیه یک کد در اختیار شما قرار می‌گیرد که با کپی کردن آن داخل بخش ۲-FA Code و فشردن دکمه‌ی Active ورود دومرحله‌ای را فعال خواهید ساخت.

فعال کردن گزینه‌ی Trading Password در صرافی کوکوین

گزینه‌ی بعدی که در بخش تنظیمات امنیتی حساب صرافی کوکوین وجود دارد پسوورد معامله است. برای فعال کردن آن می‌بایست بر روی دکمه‌ی Set کلیک کرده و کد دو عاملی ارسال شده برایتان را وارد کرده و گزینه Next را فشار دهید. در صفحه‌ی باز شده یک رمز عددی انتخاب کرده و بعد از تکرار آن روی دکمه‌ی Confirm کلیک می‌کنید. با این کار ورود به صرافی کوکوین در بخش تراکنش‌ها از امنیت بالاتری برخوردار خواهد شد.

بالا بردن امنیت ایمیل‌های ارسالی از طرف صرافی کوکوین

گزینه Email Safety Phrase در صفحه تنظیمات حساب صرافی کوکوین، روشی برای مقابله با فیشینگ است. برای فعال کردن این گزینه، عبارت دلخواه خود را در صفحه‌ی تنظیمات وارد کنید. این عمل باعث می‌شود ایمیل‌های ارسال شده به شما از طرف صرافی برجسته شوند.

گزینه Login Safety Phrase نیز امنیت ورود به حساب کاربری را بالا می‌برد. با انتخاب یک کلمه‌ی امن و تأیید آن، برای هر بار ورود باید این عبارت را وارد کنید.

برای بالا بردن سطح امنیتی در برداشت از حساب، عبارتی برای Withdrawal Safety Phrase انتخاب کنید و تأیید کنید. با این کار، ثبت نام تکمیل شده و شما با امنیت بیشتر وارد صرافی کوکوین خواهید شد.

سخن پایانی

در این نوشته کمی با صرافی کوکوین آشنا شدیم و مزایای ورود به صرافی کوکوین را آموختیم. کوکوین به عنوان یکی از معروف‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا به دلیل‌عدم نیاز احراز هویت در بین ایرانیان محبوبیت خاصی داشته و جایگزین مناسبی برای صرافی ارز دیجیتال بایننس به شمار می‌آید. چنانچه در این صرافی ثبت نام کردید حتما نکات ایمنی گفته شده را رعایت فرمایید زیرا کلاهبرداران در کمین حساب‌هایی نشسته‌اند که از امنیت بالایی برخوردار نیستند. با امید به آنکه اطلاعات ارائه شده مفید واقع شده باشد.

Originally posted 2023-06-11 16:11:09.

The post آیا کوکوین بهترین صرافی ارز دیجیتال است؟ appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها