تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :آیا ETF بیت کوین تأیید خواهد شد؟ تحلیل‌گر سرشناس بلومبرگ پاسخ می‌دهد!

  • کد خبر : 2608034
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
لورس :آیا ETF بیت کوین تأیید خواهد شد؟ تحلیل‌گر سرشناس بلومبرگ پاسخ می‌دهد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهتأیید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴، هیجانات را در بازار ارزهای دیجیتال برانگیخته است. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ اخیراً در مورد شکست اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در نبرد حقوقی خود با مدیریت دارایی گری‌اسکیل صحبت کرده است؛ که به نظر او موضع این نهاد نظارتی دولتی در این مورد رد می‌شود. تصمیم دادگاه تجدیدنظر منطقه دی سی در ۲۹ اوت ۲۰۲۳، برای رد نظرات کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (GBTC) به یک صندوق قابل معامله در بورس، امیدها را برای چنین اتفاقی تقویت کرده است.سیفارت از موضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار انتقاد کرد و گفت که تمایز آنها بین صندوق‌های قابل معامله در بورس نقدی و آتی متناقض به نظر می‌رسد. او و دیگر تحلیل‌گران بلومبرگ پیش از این، احتمال ۷۵ درصدی تأیید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را در سال ۲۰۲۳ تخمین زده بودند. حمایت یکپارچه از پرونده گری‌اسکیل و زبان تند قاضی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعتماد آنها را به این پیش‌بینی تقویت کرد.
به گفته سیفارت،..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تأیید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴، هیجانات را در بازار ارزهای دیجیتال برانگیخته است. جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ اخیراً در مورد شکست اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در نبرد حقوقی خود با مدیریت دارایی گری‌اسکیل صحبت کرده است؛ که به نظر او موضع این نهاد نظارتی دولتی در این مورد رد می‌شود. تصمیم دادگاه تجدیدنظر منطقه دی سی در ۲۹ اوت ۲۰۲۳، برای رد نظرات کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (GBTC) به یک صندوق قابل معامله در بورس، امیدها را برای چنین اتفاقی تقویت کرده است.سیفارت از موضع کمیسیون بورس و اوراق بهادار انتقاد کرد و گفت که تمایز آنها بین صندوق‌های قابل معامله در بورس نقدی و آتی متناقض به نظر می‌رسد. او و دیگر تحلیل‌گران بلومبرگ پیش از این، احتمال ۷۵ درصدی تأیید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را در سال ۲۰۲۳ تخمین زده بودند. حمایت یکپارچه از پرونده گری‌اسکیل و زبان تند قاضی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعتماد آنها را به این پیش‌بینی تقویت کرد.

بخوانید  بنیان‌گذار نظام صنفی رایانه‌‌ای: مصوبه ماینینگ یک لکه ننگ است

به گفته سیفارت، تأیید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین دیر یا زود دارد اما قطعی است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار معمولاً به جای تأیید یا رد چنین درخواست‌هایی در فرصت اختصاص داده‌شده ۴۵ روزه، به تأخیر انداختن آن را انتخاب می‌کند. درخواست معلق بعدی، درخواست مدیریت دارایی آرک (Ark) است که قرار شده قبل از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ مورد بررسی قرار گیرد و اعتقاد تحلیل‌گران را تقویت کند که در سال ۲۰۲۴ این اتفاق رخ خواهد داد.
تأیید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۴ می‌تواند پیامدهای عمیقی برای بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد. این امر ممکن است به عنوان یک محرک برای افزایش قیمت بیت کوین عمل کند؛ زیرا فضا را برای سرمایه‌گذاران نهادی برای ورود آسان‌تر به بازار مهیا می‌کند.
علاوه بر این، رویداد هاوینگ بیت کوین نیز در پیش رو است که انتظار می‌رود حدود آوریل یا می ۲۰۲۴ باشد. این رویداد، که نرخ تولید بیت ‌کوین‌های جدید را کاهش می‌دهد، از نظر تاریخی تأثیر صعودی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته است.

بخوانید  شاخص خرده فروشی یا retail sales و تاثیر آن بر بازار فارکس

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته آیا ETF بیت کوین تأیید خواهد شد؟ تحلیل‌گر سرشناس بلومبرگ پاسخ می‌دهد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها