تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :آیا ETF فیوچرز ETH پیروزی را رقم خواهد زد؟

  • کد خبر : 2603496
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
لورس :آیا ETF فیوچرز ETH پیروزی را رقم خواهد زد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا ETF فیوچرز اتریوم پیروزی را رقم خواهد زد؟ به گزارش زوم ارز،
قیمت اتریوم از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد، زیرا پیش‌بینی می‌شود تاییدیه ETF آتی ETH افزایش یابد. SEC احتمالاً ETFهای آتی اتریوم را تأیید می کند که به نفع شرکت هایی مانند ProShares و VanEck است. معامله گران با وجود موضع نامشخص SEC، امیدوار به ورود مالی سنتی به بازار ارزهای دیجیتال هستند. اتریوم (ETH) به عنوان پیشتاز در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده است و از بیت کوین (BTC) در سود ساعتی و روزانه پیشی گرفته است. این افزایش در حالی اتفاق می‌افتد که شایعات در مورد تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس اوراق بهادار ETH (ETF) ادامه دارد و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که ممکن است ETF مورد انتظار BTC را تا خط پایان شکست دهد.
کارشناسان بازار بر این باورند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به سمت تایید ETF آتی ETH تمایل دارد. خودی‌های صنعت پیش‌بینی می‌کنند که در اوایل اکتبر تصمیم‌گیری شود که گامی مهم رو به جلو برای بازار ارزهای دیجیتال است. چندین شرکت، از جمله ProShares و VanEck، خود را برای سرمایه گذاری بر روی این تا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا ETF فیوچرز اتریوم پیروزی را رقم خواهد زد؟

به گزارش زوم ارز،

  • قیمت اتریوم از بیت‌کوین پیشی می‌گیرد، زیرا پیش‌بینی می‌شود تاییدیه ETF آتی ETH افزایش یابد.
  • SEC احتمالاً ETFهای آتی اتریوم را تأیید می کند که به نفع شرکت هایی مانند ProShares و VanEck است.
  • معامله گران با وجود موضع نامشخص SEC، امیدوار به ورود مالی سنتی به بازار ارزهای دیجیتال هستند.

اتریوم (ETH) به عنوان پیشتاز در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شده است و از بیت کوین (BTC) در سود ساعتی و روزانه پیشی گرفته است. این افزایش در حالی اتفاق می‌افتد که شایعات در مورد تایید احتمالی یک صندوق قابل معامله در بورس اوراق بهادار ETH (ETF) ادامه دارد و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که ممکن است ETF مورد انتظار BTC را تا خط پایان شکست دهد.

کارشناسان بازار بر این باورند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به سمت تایید ETF آتی ETH تمایل دارد. خودی‌های صنعت پیش‌بینی می‌کنند که در اوایل اکتبر تصمیم‌گیری شود که گامی مهم رو به جلو برای بازار ارزهای دیجیتال است. چندین شرکت، از جمله ProShares و VanEck، خود را برای سرمایه گذاری بر روی این تایید بالقوه قرار داده اند و به فرصتی برای راه اندازی ETF های مبتنی بر معاملات آتی ETH چشم دوخته اند.

بخوانید  کیف پول Exodus پشتیبانی از وب3 در کاردانو را اضافه کرد

اگرچه جذابیت ETF بیت کوین همچنان قوی است، اما شرکت هایی مانند BlackRock و Ark Invest امیدوار به تایید آن هستند، افزایش قیمت اتریوم نشان دهنده افزایش اعتماد به ETH قریب الوقوع است. ETF آتی معامله گران با وجود موضع نامشخص تاریخی SEC در مورد ETF ارزهای دیجیتال و اختلافات حقوقی مداوم آن با غول های صنعتی مانند Binance، Coinbase و Ripple Labs، احساسات صعودی نشان می دهند.

۱⃣ حرکت مورد انتظار SEC:

👉 پیش بینی می شود کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تا اکتبر چندین صندوق قابل معامله در بورس آتی اتریوم (ETF) را تصویب کند.
👉 ده ها شرکت درخواست ارسال کرده اند

در حالی که عدم قطعیت نظارتی بر بازار سایه افکنده است، معامله گران همچنان خوش بین هستند. ورود بازیگران مالی سنتی، مانند بلک راک، به بخش ارزهای رمزپایه نشان دهنده یکپارچگی عمیق تر بین این حوزه ها است. با تکامل بازار ارزهای دیجیتال، پتانسیل اتریوم برای تضمین اولین ETF مبتنی بر قراردادهای آتی در فهرست ایالات متحده برای اتر می‌تواند چشم‌انداز را تغییر دهد و به طور بالقوه موقعیت خود را به عنوان یک رقیب قدرتمند برای تسلط بیت کوین مستحکم کند.

بخوانید  سرمایه گذاری روی دامنه اتریوم

منبع: cryptonewsland.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها