تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :اتحاد اپرا و راک و جامعه کریپتو برای بازسازی Maui پس از آتش‌سوزی‌ها

  • کد خبر : 2608620
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

جامعه‌ی کریپتو با اپرا وینفری و دواین جانسون ملقب به “The Rock” برای کمک به مائوئی ویران‌شده در آتش‌سوزی متحد می‌شود. آن‌ها چندین ارز دیجیتال را برای یک صندوق امدادی می‌پذیرند.
خلاصه‌ی خبر راک تأیید کرد که تمام کمک‌ها مستقیماً به قربانیان می‌رسد. صندوق مردمی مائوئی هم ارزهای سنتی فیات و هم ارزهای دیجیتال مختلف را می‌پذیرد. جامعه‌ی کریپتو، همراه با اپرا وینفری و دواین «راک» جانسون، نشان می‌دهد که چگونه ارزهای دیجیتال می‌توانند به جوامع نیازمند کمک کنند. انجمن کریپتو برای کمک به آتش‌سوزی مائوئی با راک و اپرا متحد می‌شود در آگوست ۲۰۲۳، مائوئی با آتش‌سوزی‌های ویرانگری مواجه شد که ۲۵۰۰ هکتار را از بین برد و خسارات زیادی به بار آورد. در پاسخ، اپرا وینفری و دواین «راک» جانسون صندوق مردمی مائوئی را راه‌اندازی کردند و متعهد شدند که تمام کمک‌های مالی را به سمت قربانیان هدایت کنند. هر فرد بزرگسال آسیب دیده در لاهاینا و کولا ۱۲۰۰ دلار در ماه برای کمک به بهبودی دریافت می‌کند. این ابتکار نه تنها ارزهای سنتی فیات بلکه ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت‌کوین، اتر و دوج‌کوین را نیز می‌پذیرد و راه‌های پش..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

جامعه‌ی کریپتو با اپرا وینفری و دواین جانسون ملقب به “The Rock” برای کمک به مائوئی ویران‌شده در آتش‌سوزی متحد می‌شود. آن‌ها چندین ارز دیجیتال را برای یک صندوق امدادی می‌پذیرند.

خلاصه‌ی خبر

  • راک تأیید کرد که تمام کمک‌ها مستقیماً به قربانیان می‌رسد.
  • صندوق مردمی مائوئی هم ارزهای سنتی فیات و هم ارزهای دیجیتال مختلف را می‌پذیرد.
  • جامعه‌ی کریپتو، همراه با اپرا وینفری و دواین «راک» جانسون، نشان می‌دهد که چگونه ارزهای دیجیتال می‌توانند به جوامع نیازمند کمک کنند.

انجمن کریپتو برای کمک به آتش‌سوزی مائوئی با راک و اپرا متحد می‌شود

در آگوست ۲۰۲۳، مائوئی با آتش‌سوزی‌های ویرانگری مواجه شد که ۲۵۰۰ هکتار را از بین برد و خسارات زیادی به بار آورد. در پاسخ، اپرا وینفری و دواین «راک» جانسون صندوق مردمی مائوئی را راه‌اندازی کردند و متعهد شدند که تمام کمک‌های مالی را به سمت قربانیان هدایت کنند. هر فرد بزرگسال آسیب دیده در لاهاینا و کولا ۱۲۰۰ دلار در ماه برای کمک به بهبودی دریافت می‌کند. این ابتکار نه تنها ارزهای سنتی فیات بلکه ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت‌کوین، اتر و دوج‌کوین را نیز می‌پذیرد و راه‌های پشتیبانی و حمایت را گسترش می‌دهد.

Crypto به بازسازی Maui کمک می‌کند

اپرا وینفری بر اهمیتِ دادن کنترل مستقیم بر کمک‌های مالی به بازماندگان برای بهبودی آن‌ها تاکید کرد. او گفت:

توانمندسازی افراد برای استقلال و توانمندسازی آن‌ها برای تعیین نیازهای خود و خانواده‌هایشان، سنگ بنای هدف ما را تشکیل می‌دهد.

در کنار این تلاش‌ها، سازمان امدادرسانی All Hands and Hearts در حال جمع‌آوری کمک‌های ارز دیجیتال و فیات برای کمک به قربانیان آتش‌سوزی مائویی است. اولگا روجیرو، رئیس ادغام سازمانی و رویدادها در All Hands and Hearts، بر نقش مهم ارزهای دیجیتال در ارائه‌ی پشتیبانی حیاتی پس از چنین بلایایی تاکید کرد. او توضیح داد:

کریپتو نیز مانند هر کمک مالی دیگری، نقشی کلیدی در ارائه‌ی کمک‌های ضروری پس از آتش‌سوزی ایفا می‌کند.

کمک کریپتو برای مائوئی: قدرت اتحاد با اپرا و راک

همکاری بین جامعه‌ی کریپتو و چهره‌های با نفوذی مانند اپرا وینفری و دواین “The Rock” جانسون، پتانسیل ارزهای دیجیتال را برای کمک به جوامعی که نیاز مبرم دارند را به نمایش می‌گذارد. آنها دست به دست هم می‌دهند تا مائویی را بازسازی کنند و از ساکنان مضطر آن حمایت کنند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608620

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها