تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر : 2619276
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
لورس :اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهاکسکوینو صرافی اکسکوینو اعلام کرد که سرمایه در گردش دموتریدینگ این صرافی به ۴۰۰ میلیون دلار رسید. ویژگی دموتریدینگ یا بازار آزمایشی، به کاربران این صرافی این امکان را می‎دهد که به صورت کاملاً رایگان با ١٠٠٠٠ تتر مجازی به عنوان سرمایه، ترید کردن را تمرین کنند. به ادعای این صرافی، کاربران با اولین ترید مجازی وارد مسابقه ترید اکسکوینو خواهند شد و در صورتی که جزو ۵ نفر برتر این مسابقات قرار بگیرند، هدیه ١٠٠٠٠ تتری دریافت خواهند کرد.

رمزینکس صرافی رمزینکس اعلام کرد از تاریخ ۳۱ شهریور واریز ارز BUSD در این صرافی متوقف خواهد شد و دیگر امکان واریز آن وجود نخواهد داشت. بر اساس اطلاعیه این صرافی بازار معاملاتی این ارز تا اطلاع ثانوی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و خرید و فروش آن طبق روال قبل انجام خواهد شد.
نوبیتکس صرافی نوبیتکس اعلام کرد که برای رفع یکی از دغدغه‌های مهم کاربران این صرافی در شبکه‌های اجتماعی، یعنی صفحات جعلی که با جعل نام و لوگوی نوبیتکس سعی در سوءاستفاده از اطلاعات یا دارایی‌های دیجیتال کاربران دارند، با همکاری تیم «دژ» امکان شناسایی سریع و مسدودسازی صفحات ج..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اکسکوینو

صرافی اکسکوینو اعلام کرد که سرمایه در گردش دموتریدینگ این صرافی به ۴۰۰ میلیون دلار رسید. ویژگی دموتریدینگ یا بازار آزمایشی، به کاربران این صرافی این امکان را می‎دهد که به صورت کاملاً رایگان با ١٠٠٠٠ تتر مجازی به عنوان سرمایه، ترید کردن را تمرین کنند. به ادعای این صرافی، کاربران با اولین ترید مجازی وارد مسابقه ترید اکسکوینو خواهند شد و در صورتی که جزو ۵ نفر برتر این مسابقات قرار بگیرند، هدیه ١٠٠٠٠ تتری دریافت خواهند کرد.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)

رمزینکس

صرافی رمزینکس اعلام کرد از تاریخ ۳۱ شهریور واریز ارز BUSD در این صرافی متوقف خواهد شد و دیگر امکان واریز آن وجود نخواهد داشت. بر اساس اطلاعیه این صرافی بازار معاملاتی این ارز تا اطلاع ثانوی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و خرید و فروش آن طبق روال قبل انجام خواهد شد.

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس اعلام کرد که برای رفع یکی از دغدغه‌های مهم کاربران این صرافی در شبکه‌های اجتماعی، یعنی صفحات جعلی که با جعل نام و لوگوی نوبیتکس سعی در سوءاستفاده از اطلاعات یا دارایی‌های دیجیتال کاربران دارند، با همکاری تیم «دژ» امکان شناسایی سریع و مسدودسازی صفحات جعلی را فراهم کرده است.در همین راستا ۳۶۰ صفحه اینستاگرام و بیش از ۳۰ کانال تلگرام مسدود شدند.

اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲)

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال (۳ مهر ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619276

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها