تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :ارز دیجیتال بونک چیست؟ | پیش بینی قیمت بونک در سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 2637324
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
لورس :ارز دیجیتال بونک چیست؟ | پیش بینی قیمت بونک در سال ۲۰۲۴
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چند سالی می‌شود که میم کوین‌ها به یک گزینه جذاب برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. در مقاله بهترین میم کوین ها در سال ۲۰۲۴، چند نمونه از میم کوین‌های محبوب و با پتانسیل بالا را معرفی و ویژگی‌های هر یک را بررسی کردیم. اکنون در این مقاله می‌خواهیم به این بپردازیم که ارز دیجیتال بونک چیست و چگونه توانسته با یک رشد قیمتی چشمگیر، خود را میان میم کوین‌های برتر بازار جای دهد. همچنین در ادامه، آینده قیمت توکن بونک (BONK) در سال ۲۰۲۴ را نیز بررسی می‌کنیم.
بونک چیست؟ بونک (BONK) یک ارز دیجیتال میم (MemeCoin) است و بر بستر بلاک چین Solana که یکی از با ارزش ترین بلاک چین های لایه ۱ در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می شود، ساخته شده است. میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که با الهام از یک “شوخی” و بدون تعریف هیچ کاربرد خاصی ساخته می‌شوند. توکن بونک در کریسمس سال ۲۰۲۲ میان مشارکت‌کنندگان و کاربران پلتفرم‌های مختلف اکوسیستم سولانا، توزیع (Airdrop) شد که این مقدار توزیع‌شده برابر با ۵۰ درصد کل موجودی توکن‌های بونک بوده است.

با توجه به وایت پیپر (WhitePaper) بونک و گفته ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چند سالی می‌شود که میم کوین‌ها به یک گزینه جذاب برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند. در مقاله بهترین میم کوین ها در سال ۲۰۲۴، چند نمونه از میم کوین‌های محبوب و با پتانسیل بالا را معرفی و ویژگی‌های هر یک را بررسی کردیم. اکنون در این مقاله می‌خواهیم به این بپردازیم که ارز دیجیتال بونک چیست و چگونه توانسته با یک رشد قیمتی چشمگیر، خود را میان میم کوین‌های برتر بازار جای دهد. همچنین در ادامه، آینده قیمت توکن بونک (BONK) در سال ۲۰۲۴ را نیز بررسی می‌کنیم.

بونک چیست؟

بونک (BONK) یک ارز دیجیتال میم (MemeCoin) است و بر بستر بلاک چین Solana که یکی از با ارزش ترین بلاک چین های لایه ۱ در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می شود، ساخته شده است. میم کوین‌ها ارزهای دیجیتالی هستند که با الهام از یک “شوخی” و بدون تعریف هیچ کاربرد خاصی ساخته می‌شوند. توکن بونک در کریسمس سال ۲۰۲۲ میان مشارکت‌کنندگان و کاربران پلتفرم‌های مختلف اکوسیستم سولانا، توزیع (Airdrop) شد که این مقدار توزیع‌شده برابر با ۵۰ درصد کل موجودی توکن‌های بونک بوده است.

با توجه به وایت پیپر (WhitePaper) بونک و گفته تیم توسعه‌دهنده، هدف ساخت آن، ایجاد یک توکن برای جامعه علاقه‌مندان به سولانا بوده است تا بتواند در برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) مختلف مورد استفاده قرار گیرد. همچنین سازندگان این توکن می‌خواستند یک رقیب جدی برای میم کوین‌های محبوب مانند شیبا و دوج کوین، در شبکه سولانا ایجاد و توجه کاربران بیشتری را به اکوسیستم سولانا جذب کنند. از آن جا که عرضه و معرفی توکن بونک درست در زمانی اتفاق افتاد که اکوسیستم سولانا چالش‌های سختی را تجربه می‌کرد و دچار یک افت قیمتی شدید شده بود، این میم کوین توانست توجه زیادی را به خود جلب کند.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال ۲۰۲۴

مزایای ارز دیجیتال بونک

در سال ۲۰۲۳ توکن بونک یک رشد قیمتی خیره‌کننده را تجربه کرد و حدود ۱۰,۰۰۰ درصد افزایش یافت. با این حال نکات مثبت دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران را به این میم کوین جلب کند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

بونک در صرافی‌های متمرکز معتبری مانند بایننس و کوکوین لیست شده است. همچنین صرافی کوین‌بِیس که اولین صرافی از نظر حجم معاملات در ایالات متحده است نیز به کاربران خود امکان معامله بونک را می‌دهد. معمولا لیست شدن یک ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر نشان از تقاضای زیاد افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در آن ارز دیجیتال است.

بونک بخشی از اکوسیستم سولانا است و از مزایای این بلاک چین قدرتمند استفاده می‌کند. این اکوسیستم که به عنوان جایگزینی برای اتریوم معرفی می‌شود، از نظر محبوبیت و توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد.

مزایای ارز دیجیتال بونک

از مزایای دیگر بونک باید به صرافی غیرمتمرکز (DEX) این پروژه به نام BonkSwap اشاره کرد که در نوامبر ۲۰۲۳ راه اندازی شده است. دارندگان بونک علاوه بر امکان معامله در این صرافی، می‌توانند توکن‌های خود را در این پلتفرم استیک (Stake) کنند و در ازای تامین نقدینگی، سود به دست بیاورند.

ریسک ها و معایب ارز دیجیتال بونک

بونک در کنار ویژگی‌های مثبت خود، معایبی نیز دارد که انتخاب آن به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری را کمی دشوار می‌کند. تمام میم کوین‌های محبوب قبلی با وجود رشد شد شدید قیمت در یک بازه مشخص، معمولا نتواسته‌اند در ادامه انتظار سرمایه‌گذاران را برآورده کنند و جهش قیمتی را دوباره تکرار نمایند. این سناریو ممکن است برای بونک نیز اتفاق بیفتد و با توجه به تعداد بالای توکن‌های عرضه‌شده ( ۱۰۰ تریلیون)، ادامه حرکت صعودی برای آن با چالش مواجه شود.

همینطور علاوه بر فعالیت تیم بونک در شبکه‌های اجتماعی، هویت تیم توسعه هنوز مشخص نیست. به علاوه توکن بونک مانند بسیاری از میم کوین‌ها فعلا کاربرد خاصی ندارد و ممکن است در معرض نوسانات شدید قیمتی قرار بگیرد. به همین دلیل سرمایه‌گذاری در توکن بونک در زمان فعلی، باید کمی محتاطانه‌تر انجام شود.

معایب ارز دیجیتال بونک

رقبای بونک

بونک تا تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۴ (۱۴ بهمن ۱۴۰۲) توانسته با پشت سر گذاشتن میم کوین‌های معروفی مانند Floki و PEPE، از نظر ارزش بازار در رتبه ۳ بین میم کوین‌ها و رتبه ۹۳ بین کل رمزارزها قرار بگیرد. این توکن اکنون در تعقیب دو میم کوین معروف بازار یعنی شیبا و دوج کوین قرار دارد. با توجه به اختلاف نسبتا زیاد ارزش بازار بونک با این دو رقیب سرسخت، رسیدن به آن‌ها در آینده نزدیک برای بونک دور از ذهن به نظر می‌رسد.

همچنین بخوانید: نات کوین (NOTCOIN) چیست؟ | آیا امکان خرید و فروش نات کوین وجود دارد؟

بررسی نمودار قیمت بونک

کارشناسان و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال به دلیل عملکرد قوی بونک در سالی که گذشت و همچنین پتانسیل بالای جامعه آن برای توسعه اکوسیستم بونک، به رشد قیمت آن در سال آینده امیدوارند. عرضه توکن بونک در صرافی OKX نیز می‌تواند در صورت شکل‌گیری یک بازار صعودی، دلیل خوبی برای افزایش قیمت بونک باشد.

بونک در تاریخ تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۴ (۱۴ بهمن ۱۴۰۲) در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱ دلار معامله می‌شود و نزدیک یک سطح حمایتی مهم قرار دارد. واکنش بونک به این سطح حمایتی باید به دقت زیر نظر گرفته شود. در صورت حمایت مناسب خریداران در محدوده کنونی و صعودی شدن خطوط میانگین متحرک، بونک می‌تواند در روزهای آینده رشد قیمت نسبتا خوبی را تجربه کند. بونک در حال حاضر نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود، حدود ۷۰ درصد ریزش داشته است.

نمودار قیمت بونک

پیش بینی قیمت بونک در سال ۲۰۲۴

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳، حرکت صعودی بونک نیز پایان یافت و دراندگان قدیمی این توکن، توانستند از فروش توکن‌های خود در قیمت‌های بالا، سودهای قابل توجهی کسب کنند. اکنون روند حرکت بونک کمی متعادل‌تر شده و قیمت در یک محدوده افقی نوسان می‌کند.

قیمت بونک می‌خواهد از محدوده فعلی خود فراتر برود و معامله‌گران با دقت حرکات آن را زیر نظر دارند. اگر سطح حمایت فعلی حفظ شود، انتظار افزایش قیمت تا مقاومت ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار و سپس ۰٫۰۰۰۰۱۸ دلار وجود دارد. در حالت مقابل، اگر فروشندگان ابتکار عمل را در دست بگیرند، قیمت بونک ممکن است سطوح حمایتی پایین‌تر تا ۰٫۰۰۰۰۰۶ دلار را تجربه کند. تا پایان سال ۲۰۲۴، بونک ممکن است به بالاترین قیمت خود یعنی ۰٫۰۰۰۰۳ دلار برسد یا حتی از آن فراتر رود. این احتمال در صورتی تقویت می‌شود که کل بازار ارزهای دیجیتال یک روند صعودی مناسب را آغاز کند.

گفتنی است که شما می‌توانید از با استفاده از پلتفرم امن و سریع صرافی راستین، توکن بونک را خریده و به راحتی روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

پیش بینی قیمت بونک

به این مطلب امتیاز دهید

The post ارز دیجیتال بونک چیست؟ | پیش بینی قیمت بونک در سال ۲۰۲۴ appeared first on بلاگ آموزشی صرافی راستین.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها