تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :استودیو Fabwelt و شبکه REI به نیروهای خود ملحق می شوند تا بازی با بلاک چین را متحول کنند

  • کد خبر : 2603133
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
لورس :استودیو Fabwelt و شبکه REI به نیروهای خود ملحق می شوند تا بازی با بلاک چین را متحول کنند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

استودیو Fabwelt و شبکه REI به نیروهای خود ملحق می شوند تا بازی با بلاک چین را متحول کنند به گزارش زوم ارز، Fabwelt Studios یک پیشرو در صنعت بازی است. با توجه به وب سایت Fabwelt، خوشحال است که یک همکاری بزرگ با شبکه REI را اعلام می کند. Rei یک پلت فرم بلاک چین پیشرفته است که برای تغییر چشم انداز فناوری طراحی شده است. فناوری بلاک چین در این تلاش مشترک برای مدرن کردن صنعت بازی، تجربیات کاربر، تراکنش‌های درون بازی، تجارت NFT و بازی برای کسب درآمد را بهبود می‌بخشد.
Fabwelt و شبکه REI بازی را با نوآوری بلاک چین ارتقا می دهند نقاط قوت منحصر به فرد استودیو Fabwelt و شبکه REI هم افزایی آنها را نشان می دهد. استودیو Fabwelt دارای یک محیط بازی بلاک چین بزرگ است. با این حال، شبکه REI یک معماری بلاک چین ساده دارد که با اتریوم سازگار، سریع و رایگان است. این قرارداد می‌تواند خریدهای درون‌بازی و تجارت NFT اکوسیستم بازی Fabwelt را بهبود بخشد.
تعهد شبکه REI به معماری بلاکچین سبک وزن، با کارایی بالا و بدون هزینه، با Fabwelt مطابقت دارد. در بازی‌های چند نفره و بصری پیچیده، عملکرد بدون وقفه بسیار مهم است…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

استودیو Fabwelt و شبکه REI به نیروهای خود ملحق می شوند تا بازی با بلاک چین را متحول کنند

به گزارش زوم ارز، Fabwelt Studios یک پیشرو در صنعت بازی است. با توجه به وب سایت Fabwelt، خوشحال است که یک همکاری بزرگ با شبکه REI را اعلام می کند. Rei یک پلت فرم بلاک چین پیشرفته است که برای تغییر چشم انداز فناوری طراحی شده است. فناوری بلاک چین در این تلاش مشترک برای مدرن کردن صنعت بازی، تجربیات کاربر، تراکنش‌های درون بازی، تجارت NFT و بازی برای کسب درآمد را بهبود می‌بخشد.

Fabwelt و شبکه REI بازی را با نوآوری بلاک چین ارتقا می دهند

نقاط قوت منحصر به فرد استودیو Fabwelt و شبکه REI هم افزایی آنها را نشان می دهد. استودیو Fabwelt دارای یک محیط بازی بلاک چین بزرگ است. با این حال، شبکه REI یک معماری بلاک چین ساده دارد که با اتریوم سازگار، سریع و رایگان است. این قرارداد می‌تواند خریدهای درون‌بازی و تجارت NFT اکوسیستم بازی Fabwelt را بهبود بخشد.

تعهد شبکه REI به معماری بلاکچین سبک وزن، با کارایی بالا و بدون هزینه، با Fabwelt مطابقت دارد. در بازی‌های چند نفره و بصری پیچیده، عملکرد بدون وقفه بسیار مهم است.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پارادایم Play-to-Earn در Fabwelt، همراه با پشتیبانی NFT و DeFi شبکه REI، تجربه بازی جذابی را ارائه می‌دهند. بازیکنان به راحتی می‌توانند دارایی‌های درون بازی را با استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض شبکه REI بخرند، بفروشند و مبادله کنند و تجربه بازی خود را افزایش دهند. ویژگی‌های DeFi شبکه REI، پردازش تراکنش امن و غیرمتمرکز را امکان‌پذیر می‌کند، که به نفع اکوسیستم Fabwelt است.

Fabwelt “Gamingverse” به طور یکپارچه با فناوری بلاک چین شبکه REI ادغام می شود. این یکپارچه سازی هویت بین بازی را امکان پذیر می کند. قابلیت همکاری شناسایی دیجیتال در اکوسیستم Fabwelt به بازیکنان کمک می کند تا یک هویت واحد در بین بازی ها ایجاد کنند. تورنمنت‌های چند سطحی همچنین می‌توانند با استفاده از مقیاس‌پذیری و عملکرد شبکه REI، عدالت و رقابت را تضمین کنند.

استودیو Fabwelt و شبکه REI استاندارد جدیدی را برای بازی های بلاک چین تعیین کردند

تیم توسعه ماهر Fabwelt که به بسیاری از پروژه های بلاک چین کمک کرده است، آماده همکاری با شبکه REI است. این اتحاد ممکن است ویژگی های خاص بازی را ارائه دهد که به نفع هر دو طرف باشد. توسعه دهندگان نرم افزار و گیمرهای بیشتری را به اکوسیستم شبکه REI جذب می کند.

ترکیب شبکه REI و Fabwelt یک اکوسیستم بازی بلاک چین همهجانبه ایجاد می کند. ترکیب متخصص بازی Fabwelt و متخصص زیرساخت بلاک چین شبکه REI پتانسیل بالایی دارد. این اتحاد می‌تواند یک محیط مجازی ایجاد کند که تجربه‌های بازی قانع‌کننده‌ای را ارائه می‌کند، تراکنش‌های NFT را ایمن می‌کند و پویایی‌های جدید بازی را معرفی می‌کند. انتظار می‌رود این همکاری، بازی، توسعه نرم‌افزار، و متخصصان سرمایه‌گذاری را به تلاقی جذاب فناوری بلاک چین جلب کند.

ترکیب استودیو Fabwelt و شبکه REI می‌تواند مشارکت کاربر را با بازی‌ها، NFTها و فناوری بلاک چین تغییر دهد. هدف آنها ایجاد محیطی است که نیازهای بازیکنان و سازندگان را برآورده کند. استاندارد جدیدی برای رضایت از بازی های مبتنی بر بلاک چین تعیین می کند.

منبع: blockchainreporter.net

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها